.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

تلنگر....

تا حالا شده یه حرف یه آهنگ یه صدا یه صحنه از فیلم یه نوشته شما رو تکون بده؟شما رو از خواب بیدار کنه؟ 

الان حال الان من همینه...حال یه بیدار شده از خواب غفلت... 

چند وقته میدونم بعضی کارام اشتباهه اما بازم ادامه دادم...یه حرفایی زدم ک خودم میدونستم حرفای خودم نیست 

بعضی وقتا یادم رفته بود ک هر عملی یه عکس العملی داره...  

.

لیلا دوست خوب و مهربون تو کامنتش گله کرده بود ک چرا همش از درس مینویسم اما میخام بخاطر لیلای عزیزم تو این پستم از درس فاصله بگیرم...  

نمیدونم کی بهم یاد داده بود یا از کی شنیده بودم اما از همون بچگیم حواسم ب برخوردام بود بخصوص با نامحرم... 

تو ارتباطاتم حواسمو خوب جمع میکردم ک کج نرم...همش ب خودم میگفتم هر عملی عکس العملی داره... 

پاک زندگی کن تا پاکی های دنیا نصیبت شه... 

کاری ندارم ک تو این دوره زمونه این اصل جواب نمیده و هستن آدمای پاکی ک نصیب یه ناپاک میشن(هم زن و هم مرد) 

اما نخاستم هیچوقت از این اصل فاصله بگیرم... 

اما مدتهاست حواسم ب خودم نبوده و فکر کردم این اصل فقط تو ارتباط با نامحرمه... 

یادم رفت هر حرفی ک از دهنم بیرون میاد هر قدمی ک بر میدارم ولو قدم کوچیکی باشه ممکنه عکس العملی داشته باشه... 

این روزای آخر سال به خودم قول دادم ک خوب حواسمو ب رفتارم،گفتارم و اعمالم بدم... 

هروقت کاری رو دوست داشتم انجام بدم ک خواست خدا هم توش بود کاری ب بقه نداشته باشم... 

حواسم ب دل پدر و مادرم باشه... 

حواسم ب این عمری ک داره روز ب روز از اندازه ش کم میشه باشم... 

حواسم ب دل همه ی مردم دور و برم باشه و بخاطر دل خودم دل هیچکی رو آزرده نکنم... 

عشق یا دوست داشتن...  

خیلیا میگن عشق بالاتر از دوست داشتنه اما بنظر من برعکس... 

عشق یه حسه ک هر آن ممکنه ک نباشه...عشق فقط واسه یه چیز یا فرد خاصه ....

اما دوست داشتن فقط خاص یه چیز یا فرد نیست میتونه همه رو شامل بشه....

بنظر من وقتی ب مرحله دوست داشتن رسیدی اونوقت میتونی بگذری اونوقت میتونی گذشت کنی... 

اونوقت در صورت نبود اون چیز یا فرد میتونی با دوست داشتن بقیه شاد زندگی کنی و زمین نخوری... 

..... 

اونوقت باید لایق باشی ک کسی دوستت داشته باشه 

باید بدونی لایق دوست داشتن تو هست یا نه... 

قلب هرکس فقط جای خداست... 

حواسمون ب دلمون باشه... 

حواسمون ب نگاهمون باشه... 

حواسمون ب حرفام باشه...   

---- 

تو این روزای آخر سال فقط از خدا میخام ازم بگذره 

ببخشه همه ی کارهایی رو برخلاف خواست اون بوده... 

ببخشه هم ی روزا و لحظه هایی رو ک بدون درنظر گرفتنش ب شب رسوندم... 

ببخشه همه ی... 

فقط ببخش ببخش ببخش بخش 

---- 

پیشاپیش نوروز 1394 بر همه ی شما دوستان و خانواده های محترمتون مبارک باشه  

آرزو میکنم سال جدید پر از لحظه ای خوش و تندرستی برای همه تون باشه 

از ته دل برای همه تون تن سالم و دل خوش از خدای مهربونم خواستارم... 

از همه تون تقاضا دارم موقع تحویل سال،موقع زمزمه دعای تحویل سال دعاگوی این حقیر باشید  

حق نگهدارتون باشه 

التماس دعا 

یاعلی

یا مقلب القلوب و الابصار 

یا مدبر اللیل و النهار 

یا محول الحول و الاحوال 

حول حالنا الی احسن الحال 

 

 

--------------- 

پ.ن.1: 

 از صبح دارم با خودم کلنجار میرم ک دلم چی میخاد؟!

