.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

و پایان سال90....

با سلام 

نمیدونم واسه سال 90تون چه نقشه هایی کشیده بودید؟چه کارایی دوس داشتید انجام بدید و چه کارایی رو میخاستید ترک کنید؟کجاها میخاستید برید؟چه کسانی رومیخاستید ببینید؟و... 

امیدوارم تو این ساعات پایانی سال 90 به همه ی خواسته تون رسیده باشید و اگه خدا بخواد تو همین زمان باقی مونده بهشون دست پیدا کنید... 

باخودت فکرکن...چه نمره ای به خودت میدی؟ازخودت راضی بودی؟ 

یه سال دیگه از عمرت رفت چه خوب چه بد رفت!!! 

چیز زیادی تا تحویل سال9۱نمونده قصد نصیحت ندارم چون نه صلاحیتش رو دارم و نه دلش رو...دلت رو از کینه هرکی رو کره ی زمینه پاک کن چون اول از همه از این سیاهی دلت خودت ضرر میبینی به سالی که پیش رو داری با دید قشنگ نگاه کن... 

از هرکی بدی دیدی به بزرگواری خودت ببخش به هرکی بدی کردی حلالیت بخواه... 

برا آرزوهای سال90ت ناامید نشو امسال نشد سال دیگه هست ایشالا هزارسال عمر باعزت داشته باشی.ناامید نشو و بازم تلاش کن... 

دسترسی به دوستان وب و دنیای مجازی ندارم تا حضوری حلالیت بخوام...برای همه ی بدی های 90دیم حلالم کنید و به بزرگواری خودتون از خطاهای من بگذرید...  

امیدوارم آغاز همین سالی که درپیش داریم یعنی سال 9۱ خبرای خوش قبولی دوستان ارشد91 رو بشنوم و تو همین وب اعلام کنم...خبر ازدواج و خوشبختی دوستان رو بشنوم و.... 

چند تا آرزو واسه سال9۱ خودم دارم:دوس دارم سال 9۱ یه سفر زیارتی به کربلا و نجف داشته باشم،آقای غریبم منو بطلبه و برم پابوس حرمش،قبولی کنکورارشددولتی91،و رسیدن یه خبرخوش خوش!!! 

امیدوارم همه ی دوستان به تمام دلخواسته هاشون تو سال 9۱ برسن... 

سر سفره هفت سین موقع دعای تحویل سال من ِ حقیر رو از دعای خیرتون بی نصیب نزارید..برای همه ی بچه های ارشد91 و 92 دعا کنید.  

پیشاپیش عید زیبای 9۱ رو به همه ی دوستان چه داخل کشور ایران عزیزم و چه خارج از ایران عزیز تبریک عرض میکنم و برای همه شون بهترینا رو آرزو دارم... 

حس زیبا و قشنگی نسبت به سال139۱ دارم امیدوارم سال ۹۱بهترین و زیباترین و پربرکت ترین سال عمرتون باشه و سالی سرشار از عشق و محبت و شادی و تندرستی برای همه تون باشه در کنار کانون گرم خانوده ی محترمتون...  

ارادتمند شما:مدیر وبلاگ (Volunteer Master(MA 92

حق نگهدارتون 

یاعلی

 

یا مقلب القلوب والابصار 

یامدبر اللیل و النهار 

یا محول الحول و الاحوال 

حول حالنا الا احسن الحال  

----------- 

تحویل سال ۱۳۹۰ به ۱۳۹۱برتمام ایرانیان عزیز مبارک 

------------------------ 

پ.ن.1: 

دیگر نمیگویم گشتم نبود 

نگرد نیست!!! 

بگذار صادقانه بگویم 

گشتم!اتفاقاً بود 

فقط مال من نبود انگار!!! 

بگذار دیگری بگردد، لابد مال اوست... 

----------------------- 

پ.ن.۲:  

امشب جایی دعوت بودیم خیلی بهم خوش گذشت...دوست صمیمی دوران دانش آموزیم تا دانشجوییم هم اونجا بود سیر دلمون خندیدیم...تو مدرسه بهمون میگفتن دوقلو،تازه از تهران برگشته بود دلم واسش یه ذره شده بود....اندازه ی چندسالم خندیدم...خداروشکر 

---------------------------- 

پ.ن.۳:  

با تأخیر،میلاد با سعادت اسوه ی صبر و ایثار حضرت زینب کبری(س)مبارک باد... 

