.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

روش مطالعه موازی برای آزمون ارشد....

قابل توجه دوستانی که پست"یک روش عالی برای درس خواندن وآمادگی کارشناسی ارشد" رو قبلا ازهمین وبلاگ مطالعه کردن میتونن برای یادگیری بهتر روش مطالعه موازی که در آن پست به آن اشاره شده بود به ادامه مطلب سری بزنن...  

بعد از انتخاب گرایش و انتخاب منبع باید شروع به مطالعه دروس مختلف کرد. برای مطالعه هم هر کس ممکن است روش خاصی داشته باشد که با شرایط و روحیات او هماهنگی دارد  و ممکن است از روش مطالعه خودش هم دفاع کند، چون قاعدتا قبولش دارد.
در این پست قصد معرفی یک روش مطالعه به نام روش موازی را دارم. من خودم همیشه برای مطالعه از این روش استفاده می کنم ولی وقتی استادم(استاد حسن زاده) آنرا معرفی کرد باید اعتراف کنم که نمی دانستم اسمش موازی است. در حال حاضر هم از این روش استفاده می کنم. ممکن است که شما هم از این روش استفاده کرده باشید.  

-----

در ادامه ی مطلب: 

روش مطالعه موازی بهمراه یه داستان آموزنده 

----- 

با تشکر از وبلاگ ارشدخان و راهنمایی های استاد حسن زاده 

داوطلب کنکور ارشد۹۱حتما حتما ادامه ی مطلب رو بخون 


توجه توجه: 

ویرایش دهم - تابستان 1390 کتاب الکترونیکی هوش مصنوعی ترجمه شده به وسیله‌ی:سهراب جلوه‌گر

http://sohjel.blogfa.com
توصیّه شده
http://sohjel.persianblog.ir
http://sohjel.nikblog.com
http://sohrabejelvehgar.blogspot.com
http://sohrab-e-jelvehgar.blogspot.com

ادامه مطلب ...

حل تشریحی کنکور کارشناسی ارشد 1389

ITشامل دروس : طراحی الگوریتم(7صفحه)، هوش مصنوعی(7صفحه)، شبکه(12صفحه)، پایگاه داده(6صفحه)، معماری (8صفحه)، گسسته (6صفحه)، مهندسی نرم افزار(7صفحه)، ساختمان داده (9صفحه).

مهندسی کامپیوتر شامل دروس: آمار (4صفحه)، ریاضی (4صفحه)، گسسته (4صفحه)، محاسبات عددی (5صفحه)، طراحی زبان (9صفحه)، پایگاه داده (4صفحه)، سیستم عامل (6صفحه)، هوش مصنوعی (8صفحه)،مدار منطقی و معماری (14صفحه).  

------  

رمز فایل فشرده :www.arshadkhan.net 

+++ 

لینک دانلود حل تشریحی سوالات مهندسی IT کنکور ارشد دولتی سال 1389 (حجم 6 MB) 

لینک دانلود حل تشریحی سوالات مهندسی کامپیوتر کنکور ارشد دولتی سال 1389 (حجم 9 MB)  
 

== با تشکر ویژه از وبلاگ ارشد خان برای جمع آوری این اطلاعات 

------ 

حل تشریحی کنکور ارشد 90 و سال های 88 و قبل تر بعدا اضافه خواهد شد.

....و پایان

سلام دوستان عزیز و بزرگوار

تا یه ساعت قبل از اینکه شروع کنم به نوشتن انقد اعصابم بهم ریخته بود میخواستم فقط گلایه کنم...ولی به قول بابایی حق ندارم گله کنم فقط صبر... 

تاحالا شده انقد داغون باشی که با یه تلنگر بزنی زیر گریه؟ 

تاحالا شده وقتی بخوای کاری انجام بدی از زمین و آسمون واست بد بیاد؟ 

تا حالا شده صبح که از خواب بیدار میشی صبحونه نخورده تیر و ترکش های این روزگار به سمتت شلیک شه؟ 

.  

حال ما امروز تو دانشگاه با اونهمه قانونمندی همینجوری بود تا مدرکمو رو نگیرم حال و روزم همینه...هیچی نمیگم فقط:خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت...دوسِت دارم خداجونممممممم! 

.

بی خیال...دنیا ارزش اینهمه حرص خوردن رو نداره...بی خیـــــــــــــــــــــــــــــــال!   

میخوام پست آخری یکم شاد باشیم... 

