.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

گرد و غبار خوزستان...

سلام 

چند وقتیه ک میخام از اوضاع و احوال این چند وقت خوزستان بنویسم اما بنا ب دلایلی نشد اما الان میخام بنویسم و بگم: 

از ته دل دعا میکنم آه مردم خوزستان مسئولین بی فکری رو بگیره ک این چند ساله هوای آلوده و پر از بیماری خوزستان رو میبینن و کاری نمیکنن... 

تورو خدا انقد دروغ نگید انقد شعار ندید...هروقت هوا اینجور میشه مسئولین جمع میشن و یه جلسه میگیرن و بعد چند وقت ک چشمشون ب هوای پاک میفته یادشون میره...  

دارید چیکار میکنید که ما هرسال تابستون میزبان این گرد و غبار بودیم و حالا زمستون هم اضافه شده... 

انقد راحت نگید خوزستان این چند روزه میزبان گرد و غبار ناخوانده ست...انقد راحت نگید.... 

تویی ک راحت میگی خوزستان میزبان گرد و غبار ناخوانده ست آخه این گرد و غباری ک 6 برابر حد مجازه مهمان ب حساب میاد؟ 

میدونی 6برابر حد مجاز یعنی چی؟ 

ادامه مطلب ...

نکته...

با سلام 

با امید وآرزوی موفقیت برای تمامی دوستان بزرگوار در تمامی مراحل زندگی. 

قابل توجه دوستانی که لطف میکنن مطالب وب رو میخونن و پیامی ب نویسنده ارسال میکنن: 

دوستان عزیز این نکته رو توجه کنن که من به هیچ وجه شماره تماسی از اساتیدی ک مصاحبه شون توی وبم هست و افتخار شاگردیشون رو داشتم  در اختیار دیگران قرار نمیدم.خودتون رو جای من بزارید،بنظر شما این درسته ک من شماره تماس این اساتید رو در اختیار بقیه بزارم.شماره اونا رو میتونید از راه های دیگه بدست بیارید. 

موفق و مؤید باشید.

نخستین سمپوزیوم ملی رباتیک و هوش مصنوعی

نخستین سمپوزیوم ملی رباتیک و هوش مصنوعی در تاریخ 6 اسفند 1393 توسط دانشگاه پیام نور و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اهواز برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.



تاریخ برگزاری: 2015-02-25T08:006 اسفند 1393
تاریخ برگزاری میلادی: 2015-02-25
برگزار کننده: دانشگاه پیام نور
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
محل برگزاری: اهواز
وضعیت کنفرانس: در حال پذیرش مقاله

تاریخ‌های مهم:مه 

لت ارسال اصل مقاله: 1393/11/22
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1393/12/1

ادامه مطلب ...

دست نوشته هام....

دست نوشته هایم
را که دیدند،
پرسیدند
عاشقی؟
گفتم،نه
خیانت دیده ای؟
گفتم،نه
تنهایی؟
نه.....نه.......نه
پس این عاشقانه ها چیست،برای چه می نویسی؟
فقط لبخند زدم...
چه می توانستم بگویم...
من نه عاشقم...
نه تنهایم...
نه خیانت دیده ام...
فقط
بعضی اوقات
احساس میکنم
خیلی شکسته ام...!!! 
---------------- 
پ.ن.1: 
دلم از گرد و غباری ک تو هواست گرفته.... 
دلم از گرد و غباری که رو دلم نشسته گرفته... 
دلم از گرد و غباری که تو نگاه مردم شهر و کشورم نشسته گرفته...  
حرفای مردم مث همین گرد و غباریه ک ته گلو رو میسوزونه ته دلمو میسوزونه...
دلم گرفته بخداااااااااا 
--------------