.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

هنوز....

هنوز دلخوشی ذهن خسته ام

                             این است که

                                    در خیال خودم

                                      بی خیال من نشدی....

------------------------------

پ.ن.1:

هنوز هم باور نکرده ای .... حتی بعد از گذشت اینهمه سال...


برای ارشدی ها(1)

با سلام

امیدوارم دواطلبین ارشد 92 تا همین الان برنامه ای برای درس خوندن خودشون ریخته باشن....

در ابتدا داوطلبین باید منابع مورد نیاز رو جمع آوری کنن و ازهمین الان شروع به خوندن مطالب اونا و رفع اشکالشون کنن...

در مورد اینکه منابع مورد نیاز برای ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر چیه فقط کافیه یه سرچ تو گوگل داشته باشید و منابع رو بدست بیارید.از آرشیو مطالب همین وب هم میتونید برنامه ریزی و منابع کنکور رو مطالعه کنید.

تقریباً منابع پیشنهادی تمامی وب سایتها و وبلاگها یکیه...ازحالا بگم مهم نیس از هردرس صدتا منبع و کتاب تست دور خودتون جمع کنید اینجور فقط گیج میشید و همش میشه استرس چون ممکنه نرسید مطالب یه کتاب رو مطالعه کنید و استرس اینکه نکنه این کتاب مطالبش بهتر باشه و .... ول کن تون نباشه.مهم اینه ک یه منبع درست رو بصورت مفهومی و کاربردی درکنار یه منبع تست خوب مطالعه کنید همین و بس!!!

درمورد درس شبکه خودم همین مشکل رو داشتم مثلاً منابعی ک دور خودم جمع کرده بودم(آخه موقع خوندن ک وب سایتا و فروم های مربوط به ارشد رو مطالعه میکردم هرکی یه چیز پیشنهاد میکرد!!!):

"شبکه های کامپیوتری و انتقال داده استالینگز،مهندسی اینترنت احسان ملکیان،انتقال داده راهیان ارشد،شبکه های کامپیوتری پوران پژوهش،شبکه های کامپیوتری مقسمی،3000مسئله حل شده درشبکه های کامپیوتری،جزوه شبکه ماهان و نصیر و پارسه"

بنظر من باید کتاب احسان ملکیان رو خوب خوب بخونی و از تست مقسمی استفاده کنی(هرچند مطالبش یکم اشکال داره حتی تستاش)،جزوه ی خلاصه ی پارسه هم درکنار کتاب مقسمی خونده بشه خیلی عالیه...واقعا میگم کتاب مهندسی اینترنت احسان ملکیان رو بادقت بخونید بخصوص مبحث لایه شبکه و لایه انتقال!!!

دوستان عزیز واقعا یه توصیه خواهرانه رو از من قبول کنید،اگه واقعا میخوایید کنکور92 حتما تستای زبان رو حل کنید و رو درصدش حساب باز کنید ازهمین الان کتاب 504 لغت رو شروع به خوندن کنید.من خودم فقط خرداد و تیرماه ازاین کتاب استفاده کردم و بعد ولش کردم و آخرا خیلی خیلی خیلی پشیمون شدم چرا کامل و کاربردی نخوندمش...ازمهرماه شروع کردن واسه زبان اشتباه محضه از من گفتن بود....اگه میخای واسه زبان وقت بزاری ازهمین الان شروع کن و مهرماه فقط لغت مهم 504 رو که خلاصه ای نوشته ای برا خودت دوباره مرور کن...بنظر من بهترین کتاب همون 504لغت و استفاده از یه کتاب ریدینگ مناسب هست.