خب تاحالا چه کارا کردید؟نمیدونم چند نفر از شما برنامه رو قبول دارید و چند نفر نمیخوایید با برنامه پیش برید؟! 

نمیدونم چندنفر از شما قبلا واسه کنکور سراسری داوطلب کانون فرهنگی آموزشی قلم چی بودید؟ 

اونایی که داوطلب این کانون بودن میدونن برنامه ریزی کانون تقریبا این شکلیه با این تفاوت که کانون واسه هر 2 هفته برنامه بهت میداد و خودت باید برنامه ریزی روزانه تو درست میکردی...یعنی واسه یه آزمون از هرکتاب(برا آزمون سراسری تعدادکتابا خیلی بیشتر از این حدی بودن که الان ما میخواییم بخونیم ولی حجمشون کمتر بود!)یه صفحه های محدود و خاصی رو تعیین میکرد و هردوهفته روز جمعه آزمون میگرفت.طبق برنامه ما برا یه آزمونایی فصل ها رو بصورت کلی ودرآخر کتاب رو بطورکلی میخوندیم. مااون موقع وقتی میخواستیم کل فصل یا کتاب رو بخونیم فقط از نکات برداشته شده طی آزمونای قبلی استفاده میکردیم و واقع مشاور ازمااینجور میخواست چون وقت دوباره خونی اونهمه مطلب رونداشتیم. 

خیلی از شما ممکنه بگید این برنامه ای که من نوشتم روزانه چندصفحه خوندنه و پراکنده خوانیه و نمیتونی با تمرکز درستو بخونی و به نوعی قاطی پاتی میشن...مطمئن باشید شما بااینجور درس خوندن مطالب رو قاطی نمیکنید.وقتی چند روز با برنامه پیش رفتید متوجه میشید و چاره ی این فراموشی مطالب مرور هرفصل بصورت مختصر و گذرا بعد از اتمام اون فصله. 

-----

این پست با توجه به تیترش پست خداحافظیه ولی نه واسه همیشه.ولی دیگه وقت آپ کردن به موقع و جواب دادن به کامنتها و سرزدن به وب دوستان گرامی رو ندارم.

خیلی دوست دارم ببینم نیمه خرداد که نتایج رو میزنن کدوم یک از دوستان واسه مرحله ی اول قبول شدن ...توروخدا هرکدوم مجاز شدید خبر بدید بخدا یه دنیا خوشحالم میکنید.  

من کامنتا رو هرچندوقت یه بار نگاه میکنم واگه سوالی یا خدایی نکرده مشگلی باشه حتما جوابگو هستم. 

-----

اگه عمرمون به دنیا باقی بود مهرماه بعد از اتمام این برنامه ریزی مطالبی رو تو وبم میزارم. 

درضمن اگه جزوه های شبکه های کامپیوتری استاد حقیقت و پدرام و یه جزوه ی خوب واسه درس مدیریت گیرم اومد لینک دانلودش رو میزارم. 

--- 

دوستان عزیز حتما سوالات کنکور ارشد 90 رو از همین وبلاگ از آرشیو مطالب دانلود کنن.حتما اگه حل تشریحی سوالات آزمون ارشد 90 گیرم اومد اونم واستون میزارم.  

----- 

آرزوی خوشبختی و موفقیت همه ی شما دوستان بزرگوار رو در تمامی مراحل زندگیتون دارم و از خدای مهربون عاقبت بخیر تک تک تون رو میخوام. 

---- 

یه خواهش ازتون دارم:لابلای درد و دلا و راز و نیازات با خدای مهربونت این حقیر رو از دعای خیرت محروم نکن...فقط دعا دعا دعااااااااااااا 

++++ 

دست از طلب ندارم تا کام دل برآید 

یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید   

++++ 

.....یا علی..... 

 

 


 پ.ن.۱:.....توجه توجه.... 

دوستای عزیز سایت"بنیاد شمس،دانلود جزوات دست نویس ارشد" فعلا تاچند مشکل داره و لی تا چند روز دیگه ان شالله درست میشه و میتونید جزوه های موردنیازتون رو از این سایت دانلود کنید.برخی لینکای دانلود پست"دانلود جزوه های ارشد"مربوط به این سایته و دلیل اشکال این لینکا سایت مربوطه ست.امیدوارم تا چند روز دیگه مشکل سایت بنیاد شمس حل شه. 

با تشکر ازدوستان