.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

بعضی...

بعضی از آدمها را باید چند بار خواند تا معنی آنها را فهمید و

بعضی از آدمها را باید نخوانده دور انداخت.....

بعضی از آدمها نمایشنامه اند و در چند پرده نوشته و اجرا می شوند.

بعضی از آدمها فقط جدول سرگرمی اند وبعضی ها معلومات عمومی !

از روی بعضی از آدمها باید مشق نوشت و

از روی بعضی آدمها باید جریمه نوشت...


به راستی ما کدامیم؟

چه خبرهاست خدایا که ندارم خبری
*
کو مرا خضر رهی تا که نمایم سفری
**
با که گویم که چه ها می کشم از دست دلم
**
با تو گویم که زاحوال دلم باخبری

تجربه های مفید

(برگرفته از مطالب سایت:انجمن علمی صعود)

سلام این مطلب را در مانشت خوندم ودیدم خیلی مفیده حیفم اومد اینجا نگذارم پس از مانشتیها بشنوید:

رشته امتحانی :مهندسی کامپیوتر

رتبه گرایش نرم افزار : ۱۵۵
رتبه گرایش هوش مصنوعی : ۳۳
رتبه گرایش سخت افزار : ۹۷


امیدوارم مطالبی رو که براتون می گذارم مفید باشه .
اوایلی که واسه کنکور شروع به درس خوندن کردم کارنامه ها و برنامه ها و مخصوصا منابع بچه هایی که سال های پیش رتبه های خوبی رو آورده بودن روبررسی کردم . کارنامه ها نکات خوبی داشت مثل اینکه باید تقریبا همه ی درس ها (منظور گروه درسهاست یعنی مشترک , اختصاصی یا ... ) رو توی یک سطح بزنی و یکی رو اگه بالای متوسط بزنی چقدر کمکت می کنه وبالعکس اگر یکی رو پایین بزنی چقدر به ضررته , همچنین اهمیت درس ریاضی (بیشتر افراد موفق ریاضی رو به نسبت بالا زده بودند ) .
برنامه ی خودم رو اینجا می گذارم به امید این که برای دوستان عزیز مثمر ثمر باشه . البته این نکته رو هم باید ذکر کنم هر کسی باید با توجه به شرایط خودش برای خودش برنامه ای تنظیم کنه , برنامه دیگران فقط می تونه برای ایده گرفتن مفید باشه .
مانشت منبع بسیار خوبی از کارنامه ها داره . سال پیش خیلی به درد من خورد , داشتم نگاه می کردم دیدم امسال از لحاظ تعداد رشد زیادی داشته . وبلاگش دیگه یکم قدیمی شده اما فرومش به روزه . منابعی به جز مانشت مثل سایت نصیر هم کارنامه دارن اما تعدادشون کمه .
مطالبمو توی ۳ قسمت تقسیم بندی کردم .