روز پرستار رو به همه ی پرستار ها بخصوص آبجی گل خودم تبریک میگم

شروع پروژه ی ارشد92

با سلام 

امیدوارم که حال همه دوستان کنکوری خوب بوده باشه.... 

اول ازهمه بازم خسته نباشید و خداقوت به ارشدی های ۹۱ و آرزوی موفقیت و قبولی برای همه شون... 

دوم با آرزوی موفقیت برای ارشدی های ۹۲ که کم کم باید خودشون رو واسه پروژه ی ارشد92آماده کنن... 

دوستانی که کنکورهای قبلی رو تجربه کردن و دوران مطالعه و برنامه ریزی رو گذروندن دیگه نیازی به سفارش و توصیه واسشون نیس اما واسه اونایی ک تجربه ی اولشونه اول از همه ازشون میخام از آرشیو مطالب همین وب پستهای مربوط به برنامه ریزی و منابع رو مطالعه کنن...در مورد منابع بحث مفصلی دارم ک بعدا واستون میگم... 

دوستانی که میخوان واسه آزاد خودشونو آماده کنن بحثشون جداست و از دی ماه یا بهمن ماه باید کارشون رو شروع میکردن و اگه واسشون جور نشده بازم اشکال نداره از همین الان شروع کنن یادشون باشه واسه خوندن و تلاش کردن و رسیدن به موفقیت هیچوقت دیر نیست... 

دوستانی که میخوان کنکور ارشد92 شرکت کنن نمیگم از حالا شروع کنن تعطیلات عید رو خوب بگذرونید و انرژی مثبت واسه خودتون ذخیره کنید چون واسه من یکی تجربه شده که تا قبل از مهرماه باید یه دور کامل منابع رو بخونید...یعنی دوستان باید کل منابع رو تا قبل مهرماه 91 رفع اشکال کنن چون بعد مهرماه انقد زمان تند میگذره که وقت واسه رفع اشکال نمیمونه و با یه بی برنامگی و سردرگمی مواجه میشید. 

من واسه ارشد91 از خردادماه شروع کردم اما مرداد و شهریور یکم کم کاری کردم و وقفه ای ایجاد شد ک بعدا چوبشو خوردم و واسه خوندن منابع تجربیاتی کسب کردم ک فرصت شد حتما میگم... 

بحث برنامه ریزی و خوندن مطالب یه مورد شخصی بحساب میاد یعنی واسه هرکس میتونه متفاوت باشه باتوجه به استعدادها و روحیاتش  نمیشه من یا فرد دیگه ای در این زمینه زیاد توصیه کنیم فقط میتونیم مواردی رو گوشزد کنیم که ممکنه واستون مفید واقع بشه و بتونید به بکاربگیرید.  

من نمیگم دقیق از چه ماهی شروع کنید باتوجه به تسلطتون به مطالب و نحوه ی درس خوندن شخصی خودتون شروع کنید...بعضی واسه خوندن مطالب بازه ی زمانی زیادی نیازی دارن، بعضی نمیتونن پراکنده و شلخته درس بخونن(که بهترین نوع درس خوندن همینه)،بعضی نمیتونن از چندماه قبل شروع کنن و نگران خستگی بعدش هستن که اینم منطقیه اما اگه درنظر داشته باشید که آهسته و پیوسته بخونید مطمئن باشید آخرکار خسته نمیشید...خستگی ماه آخر یه چیز کلیه و شامل همه میشه چه اونایی که زود شروع کردن و چه اونایی که دیر شروع کردن... 

هدفت رو مشخص کن...ببین دوست داری کجا و چه رشته ای به موفقیتهای مدنظرت برسی و باتوجه به اون توکل کن و یه یاعلی بگو... 

واسه آغاز پروژه ی ارشد92 فعلا کافیه.... تابعد

 

دلنوشته ی من...

خوشبختیت آرزوی قلبی منه... 

دیشب وقتی داداشم کمربندش رو بست و بابا دستش رو تو دست شوهرش گذاشت تازه باورم شد این فرشته ی زیبا و کوچولو همون آبجی گل خودمه که داره تنهام میزاره...  