بدجور دلم بازار و خرید کردن میخاد....دلم میخاد برم بازار و هرچی میبینم بخرم شوخی نمیکنم!!!(یه بازار شیک با چیزای  خوشکل و مارک دار)

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 4 - فروردین‌ماه - 1394 ساعت 11:39 ق.ظ

مریم عزیز و مهربونم سلام
عید رو خیلی خیلی به خودت و خانواده محترمت تبریک میگم و از خدا میخوام همیشه کنار خانوادت باشی با تن سالم و دل خوش
خیلی ازت معذرت میخوام آجی بابت تاخیرم..چند روز قبل از عید دسترسی به نت نداشتم چندروز عیدم رفت و آمد بود امروز فرصت پیش اومد سریع اومدم ..
امروز شهادت بی بی فاطمه زهراس... خیلی ازشون شرمندم..
دختر خوبی براشون نبودم.. دعام کن خدا منو ببخشه آجی
کارم شده همش آه کشیدن و گریه
حسرت گذشته ای که ازش خاطره هایی ساختم که بیخودی تو ذهنم موندن و عذابم میدن
خیلی دعام کن آجی..خیلی
از راهنمایی های خوبت ممنونم مریم جان.. آره ایشالا تا اول تابستون برنامه نویسیمو باید قوی کنم .آخه مریم تو شهر ما اصلا پیشرفت نیست..فقط 1 دونه شرکت کامپیوتری برنامه نویسی هست ..اما تمام سعیمو میکنم تا قوی بشم شاید بشه تهران کار پیدا کنم اما همدان کارو انجام بدم یعنی غیر حضوری...
البته اگه بشه خودمو بیخودی امیدواری میدم
ایشالا امسال پر از برکت و موفقیت و سلامتی برات باشه خواهر عزیزم
یا علی

سلام آجی مریم مهربونم
عیدت مبارککککککککک صدسال بهتر از این سالها.
قرار شد کاری ب گذشته نداشته باشی.بیخیال بیخیال گذشته!
تو یا علی بگو و شروع کن ونتیجه شو بسپار دست خدا.امیدوارم سال 94 سالی پر از خبرای خوش واست باشه...خبر قبولی دانشگاه و خبر نامزدیت با مردی ک لیاقت خوبی ها و پاکیتو داشته باشه.
بحق خانم فاطمه الزهار (س) همیشه تنت سالم و دلت خوش باشه.
یاعلی

پارسا 8 - فروردین‌ماه - 1394 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام و درود
بر خانم مهندس مریم
امیدوارم که سال 94 رو با خوبی شروع کرده باشید و انشالله سال پر برکت همراه با خوشی و آسایش در کنار خانوادتون رو داشته باشید

سلام آقای مهندس.
تا مهندس شدن خیلی خیلی فاصله دارم.
سال نو شما هم مبارک.آرزودارم این سالی سالی پر از شادی برای شما و خانواده ی محترمتون باشه و برکت و تندرستی روزی سفره ی زندگیتون باشه.

پارسا 8 - فروردین‌ماه - 1394 ساعت 05:29 ب.ظ

یه شعر زیبا از حافظ

من که از آتش دل چون خم می در جوشم
مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن
تو مرا بین که در این کار به جان می‌کوشم

من کی آزاد شوم از غم دل چون هر دم
هندوی زلف بتی حلقه کند در گوشم

حاش لله که نیم معتقد طاعت خویش
این قدر هست که گه گه قدحی می نوشم

هست امیدم که علیرغم عدو روز جزا
فیض عفوش ننهد بار گنه بر دوشم

پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت
من چرا ملک جهان را به جوی نفروشم

خرقه پوشی من از غایت دین داری نیست
پرده‌ای بر سر صد عیب نهان می‌پوشم

من که خواهم که ننوشم بجز از راوق خم
چه کنم گر سخن پیر مغان ننیوشم

گر از این دست زند مطرب مجلس ره عشق
شعر حافظ ببرد وقت سماع از هوشم

مرسی از شعر زیبایی ک نوشتید.بیت اولشو خیلی دوس دارم و روی کاغذ نوشتم رو دیوار چسبوندم...من ک از آتش دل چون خم می در جوشم/مُهر بر لب زده خون میخورم و خاموشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد