.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد

سلام و سلام و سلام 

از اونجایی که اسم وبم کامپیوتر و آی تیه، امروز میخوام برای دوستایی که میخوان واسه ارشد مهندسی کامپیوتر (حالا هرگرایشی)رو انتخاب کنن،این مطلبو بزارم...دوست دارم اونایی که قصدشون شرکت در آزمون ارشد رشته ی مهندسی کامپیوتره این پست رو با دقت بخونن....بعضی از دوستان ازم خواستن که در مورد معرفی مختصر گرایش های این رشته مطلبی تو وبم بزارم... 

حالا اگه گرایش معماری کامپیوتر رو انتخاب کردید یا مهندسی نرم افزار یا هوش مصنوعی یا الگوریتم و محاسبات حتما ادامه ی مطلب رو بخونید.....  

رشته مهندسی کامپیوتر که به طراحی و ساخت اجزای مختلف کامپیوتر می پردازد، لذا از اهمیت بسیار زیادی در دنیای امروز برخوردار است. هدف از طی این دوره تربیت کارشناسانی است که در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاهها و مجموعه های سخت افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری موجود، نگه داری، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت کنند. 

طراحی، شبیه سازی، پردازش، سنجش، آموزش، ویرایش و … همه مفاهیمی هستند که با بالاترین دقت و در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن در برنامه های نرم افزاری کامپیوتر انجام می شوند. لذا هدف از این رشته تربیت نیروی متخصص برای انجام امور فوق است. 


پ.ن.۱: 

یکی هست، توقلبم، که هرشب واسه اون مینویسم... 

اون خوابه، نمیخوام، بدونه، واسه اونه که قلب من اینهمه بی تابه... 

یه کاغذ،یه خودکار،دوباره شده همدم این دل دیوونه... 

یه نامه که خیسه،پراز اشکه و، کسی بازم  اونو نمیخونه...(خواننده:مرتضی پاشایی

پ.ن.2:  

با مراجعه به دو سایت زیر می توان مقالات علمی پژوهشی و لیست مجله های علمی پژوهشی رشته های مختلف را مشاهده کرد

http://sid.ir
http://www.magiran.com

ادامه مطلب ...

ارزیابی آزمون ارشد آی تی امروز...

سلام دوستای عزیز و .....

الان از جلسه کنکور بلند شدم و اومدم خونه...اولش انقد استرس داشتم که خودم هم ترسیدم...منکه نخوندم پس ترس و استرسم دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی صدای قرآن از بلندگوی ساختمون میومد یکم آروم شدم....باهاش آیه الکرسی رو زمزمه کردم و شروع

زبانش خوب بود...حالا نمیدونم من زبانم خوب بوده یا از افتضاحی زبانم این حس و داشتم در کل بجز ریدینگ دومش که سخت بود میشه گفت زبانش خوب بود

دروس مشترک:گسسته از چیزایی که تو دانشگاه خونده بودیم چیزی نیومده بود یعنی واسه سال دیگه جای کار داره اونم اساسی.

ساختمان داده ش خوب بود

طراحی الگوریتم اگه قبل آزمون یه کوچولو پوران پژوهش و میخوندم میتونستم بالای 80 بزنم 

شبکه های کامپیوتری باید کتاب سالخورده و کمکی اتقال داده راهیان ارشد و خوب خوب خوند...چند تا سوال از انتقال داده بود که اگه میخوندی میتونستی درست جواب بدی..در کل باید خوب خوب خوندش 

مهندسی نرم افزار اگه جزوه ی دکتر هارون آبادی رو خوب بخونی و کمکی از پوران پژوهش استفاده کنی میتونی درصد بالایی رو تو کنکور بزنید

و اما دروس تخصصی

پایگاه داده ها،سیستم عامل،معماری کامپیوتر،هوش مصنوعی...واقعا سخت بودن لااقل واسه یکی مث من که نخونده بودم....باید خیلی خیلی رو منابع اصلیشون کار کنم

