.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

التماس دعا

سلام

از تمام دوستان خیلی خیلی التماس دعا دارم

لابلای دعاها و راز و نیازاتون با خدای مهربون این حقیر رو ب یاد داشته باشید و دعا گو باشید...

... که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست!

خیلی دلم برا عموم تنگ شده...خیلی ب دعاش نیاز دارم!

مگه نمیگن شهدا زنده ن؟؟؟؟

عمو میدونم منو میبینی و با کارام خیلی ناراحتت میکنم اما تو تنهام نزار...عمو ب دعای تو و ننه جون نیاز دارم...

کاش تو خوابم میومدین...دلم تنگهههههههههههه

عمو خیلی دعام کن خیلی ...

.....

از این پست ب بعد دلنوشته هام و نوشته های غیر مرتبط با کنکور و کامپیوتر بصورت رمزدار نوشته میشه...

رمز فقط ب خواننده های اصلی وب داده میشه...

حق نگهدارتون

یاعلی

فقط یادم نره...

دوتا موضوع هست ک نمیخام یادم بره:

اینکه 9 دیماه 1388 چه اتفاقی افتاد...

در ظهر عزا حرمت ارباب شکستند...

***السلام علیک یا اباعبدالله الحسین***

.....


یه بیت از حضرت حافظ هست ک خیلی دوسش دارم و مدام لحظه ب لحظه با خودم زمزمه ش میکنم:

هدیه من به تمام دوستام:

" به خط و خال گدایان مده خزانه ی دل

      به دست شاه وشی ده که محترم دارد"

------------------

پ.ن.1:

میشه شاهی کنی

منو راهی کنی

چی میشه به منم

یه نگاهی کنی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

------------------

پ.ن.2:

"من که از آتش دل چون خُم می در جوشم

مُهر بر لب زده،خون میخورم و خاموشم"

-----------

پ.ن.3:

خیلی بده ک بقیه بهت بگن راهو اشتباه رفتی و چند سال از عمرت هدر رفت و...

خدایا فقط تو میدونی ک راهو اشتباه نرفتم فقط خودت و خودت...

منتظر یه نگاه توأم خداااااااااااااااااا