درضمن دراولین گام اگه کتاب مجموعه کنکورهای سالهای گذشته مقسمی یا پوران رو گیر بیارید خیلی عالی میشه...کلیدای کنکورای سالای قبل رو هم خوبه داشته باشید.آخه بعضی وقتا می بینید یه منبع یه گزینه رو انتخاب کرده و یه منبع دیگه گزینه دیگه بهترین معیار همون کلیدای سنجشه و کتابای مجموعه ای تقریباً خالی از اشکالن و خیلی بهتر توضیح دادن جواب تستا رو...استفاده از کتاب مجموعه واسه ماه های آخر توصیه میشه اونم مجوعه ای خوندنش اما درطول دوره هم ازتستاش استفاده کنی بد نیس...من واسه چک کردن جوابا اوایل استفاده کردم وآخرا هم مجموعه ای استفاده ش کردم ک بموقع برای دوستان توضیح میدم...

واسه منابع فعلاً کافیه پستای بعدی یکی یکی منابع رو توضیح میدم...

موفق باشید

یاعلی

----------------------------------

آی خداااااااااااااااااااااا!

دلم واسه حرم آقام تنگ شده

می تراود...

سلام

هرچی نوشتم پاکش کردم...

خداییش بجز نوشتن مطلب درمورد کامپیوتر دیگه دلم ب نوشتم دلنوشته نمیره....

خیلی دلم گرفته بود...

خدایا به آبروی خانم فاطمه الزهرا(س) بنده هاتو تنها نزار...

الهی وَ رَبی مَن لی غَیرُک

---------------------------------

پ.ن.1:

الان تو حیاط قدم میزدم ک یهو از بلندگوی یادواره ی شهدای محله مون صدایی شنیدم آشنا...صدای حاج صادق آهنگران بود ک میخوند:

من دختر پیغمبرم......حامی حق حیدرم

---------------------------------

پ.ن.2:

هرکاری کردم نتونستم بازم مث وبم قبلم از دلنوشته هام بنویسم برا همین مطلبمو پاک کردم...خوشحالم وبمو حذف کردم اما بعضی وقتا دلت میخاد حرفایی ک رو دلت سنگینی میکنه رو بگی تا سبک شی...

تواین حال هوا بودم ک با وب یه دوست آشنا شدم به اسم " خاطرات چادر مشکی "...

خیلی لذت بردم از خوندن مطالبش...شاید واسم یه تلنگر بود ک قدر چیزی ک دارم ،چادری ک سر میکنم رو بدونم...کسی ک چادر روبه معنای واقعیش دوس داره از خوندن مطالب این وب لذت میبره...من چادر رو به معنای واقعیش نشناختم و استفاده نکردم...افسوس افسوس افسوس!!!

یازهرا!خانم جان!دست من و بقیه دخترایی ک از دل دوس دارن خوب باشن رو بگیر...من الان چشم تو چشم شما نیستم ک خیلی از شما خجالت بکشم واسه خوب نبودنم،واسه بدقولی هام...از اون روزی میترسم ک چشم تو چشم تون شم و روسیاه و دست خالی باشم...برای اون روز، امروز دستمو بگیرید و تنهام نزارید....من از شرمندگی اون روز میترسم و ...یازهراااااااااا

----------------------------------

پ.ن.3:

الان یه مطلبی رو میخوندم خیلی خیلی خوشم اومد حتما بخونید:

حد ارتباط با نامحرم این است که ما با هم داد و ستد عاطفی نکنیم .

شوخی با نامحرم ازطریق پیام کوتاه موبایل و یا چت کردن

نتیجه این که بهتر است از شوخی با نامحرم اگر چه رکیک هم نباشد اجتناب کرد.

استفتایی که از دفتر مراجع عظام در این زمینه شده ، به شرح ذیل است:

1. چت کردن با جنس مخالف و رد و بدل کردن صحبت های معمولی چه حکمی دارد؟

همه ی مراجع: در صورتی که خوف فتنه و کشیده شدن به گناه وجود داشته باشد جایز نیست.(4)

جلوگیری از وسوسه های شیطانی در ابتدای امر و قدم اوّل آسان است چون هنوز موقعیت شیطان و غرایز شهوانی ضعیف است، ولی اگر فردی در قدم اول از شیطان و هوی و هوس تبعیت کند، موقعیت خود را در مقابله با آنها تضعیف نموده و باعث تقویت نیروهای شیطانی و غرایز شهوانی خواهد شد. و در آن صورت مقاومت مشکل تر خواهد شد. به عبارتی همیشه پیش گیری راحت تر از درمان است