۱/شرایط و نحوه درس خوندن من
امسال سال چهارم بودم و اولین سالی بود که کنکور می دادم (سال سوم آزمایشی شرکت کردم) . از اول مهر واسه ارشد شروع کردم . یکی از دلایلی که برنامم رو گذاشتم این بود که بگم اگر کسی مهر یا آبان یا حتی دیرتر شروع کنه باز هم می تونه به هدفش برسه . (البته نباید این جمله مبنایی بر تلاش نکردن و به تعویق انداختن زمان شروع باشه. زمان شروع برای نتیجه دلخواه به شرایط شما و هدفتون بستگی داره )
من به دلایلی از تابستون شروع نکردم و در مورد زمان شروع هم نظر خاصی ندارم , توی مانشت خیلی از رتبه های ۲رقمی و یک رقمی از تابستون شروع کردند .( تابستون فقط ۱۰۰ صفحه نیپولتیانو روزنامه وار خوندم که اصلا ازش خوشم نیومد(شاید مشکل از ترجمش بود ) و گسسته هم فصل اول قلی زاده)
پایه ام تو درس ها خوب بود . نمره ملاک نیست , خودتون باید حس کنید که مشکلی ندارید . اگر پایتون ضعیفه یا حتی خیلی ضعیف اشکالی نداره با کمی تلاش و همت می شه قویش کرد .
ابتدا منابع چند نفر که رتبه های خیلی خوبی تو کنکور گرفته بودن رو توی یک جدول وارد کردم و تو هر درس اون کتاب هایی که اشتراک بیشتری داشتو انتخاب کردم .
تقریبا برنامه درس خوندم از اول تا آخر یکی بود به جز۳ هفته ی آخر که واسه مرور بود . هر روز به ۲ قسمت درس و تست تقسیم می شد .
قسمت اول صبح ها که فقط توی خونه درس می خوندم .
قسمت دوم عصر ها که توی کتابخونه فقط تست می زدم یا جواب هاشو بررسی می کردم. (تست زدن خیلی مهمه , باعث می شه هنر حل مسئله و زبان طراح های سوال ها رو یاد بگیرید .)
طبق برنامه ی آزمون های پارسه پیش می رفتم البته فقط وقت می کردم دروس مشترک و شاید یکی از دروس تخصصی رو بخونم و بقیه رو نمی خوندم . واسم کیفیت مهم تر از کمیت بود . البته نباید وسواس بیجا داشت و زمان خیلی زیادی واسه یک مبحث صرف کرد .
به صورت فصلی می خوندم . مثلا فصل ۱ سیستم عاملو می خوندم بعد می رفتم فصل ۱ گسسته بعد... . هر موقع ۳ مرحله(در پایین مراحلو توضیح دادم) فصل اول تموم میشد می رفتم سراغ فصل ۲ (در صورتی که توی سرفصل , ۲ فصل واسه آزمون بود ) . هر درسی رو هم که بیشتر دوست داشتم اول شروع می کردم .
واسه هر فصل :
مرحله اول : متنش رو می خوندم و جاهای مهم رو علامت می زدم .
مرحله دوم : همون شب یا شب های بعد (هر موقع وقت تست زدن بهش می رسید ) تست هاش رو می زدم و تست های مهم و خیلی مهم رو علامت گذاری می کردم .
مرحله سوم* : هم دوباره جاهایی که خط کشیده بودم مرور می کردم و در صورتی که کتاب مرجع بود نکات مهم تر رو با توجه به شناختی که توی تست ها بدست آورده بودم توی یک دفتر به عنوان خلاصه می نوشتم اگر هم کتاب کنکوری بود به دلیل حجم کم همونجا با ماژیک علامت گذاری می کردم .
* توی ۲ ماه آخر به دلیل کمبود وقت واسه برخی درس هایی که از کتاب کنکوری می خوندم مرحله ۳ رو حذف کردم .
* ۳ هفته آخر هم قسمت هایی که خط کشیده بودم یا خلاصه کرده بودم رو مرور کردم بعلاوه مرور تست های علامت دار .
روز قبل آزمون فقط تا ظهر خوندم و عصر هم مدار رو سریع مرور کردم . بعدش هم رفتم بیرون کمی قدم زدم . (یکی شب کنکور سراسری رفته بود بیرون شهر , از آبشار افتاده بود در نتیجه نتونسته بود بره جلسه پس خواهشا شب کنکور ریسک نکنید :دی)
آزمون های پارسه رو شرکت می کردم .رتبه های پارسه ام سیر نزولی داشت . (رتبه پارسه ربطی به کنکور نداره پس ناامید نشید ) . از سیستم مشاورش هم استفاده کردم اما نمی دونم چرا بعد اینکه تو آزمون دوم رتبم بدتر شد یکبار شب قبل آزمون سوم زنگ زد بعدش دیگه زنگ نزد . احساس کردم از من ناامید شده اما خودم که ناامید نشده بودم .
برای گرایش هوش می خوندم . توی کنکور آی تی هم درس های شبکه و پایگاه رو نزدم (شبکه یکی رو زدم که دوستام می گفتند غلطه)
۲/ توصیه ها ( به عنوان یک برادر کوچک تر شایدم بزرگ تر)
*هدف هاتونو بزرگ بگیرید به خدا توکل کنید و تلاش کنید مطمئن باشید موفق می شوید . ( مثلا قبولی تو شریف یا تهران یا ... , به نظرم حتی اگر می خواهید دانشگاه شهرتون بمونید , حالا که تلاش می کنید سعی کنید رتبه ای بیارید که هر دانشگاهی رو بتونید برید بعد اون موقع اگه دوست داشتید می مونید یا می رید )
* مهم نیست کدوم دانشگاه درس می خونین (سراسری , آزاد , پیام نور یا ... ) یا معدلتون چنده اگر توکل و تلاش داشته باشید حتما موفق می شوید . (اغراق نمی کنم )
* به بقیه داوطلب ها , تعداد شرکت کنندگان , دانشگاهی که توش هستند و ... فکر نکنید . فکر نکنید چون آزاد درس خوندید نمی تونید مثلا شریف قبول شید , نه یکی از صندلی های سال بعد دانشگاهی که دوست دارین مال شماست .
* مهم نیست دوستاتون چقدر از شما بیشتر خوندن یا از چقدر از شما زودتر شروع کردن یا رتبه های پارسشون(یا هر موسسه دیگر) یک رقمیه یا صفر رقمیه !!!! مهم اینه که شما موفق می شید و جایی که دوست دارید قبول می شید .
*مهم نیست چند ساعت درس می خونید مهم اینه که درست درس بخونید .
* اگر پایتون توی درس ها ضعیفه فکر می کنم تابستون اون ها رو تقویت کنید بهتره (البته چون خودم از مهر شروع کردم نمی تونم نظر بدم)
* هیچ موقع برای شروع کردن دیر نیست ( البته نباید از این جمله سو استفاده کنید , هر موقعی که شرایطشو داشتید باید بلافاصله شروع کنید )
*اگر سال سومی هستید کنکور رو به صورت آزمایش شرکت کنید . باعث می شه با محیط جلسه آشنا بشید .
*اگر وقت کم آوردید به نظرم درسی رو حذف نکنید , مباحث رو حذف کنید اون هم به روش حریصانه, یعنی مباحثی که تو کنکور های ۵-۶ سال اخیر نیومده بود رو نخونید . ممکنه از مباحثی که نخوندید سوال بیاد اما خوب با توجه به قوانین احتمالات اگر با کمبود وقت مواجه شدید این عاقلانه ترین راهکاره . (سعی کنید تعداد مباحثی که حذف می کنید کم باشه)

