.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دوست بدار....

کسی را دوست بدار که "دوستت دارد", حتی اگر غلام درگاهت باشد؛ 
و دست بکش از دوست داشتن کسی که "دوستت ندارد", حتی اگر سلطان قلبت باشد... 
فراموش نکن که "زمان" آدم وفادار رو مشخص می کنه نه "زبان".... 
دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست، اما برای ماهی زندگیست... 

برای کسی که دوستت دارد "زندگی" باش نه "تفریح"

                           دکتر حسین الهی قمشه ای 


هر چه خدا خواست...

سلام

آخر سال اول دبیرستان با هزار شور و شوق برای انتخاب رشته بالاجبار رشته ی تجربی رو انتخاب کردم.

هرچی گریه و زاری کردم مامانم راضی نمیشد که برم رشته ی ریاضی...بابا رو میشد راضی کرد اما مامانم اصلا...الهی دورش بگردم چقد دوست داشت دختراش معلمی یا پزشکی قبول شن...

باهزار بدبختی سال دوم دبیرستان رو تو رشته ی تجربی تموم کردم اما اصلا دلم به این رشته نبود...با هزار گریه و زاری و قهر و داد و بیداد بالاخره مامانمو راضی کردم و سال سوم رفتم رشته ی ریاضی فیزیک به عشق مهندسی کامپیوتر...

.

.

.

کاردانی گذشت...کارشناسی گذشت...سه سال پشت کنکور ارشد آی تی اما سر از رشته ی هوش مصنوعی در آوردم...

دیشب به مامانم گفتم انقد گفتی تجربی تجربی ببین بالاخره سر از تجربی درآوردم...

موضوع پایان نامه م در زمینه تشخیص پزشکیه...سروکارم با بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکیه...

خدا آخرشو به خیر کنه...