2. شوخی کردن با نامحرم چه حکمی دارد؟

همه ی مراجع: اگر با قصد لذت (جنسی) باشد و یا بترسد به گناه بیفتد، جایز نیست. (5)

تذکر نکته ای در پایان ضروری است:

آن چه بیان شد یک حکم کلی  است و از این جهت فرقی بین انواع شوخی( شوخی از طریق چت و پیام کوتاه و...) و بین انواع نامحرم ها (هم کلاسی ها و غیر آن)، وجود ندارد یعنی؛ اگر شوخی با نامحرم، به قصد لذت باشد یا خوف فتنه و کشیده شدن به گناه وجود داشته باشد، از حکم حرمت برخوردار است اگر چه آن نامحرم هم کلاسی باشد و این شوخی هم از طریق پیام کوتاه، انجام شده باشد.

 

پی نوشتها:

1- بقره، 168،" وَ لا تَتَّبِعُوا خُطُواتِ الشَّیْطانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبینٌ ".

2- من لایحضره الفقیه، ج 3، ص467، "إِذَا جَلَسَتِ الْمَرْأَةُ مَجْلِساً فَقَامَتْ عَنْهُ فَلَا یَجْلِسُ فِی مَجْلِسِهَا أَحَدٌ حَتَّى یَبْرُدَ".

3- الاحزاب، 32، "فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذی فی‏ قَلْبِهِ مَرَضٌ".

4و5- در تنظیم این مقاله از پایگاههای اطلاع رسانی مراجع معظم تقلید استفاده شده است.

------------------------------

آیا چت کردن با دختر اشکال شرعی دارد؟

به صورت یک حکم کلی، چت کردن همانند دیگر صورت های صحبت کردن زن و مرد یا دختر و پسر نا محرم، اگر مفسده‏اى نداشته باشد و خوف وقوع در حرام نباشد و از روى شهوت صورت نگیرد، اشکالى ندارد.(۱)
بنابراین نظر، گفتگو از طریق اینترنت یا تلفن اگر مفسده ای نداشته باشد، اشکالی ندارد . ولی اگر حرف های شهوی مطرح شود ، یا از گفتگو و چت کردن شهوت ، تهییج شود ،جایز نیست و باید از آن پرهیز شود .
اما برخی مراجع در خصوص چت فتوا به حرمت داده و گفته اند: با توجه به اینکه ارتباط و نامه نگاری دختر و پسر نامحرم، چه از طریق شبکه اینترنت و چت و چه از راهای دیگر غالبا منشأ فساد است ،جایز نیست . چت کردن با نامحرم بدون ضرورت اشکال دارد و گناه است.(۲)

پى نوشت‏ها:
۱-توضیح المسائل مراجع , ج ۱ ،مسئله ۸۸۹٫
۲- آیت الله مکارم ،استفتا آت ،ج ۳،ص۲۵۷، س ۶۸۳؛
احکام بانوان، ص ۱۹۵،
آیت الله بهجت ،استفتاآت ،ج۴ ،سوال ۵۳۰۲٫

---------------------------

خدایا!همه ی ما را ببخش و بیامرز...اول از همه خودمو میگم

ادامه مطلب ...

آی دل...آی دلتنگی...

آی جنوبی!!!!

انتظار و اشک

سهم ماست

از....

....................................

پ.ن.1:

خداجونم،خدای مهربونم!خودت شاهد باش...خودت پشت و پناهم باش...تنهام نزار حتی برای یه لحظه...


....................................

پ.ن.2:

گاه می اندیشم که.... سنگدلی تا این حد؟!

.....................................

پ.ن.3:

دانی که چرا صورت زهرا شده نیلی؟
می خواست رخش پیش عدو زرد نباشد
ای کاش یکی بود در آن کوچه و می گفت
آن کس که به زن حمله کند، مرد نباشد