*کنکور آزمایشی برای من خوب بود , کمک کرد با محیط آزمون و نحوه مدیریت وقت آشنا بشم, اما بعضی از دوستام هم که رتبه های خوبی آورند قبول شدن شرکت نکرده بودن . بستگی به خودتون داره .
* اینو باید باور داشته باشید که شما هرچی رو که از ته دل بخواید و تلاش کنید حتما بهش می رسید ( مثلا قبولی در شریف ) تردید نکنید .
* تردیدها به ما خیانت می کنند ؛ ما را از کوشش بر حذر می دارند و از پیروزی هایی که به احتمال زیاد نصیب ما خواهد شد ، محروم می سازند (شکسپیر) => هیچ وقت تردید موفق نشدن رو به دلتون راه ندید .
*این نکته یکی از نکات بسیار مهمه : احتمالا در طول مدتی که دارید برای ارشد می خونید دچار نا امیدی میشید اما باید بدونید که تقریبا همه ناامید می شن ( این یکی از نکاتی بود که دکتر تنهایی هم بهش اشاره کرده بودند ) و کسی در نهایت موفقه که امیدشو از دست نده و به تلاشش ادامه بده . این ناامیدی می تونه هر موقعی به وجود بیاد .
* اگر رتبتون تو پارسه خوب شد نباید مغرور و اگر خراب شد نباید ناراحت بشید . هیچ نسبت مستقیمی بین رتبه های پارسه و رتبه کنکور برقرار نیست .
* بعضی سوال های آزمون پارسه غلطه (البته کنکور و هر آزمونی همین جوریه , بشر جایز الخطاست ), بعضی از تست هاش هم جواب غلط بهشون داده پس حواستون باشه .
* اگر سرجلسه دیدید یک سوالی به نظرتون غلطه , وقتتون رو روش تلف نکنید و برید سوال بعدی .
* مهم نیست یک درسی رو چقدر خوندید یا چقدر وارد هستید , اگر دیدید سر جلسه تعداد زیادی تست هاشو نمی تونید بزنید یا خیلی وقت گیره(به طوری که از سایر تست ها باز می مونید ) , رهاشون کنید و وقتتون رو تلف نکنید .
*اعتماد به نقس خیلی مهمه پس خودتون رو باور داشته باشید .
* اگر موقعی که تمرینی یا در جلسات کنکورهای آزمایشی تست های زیادی رو غلط می زنید هیچ اشکالی نداره باید نقاط ضعفتون رو پیدا کنید تا در جلسه کنکور این اشتباهات رو تکرار نکنید این جملات از انیشتینه :
-کسی که هیچ وقت اشتباه نمی‌کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمیگیرد.
-هرگز از اشتباه کردن نترسید .اشتباه شکست نیست .اشتباهات شما را بهتر،زیرک تر و سریع تر می‌کنند، اگر شما از آنها استفاده مناسب کنید . قدرتی که منجر به اشتباه می‌شود را کشف کنید .