مبانی مدیریت خوب بود با اینکه نخونده بودم ولی میشد با کمی تامل جواب داد حالا اگه کم شانس باشی بهتر تامل نکنی از روش رد شی...ولی باید جزوه شو گیر آورد ولی واسه اونایی که میخوان گرایش آی تی رو برن وگرنه دوتا از گرایشهای آی تی مبانی مدیریت ضریبش صفره... پیشنهاد میکنم هیچکدومو صفر نزنید خودتونو واسه چهار تا گرایش تست کنید

در کل باید بگم اگه بخوای دولتی قبول شی سخت نیست فقط تلاش و همت میخواد...خوندن چندتا جزوه و حل چندتا تست راه به جایی نداره...باید عمقی منابع اصلی رو خوند بعد برای بعد از مهرماه تست کار کرد...حالا تصمیم با خودتونه 

تو راه که میومدم همش باخودم فکر میکردم بعد تحویل پایان نامه م وقتی شروع کنم به درس خوندن اینترنت و وبلاگ و همه چی تعطیل تعطیل...  امید به خدا

دوستای عزیز هرکی کنکور ارشد داده حالا چه آی تی و چه مهندسی کامپیوتر نظرشو در مورد آزمونش بگه...ممنون میشم...

سرو کله زدن با لینوکس در ویندوز....

سلام 

یکشنبه که هفته نامه کلیک رو خریدم تو صفحه ی ترفندهاش چشمم به تیتر" سروکله زدن با لینوکس در ویندوز" افتاد.میدونستم میخواد چه برنامه ای رو معرفی کنه.اولش خوشحال شدم و گفتم بزار کار پروژه م که بخوبی با این برنامه انجام گرفت برنامه رو تو وبم معرفی میکنم...ولی از دیشب که نشستم پای این برنامه تا همین الان فقط شکست و شکست و شکست...الانم اعصابم بهم ریخته ولی ناامید نشدم... 

برای پروژه م میخوام با برنامه ای کار کنم که تحت لینوکسه و از تابستون تا چند روز پیش همش درگیر نصب ورژن های مختلف لینوکس بودم چون بهم گفته بودن فدورا و اوبونتو رو تست کن..منم این برنامه رو روی فدورای 8و10 و 12 و اوبونتوی 9و 10 به طرق مختلف امتحان کردم اما نشد...لینوکس رو همین جور نصب کردم مشکل نداشت ولی واسه نصب برنامه ی خودم ارور میداد گفتم منکه به محیط ویندوز هم نیاز دارم بزار مجازی نصبشون کنم شاید جواب بده ولی با نصب لینوکسها روی "وی ام ویر" بازم برنامه م نصب نشد...بماند که هرکس روش کارکرده و بازم جواب نداده و من موندم و .... 

خلاصه چند وقت پیش استاد راهنمام یکی رو بهم معرفی کرد و ایشون بهم پیشنهاد دادن از این روشی که تیتر این پستمه استفاده کنم...یعنی چی؟؟؟؟ یعنی: من بتونم این برنامه مو(که تحت لینوکسه) با استفاده از یه برنامه ی دیگه(که در ادامه اسمشو میگم) رو ویندوز نصب کنم و باهاش کارمو انجام بدم....از دیروز تا همین الان پاشم ولی بازم ارور پشت ارور...فکر کنم با سخت افزار لپ تاپم مشکل داره و الان میخوام رو سیستم خونه تستش کنم...اگه جواب داد خبرتون میکنم حتما حتما تا شما هم از این روش استفاده کنید. ... 

حالا اگه میخوایید بدونید این برنامه اسمش چیه و چیکار میکنه حتما ادامه ی مطلب رو بخونید... 

دوستایی که با لینوکس کار کردن حتما اسم این برنامه رو میدونن ولی خوندن ادامه مطلب خالی از لطف نیست... از روی عکس زیری هم میشه اسم برنامه رو حدس زد 

 


 

پ.ن.۱: 

.......تا بعد از کنکور ارشد آی تی...باآرزوی موفقیت واسه همه ی داوطلبا...امیدوارم هر کی واسه قبولیش زحمت کشیده جواب زحماتشو ببینه...با امید به خدا...یاعلی

ادامه مطلب ...

یه ترفند جالب

سلام دوستای عزیز 

امروز میخوام یه ترفند نسبتا خوب واستون بگم...امیدوارم بدردتون بخوره....  

ترفند نصب همزمان درایورها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز 

ادامه مطلب ...