مث فرشته ها شده بود...

حال دیشب و الان منو فقط اونایی میفهمن که تو موقعیت من قرار گرفته باشن...  

اون لحظه تمام 21سالگیش مث یه فیلم از جلوی چشمم رد شد... 

وقتی 2 سالش بود و با بی احتیاطی من پاش سوخت... 

وقتی واسه اولین بار لباس مدرسه تنش کرد...عکس دسته جمعی که روز اول مدرسه ش از خودشو دوستاش گرفتم و هنوز دارمش... 

دوران راهنمایی و دبیرستانش... 

دوران پشت کنکورش که تا آخرین روز خودم واسه ش برنامه ریزی میکردم و ساعت واسش میزدم... 

موقع انتخاب رشته ی کنکورش و سه روز شب تا صب بیداری تا اینکه انتخاب رشته ش درست دربیاد... 

روزی که نتایج کنکور اعلام شد و آبجی کوچولوی گلم خانم پرستار شد... 

روزی که برا اولین بار لباس سفید پرستاری رو تنش دیدم...  

روزی که با دوربینم از لحظه ی بله گفتنش خاطره برداشتم... 

تا دیشب... 

هرچی بیشتر به روز عروسیش نزدیکتر میشدیم قیافه همه مون غمگین تر بود... 

از بابا گرفته تا خود آبجی کوچیکم... 

همه تلاشمو کردم تا با شوخی های همیشگیم جو رو شاد نگه دارم اما در اوج خنده م وقتی چشمم به چشماش میافتاد قلبم آتیش میگرفت... 

شب قبل عروسیش بهم گفت:آجی فکرکن دارم میرم خوابگاه... اما... 

خدا میدونه چقد واسم عزیز بوده و هست...منی که طاقت دیدن چشمای غمگینشو نداشتم...  

اندازه ی همه ی دنیا دوسش  داشته و دارم...از خدا میخام ثانیه ثانیه زندگیش در کنارعشقش ،سرشار از شادی و تندرستی باشه... 

به خودم قول دادم که روز عروسی اصلا گریه نکنم...وقت برگشت ازخونه شون وقتی با خانواده ی شوهرش خداحافظی کردم و تبریک گفتم تازه باورم شد که دیگه تو اتاقم تنها شدم... بلند بلند گریه میکردم...برام مهم نبود که تو خیابون کی بهم نگاه میکنه...داشتم خفه میشدم ...

رسیدم خونه مامانم بدتر از من...هرکاری میکردم نمیتونستم جلوی خودمو بگیرم... 

هرکی میومد یه چیز میگفت  تا آرومم کنه...آبجی بزرگم که تا اون لحظه خودشو خندون نشون میداد با دیدن حال من دیگه تحملش تموم شد...  

وقتی داداشم منو تو اون حال دید شروع کرد به سربه سر گذاشتنم مث همیشه ... بغلم کرد تا آروم شم...بهم گفت میدونم تنها شدی امابخاطر مامان و بابا گریه نکن... 

نمیخاستم اینا رو بنویسم...اما واسه این نوشتم که واسم تا ابد یادگاری بمونه...

....Don,t worry

نگران نباش وقتی میخواهی کنارت باشد اما نیست... 

نگران نباش وقتی حس بودنش هست اما دور است...  

نگران نباش وقتی بغض راه گلویت را بسته ... 

نگران نباش وقتی مجبوری اشکهایت را پنهان کنی...  

نگران نباش وقتی حس میکنی زیر پایت خالی ست...

نگران نباش وقتی خودت به راهی که میروی ایمان داری... 

نگران نباش وقتی دادنش رحمت و ندادنش حکمت است... 

نگران نباش وقتی در اوج غمها تکیه گاهی هست... 

نگران نباش وقتی خدا میگوید از رگ گردن به تو نزدیکتر است... 

نگران نباش وقتی هرکاری انجام میدهی به در بسته میخوری... 

نگران نباش وقتی محتاجی اما محتاجتر از تو نیز هست... 

نگران نباش وقتی تنها به او پناه برده ای...  

نگران نباش وقتی خدا هست همه چیز رو به راه میشود...   

نگران نباش وقتی خدا هست همان چیزی میشود که آرزویش را داشته ای...