*از شکست هاتون ( شکست می تونه رتبه بد در پارسه یا .... باشه ) ناامید نشید , ادیسون ۹۹۹ بار شکست خورد تا از آخر موفق شد .

......

با تشکر از صحبتای این دوست عزیز...امیدوارم با دقت خونده باشید!

ادامه مطلب ...

مصاحبه با رتبه ۱۱۱ هوش مصنوعی - کنکور ارشد سراسری ۹۰

۱- بهتره ازدانشگاه محل تحصیل کارشناسی تون شروع کنیم .دوران کارشناسی را در کدام دانشگاه وبا چه کیفیتی گذراندید و نتیجه این دوره چه بود؟(چطور دانشجویی بودید و معدل دوران لیسانستون چند بود؟)

من فنی و حرفه ای بودم، کاردانی : دانشکده دکتر شریعتی تهران، کارشناسی: دانشگاه زنجان. جفتشون تقریبا خوب بود ولی طبق معمول چندان ربطی به کنکور ارشد نداشت!
من دانشجوی متوسطی بودم. معدل کاردانی: ۱۶/۸۵ - معدل کارشناسی: ۱۶/۶۴

۲- می دانیم یکی از سختترین مراحل برای هر کاری استارت آن کار است .از کی وچطور و با چه درسهایی شروع کردید؟

اوه! این که داغون بودم! از تابستون شروع کردم ولی به طور قطع تا مهر چیزی نخوندم ولی پیشنهاد میکنم که CLRS و سیستم عامل و آمار و مداراکتریکی و ریاضی مهندسی رو از تابستون شروع کنین. البته بهتره برای درسا الویت تعیین بشه، چون شاید لازم باشه، بعضی درسارو نخوند و وقتشو برای درسای دیگه گذاشت!

۳-منابع درسی وکنکوری خود را براب هر درس جداگانه بیان کنید ونقش کتابهای مرجع وکتابهای کنکوری در قبولی شما چقدر بوده است؟


آمار: پارسه
محاسبات: پارسه - پوران
گسسته: پوران
ریاضی مهندسی :نخوندم ولی پارسه چاپ جدید خوبه ولی وقت گیر!

ساختمان داده: CLRS - پوران پژوهش یوسفی - پارسه(البته این چندان لازم نیست، پوران نسبت به این کامله)
نظریه: لینز - پارسه نوشته نوراله
مدارمنطقی: پوران پژوهش یوسفی - مروری بر راهیان ارشد
معماری : پوران پژوهش یوسفی
سیستم عامل: پوران پژوهش مقدم (البته اصلا کامل نیست) - بعضی از فصلهای پارسه، دکتر حقیقت

هوش: پوران، شادی- بعضی از فصول راسل - فصل آخر پارسه -نمونه سؤال
طراحی الگوریتم: CLRS - پوران پژوهش یوسفی
مدارالکتریکی: نخوندم...

من این منابع رو قبول دارم، بنظرم پارسال بهترین منبع بودن ولی ممکنه امسال منابع جدیدتری بیاد!

۴- در صورت امکان روش درس خواندن خود را برای دروس مختلف بیان کنید(زبان -ریاضیات- دروس مشترک- تخصصی ها)

من الویت داشتم:
۱-دروس مشترک
۲- آمار- هوش - طراحی - محاسبات
۳-گسسته
۴- ریاضی مهندسی - مدارالکتریکی - زبان

بنابر این الویت چون وقت به بقیه دروس نمیرسید، ازوقت الویت های پایین برای الویت های بالا استفاده می کردم.

