.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

خداجونم! دعا میکنم دروغ باشه...

سلام
خیر سرم عصر با بچه ها کتابخونه جمع شدیم روحیه مون عوض شه اما خبر لورفتن سوالای ارشد داغونمون کرد....مخم داره سوت میکشه از اون موقع آروم و قرار ندارم همش دارم با خودم میگم اینهمه زحمت کشیدم دود شد رفت؟؟؟حتی تصور اینکه نتیجه اونی ک فکر میکنم نشه داغونم میکنه...
روز جمعه ک سری ب سایت مانشت زدم و لینک دانلود سوالا رو اینجا گذاشتم خبر لورفتن سوالا رو اونجا دیدم اما واسم عادی بود گفتم همیشه از اون بالا بالاییها یکی هست ک پول بده و سوالارو قبل کنکور بخره اما دیگه نمیدونستم ممکنه طریقه لورفتن سوالا امسال شدیدتر و دردآورتر از هرچیز دیگه باشه تا اینکه خبر "لورفتن سوالای ارشد 93 اونم با قیمت 1850تومن" آتیشم زد...
یعنی چی آخه؟؟؟با 1850 تومن پولی ک از بچه ها گرفتی صددرصد پای منافع مالی درمیون نبوده و قصد و غرض چیز دیگه ای بوده.همه ی بچه ی وب میدونن ک از بحث سیاسی متنفرم اما دارم آتیش میگیرم بخدا...میخاستی یکی دیگه رو بسوزونی و ضرر بزنی اما با عمر و زندگی و آینده چند هزار جوون بازی کردی...
میدونی چندهزار نفر ازاین بچه ها ک کنکور دادن با وجود چه مشکلات سخت خانوادگی و... این چندماه رو تلاش کردن ، جون کندن تا بتونن کنکورشونو عالی بدن و با یه نتیجه عالی یه گام به سمت موفقیت به سمت آینده ای بهتر بردارن؟؟؟؟با آینده همه ی اونا بازی کردی...
میدونی حق الناس چیه؟؟؟هرچند اگه میدونستی هرگز همچین کاری نمیکردی...خدا از سر تقصیرت بگذره...این دنیا چه ارزشی داره ک بخاطرش اون دنیاتو مفت فروختی اونم با 1850 تومن دریافت از هرنفر؟؟؟
برا ضربه زدن ب اونی ک میخاستی راه دیگه ای ب ذهنت نرسید ک عمر و لحظه های زندگی و آینده ی بچه های کنکوری رو هدفت قرار گرفتی؟؟؟؟
وقتی خبر به تعویق افتادن کنکورو شنیدن از خوشحالی داشتم بال درمیاوردم اما چند دقیقه بعدش با شنیدن خبر دیگه ای کل نقشه هام برباد رفت...دلم خوش بود یه هفته دیگه وقت دارم بیشتر مرور میکنم اما دریغ از یه ساعت مفید درس خوندن تو این هفته...همون موقع یه چیزی ته دلم میگفت این یه هفته فرجه آخرش میشه دردسر...خدا خدا میکردم سوالا لو نره...آخه وقتی خبر به تعویق افتادن کنکورو دادن ک فک کنم سوالا از قرنطینه خارج شده بودن و تو حوزه هابودن...اینجور وقتا ایمان قوی میخاد...یه دل پاک و انصاف خدایی میخاد ک اشتباه نری و گول نخوری...
تو یه مملکت اسلامی برا یه ارگان دولتی بخدا افتضاحه اگه این خبر کذب نباشه...
من چیز زیادی واسه خودم و بقیه بچه ها از خدا نمیخام فقط حقمون رو میخام حق زحمت و تلاشمون...نمیخام اردیبهشت ک نتایج اولیه میاد چشای ما پر اشک باشه،میخام اگه اشکی باشه اشک شوق و شادی باشه خداااااااااااااا...
نمیخام از حالا فاز منفی بدم هنو صحت یا عدم صحت این خبر تایید نشده...فقط میخاستم با نوشتن یکم دل خودمو آروم کنم ک نشد...
فقط خاستم به اونی ک اینکارو کرده بگم ک منم یکی از همونایی هستم ک کار تو درصورت صحتش نابودش میکنه(هرچنداگه خدا بخواد هزار تا مث تو هم نمیتونن قدم از قدم بردارن!!!)
نمیخام تا نتایج میاد  زندگیمو ب خودم حروم کنم امید و توکلم ب خداییه ک عادلتر و منصف تر ازخودش فقط خودشه...رحیم تر از خودش نیست بخدااااااااااااا...من 3سال تلاش کردم و فقط خدا میدونه چی کشیدم تو این مدت پس نتیجه رو هم فقط و فقط ب خودش میسپارم...
بچه های کنکوری ک این متنو میخونن اصلا نگران نباشن...هنو هیچی معلوم نیست به فرض  اگه هم درست باشه مطمئن باشن ک خدا جای حق نشسته...
مطمئن باشید ک خدا جای حق نشسته...

-----------------------------------
-------------------
پ.ن.1:
ارشد آزاد بدون کنکور هوش مصنوعی دانشگاه دوره کارشناسیم قبول شدم
ناشکر نیستم اما این چیزی نیست ک من میخاستم و براش تلاش کردم اما برا جلو رفتن یه مرحله از زندگیم به این قبولی نیاز داشتم....شکررررر همون کارنامه و سند قبولیم الان تو این وضیعت خیلی بدردم میخوره....تا اردیبهشت و خبر خوش دولتی خدایا فقط و فقط توکل بخودت
--------------------

وداع همیشگی با دوست خوبم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.