۵- فکر می کنید کدام درسها را بیشتر مسلط بودید واین تسلط را مدیون چه چیز بودید؟

نظریه - مدارمنطقی - آمار
شاید به آسون بودن این درسا! ولی درکل کنکور ارشد، چندان ربطی به تسلط نداره، چون ممکنه یه سال یه درسیو که روش تسلط داری، یا فکر میکنی تسلط داری رو اینقدر سخت طراحی کنن که اصلا نتونی ج بدی، در عوض درسی رو که برات سخت بوده رو اینقدر آسون طراحی کنن که همشو ج بدی! یه جورایی ریسکه! مثه کنکورای قبلی نیس که در سؤالات هر درس هم سوال سخت باشه، هم آسون، هم متوسط!

۶- در مورد برنامه ریزی درسی خود (یک روز درسی خود+ برنامه ریزی کلی ) صحبت بفرمایید.

برنامه ریزی من موضوعی بود و نه صفحه ای. درسها رو هم همزمان میخوندم. تقریبا روزی ۲ درس. البته در برنامه ام زمانهای جبرانی میذاشتم، چون خیلی از وقتها نمیشد برنامه رو اجرا کرد بنابراین در اون روزها جبران می کردم.
یه برنامه ریزی کلی هم داشتم که بیشترش منطبق بر پارسه بود. با اندکی تغییرات!

۷- در طول دوره ای که می خواندید شده بود دچار عقب افتادگی از برنامه تان شوید این عقب افتادگی ها را چطور جبران می کردید؟

البته، قبلا گفتم: در برنامه ام زمانهای جبرانی میذاشتم، چون خیلی از وقتها نمیشد برنامه رو اجرا کرد بنابراین در اون روزها جبران می کردم. بنابر الویتبندی سوال ۴، چون وقت به بقیه دروس نمیرسید، ازوقت الویت های پایین برای الویت های بالا استفاده می کردم.

۸- به نظرتان درس خواندن جزیرهای(تک نفره )بهتر است یا چند نفره؟و همچنین در خانه درس می خواندید یا جای دیگر ؟کدام به نظرتان بهتر جواب داد؟

تک نفره. مگر برای رفع اشکال. (کنکور رقابته)
ارتباط با بقیه صرفا برای قرار گرفتن در جو کنکور کافیه.
برای من خونه بهتره. آرامش بیشتری داشتم و آزادیم هم بیشتر بود. اختیارم دست خودم بود! ؛)

۹- در طول دوره ای که می خواندید شده بود دچار یاس و نا امیدی از برنامه تان شوید برای رفع آن چه می کردید ؟

بله،خیلی زیاد. از دوستام که مثه من کنکوری بودن، کمک می گرفتم. البته ۲تا از باروحیه هاشون. :-)

۱۰-کلاسها وکنکورهای آزمایشی جقدر به شما کمک کردند؟شما اصولا موافق هستید که در همه آزمونها شرکت کنیم یا فقط در آزمونهای جامع؟آیا شرکت در همه آزمونها برای همه مفید است؟

فقط آزمون + معماری یوسفی. البته سطح آزمونها به شدت از کنکور سراسری پایینتره! فقط برای ایجاد حس رقابت و کم شدن استرس پیشنهاد میکنم. به هیچ عنوان به رتبه ها و درصدها و سوالاشون نباید توجه کرد.
من پارسه رفتم ولی ماهان رو پیشنهاد می کنم.

۱۱-دوره ها وجمع بندی را چطور انجام می دادید؟

نکات مهم یا اونایی که میدونستم فراموش میکنم، رو در متن کتاب علامت ویژه میزدم! در دور بعد فقط نکات علامت زده رو میخوندم و در این اگه بازم چیزی یادم نبود در روی جلد یاصفحات سفید اول کتاب مینوشتم. در نهایت در چند روز قبل کنکور، نکات روی جلد رو میخوندم. البته این نکات رو با ذکر صفحه یادداشت میکردم تا در صورت لزوم بهش مراجعه کنم! دلیل نوشتن روی صفحات اول کتاب هم این بود که سریع به کتاب دسترسی داشته باشم! :دی

۱۲- در مورد روز اول و دوم کنکور بگویید و اینکه در آن روز چقدر توانستید از تواناییهاتان بهره ببرید.

اوه، یه استرس داغون کننده داشتم، درحدی که پلکمم میپرید!!!! (حتی سرجلسه) باز دوستام کمکم کردن. (دمشون ۲۰ ؛-) )
البته من سر جلسه و چند روز قبل همش ب خودم میگفتم که ارشد تنها راه زندگی نیس، اتفاقا تو به خودت ظلم کردی مه درگیر کنکور شدی، زندگی که دو روزه و معلوم نیس ۲ مین دیگه زنده ای یا نه چه ارزشی داره که واسه کنکور حرص بخوری. این که همه مثه منن و همه یادشون رفته... (البته دوستام خیلی تأثیر داشتن!)

۱۳-به نظر شما بهترین راهکار در هنگا م برخورد با سوالاتی مشکل وخارج از عرف همیشگی کنکور مثل سولات امسال بعضی از دروس (مثل داده وسیستم) چگونه است؟ هم از نظر برخورد روانی وهم برخورد علمی با این گونه مسائل؟

هیچی! بی تفاوت! نهایت بخندیو بگی باز این طراح بازیش گرفته و شعورشو به رخمون کشید! :دی
یعنی باید ازقبل آمادگی برخورد با چنین سوالایی رو داشته باشی، مسأله بغرنجی نیس، کسی نمیتونه حل کنه، البته باید روشون زمان گذاشت چون بعضی از سؤالا علی رغم داشتن ظاهری سخت،خیلی آسونن. (حل کردن تمرینای CLRS رو پیشنهاد می کنم،دید خوبی میده)

۱۴-درصدهایتان را ورتبه کسب شده را بگویید و بگویید که با این رتبه کجا قبول شده اید؟ می شوید؟

۱۳/۳۳ زبان عمومی وتخصصی /انگلیسی /
۲۱/۰۵ ریاضیات
۴۴/۴۴ دروس مشترک /ساختمان داده -نظریه زبان هاوماشین
سفید دروس تخصصی معماری کامپیوتر
۲۹/۸۲ دروس تخصصی هوش مصنوعی
سفید دروس تخصصی نرم افزار


رتبه:۱۱۱هوش مصنوعی - امیر کبیر - انتخاب ۳ام من بود.

۱۵- در نهایت اگر بخواهید یک توصیه خاص که فکر می کنید با تمام موفقیتهایتان در شما ریسکی بوده که می توانسته موفقیتتان را تحت الشعاع قرار دهد آن را بیان کنید(تجربیات تلخی که اگر برگردید عقب تکرار نخواهید کرد ویا نیازش را عمیقا احساس میکردید.)

استرس، استرس، استرس! فقط همین! اگه این نباشه، عالی میشه.

ادامه ی مطلب

برخی از رتبه های قبولی های ارشد 90

ادامه مطلب ...

توجه توجه..........

سلام خدمت کنکوری های عزیز

میدونم بعضیاتون الان ممکنه از درس و کتاب و جزوه خسته شده باشید و دچار یه دپرسینگ موقت شده باشید...اشکال نداره!!!

این روزا میگذره اگه درست استفاده نکنیم فقط پشیمونیش واسمون میمونه....

اینکه ای داد و بیداد چرا اون روزا رو الکی نشستم پای فیلم و سی دی و نت و مهمونیای الکی و بیخود و نرفتم بشینم یه نگاهی به این کتابا بندازم که الان درمونده نباشم....

نمیخوام خیلی مزاحم وقتتون بشم...
خیلی از دوستان ازجمله خودم ممکنه به کلاسای کنکور با اساتید مجرب دسترسی نداشته باشیم برای همین ازتون میخوام سری به آدرس زیر بزنید و ویس(Voice)کلاسا و درسای کنکور رشته ی آی تی و مهندسی نرم افزار رو دانلود کنید.

اگه احیانا لینک دانلود ویس ها مشکل داشت حتما تو کامنتای خودتون بگید تا آدرس دیگه ای واسه دانلود ویس ها واستون بزارم.

حتما حتما از این ویس ها استفاده کنید.....

اینجا حتما کلیک کن



دانلود حل مسائل موریس مانو
کلیک کن

مرجع کامل جزوه های دروس دانشگاهی (نرم افزار - IT)

دانلود کن

2000 کتاب رایگان کامپیوتری : دانلود کنید

حتما حتما دانلود کن
پ.ن.1:
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
بی خیالی سپر هر درد است
باز هم می خندم
آنقدر می خندم
که غم از روی رود .....
پ.ن.2:
رو در و دیوار این شهر همش از تو یادگاره ....
عاشق اهوازم
با اون هوای گرم و شرجیش،با اون غروبای دلگیرش!!!!