.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

راز.....

با سلام 

با خودم فکر میکردم چه مطلبی واسه پست جدید بنویسم که بدرد دوستان بخصوص دوستای کنکوریم بخوره؟؟؟!!! 

حدود یه سال پیش یکی از دوستان که تاحدودی به روحیات و مشکلات و هدف هام آشنایی پیدا کرده بود بهم پیشنهاد کرد که "مستند راز " رو حتما نگاه کنم...همش تو ذهنم بود که از دوستان و آشنایان سراغی بگیرم و این مستند رو نگاه کنم ببینم چیه؟! 

تو این مدت تو سایتا و وبلاگای زیادی سرچ میکردم و چند بار به نام "مستند راز " برخورد کردم... 

خلاصه تصمیم گرفتم حتما این برنامه رو ببینم... 

تا اینکه پیداش کردم... 

حالا منم مث بقیه دوستانی که این برنامه رو دیدن به همه ی دوستانی که این مطلب رو میخونن پیشنهاد میکنم حتما این مستند رو ببینن...واقعا شاهکاره واقعا.... 

.... 

داوطلبای عزیز کنکور ارشد91 بهتون پیشنهاد میکنم حتما حتما این مستند رو ببینید....از دوستان و اطرافیانتون در شهر و محلی و ناحیه ای که زندگی میکنید سراغ بگیرید... 

امیدوارم گیرتون بیاد.... 

------ 

موفق باشید 

در پناه حق

کنار تو.....

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

                          کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

                    همینکه کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست 

                        تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه

                      تو زیباترین آرزوی منی

                               منو از این فضا رها نمی کنی

                                               کنارمی به من نگا نمی کنی

تمام قلب تو به من نمیرسه

                  همینکه فکرمی برای من بسه

از این عادت با تو بودن هنوز

              ببین لحظه لحظه م کنارت خوش ِ

                                   همین عادت با تو بودن یه روز

                                            اگه بی تو باشم منو می کشه

یه وقتایی انقد حالم بده

                 که میپرسم از هرکسی حالتو

یه روزایی حس میکنم پشت من

                       همه شهر میگرده دنبال تو

                                        همه شهر میگرده دنبال تو

منو از این عذاب رها نمی کنی

                کنارمی به من نگا نمی کنی

تمام قلب تو به من نمیرسه

                   همینکه فکرمی برای من بسه 

 


 پ.ن.۱: 

وای خدا!وقتی دلت گرفته باشه و هوا هم گرم باشه که دیگه نور علی نور میشه...اخبار میگه هوای خوزستان ۵۱ درجه!!!خداییش داره از ۱۰۰ بالا میره چرا به دروغ اطلاع رسانی میکنید؟یه دقیقه بیرون باشی بدون کولر نفست بند میاد و تو این گرمای هوا بخارپز میشی....اگه میخوای بدونی حال و هوای الان خوزستان چطوره کافیه یه شعله ی گاز رو روشن کنی تاآخرین درجه ش و صورتت رو بالای حرارتش بزاری(خودتو نسوزونی که شرش مارو بگیره!!!)...بنظرت این ۵۰ درجه ست؟؟؟  

خدایا!خودت به داد بنده هات برس....امیدوارم حال همه ی دوستان خوب باشه

کدام موسسه برای آمادگی کنکور ارشد؟؟؟؟؟

با سلام 

من نمیخوام با مطلب این پستم بگم کدوم موسسه بهتره و کدوم بدتر؟!میخوام با خوندن این مطلب متوجه شی برای چی میخوای بری این موسسه ثبت نام کنی و نقش این موسسه تو موفقیت تو در کنکور ارشد یا هرکنکور دیگه چیه؟؟؟؟ 

----- 

همون جور که دوستان اطلاع دارن هرموسسه یه پکیج آموزشی داره که حاوی تمامی جزوات درسی مربوط به هررشته ی درسیه....از تمامی منابع پیشنهاد شده واسه هردرس خلاصه مطالبی رو ارائه دادن تحت عنوان جزوه!!! 

بخش دیگه این موسسات آزمونهای آزمایشی این موسسات که به نظر من فقط برای اینکه با هدف و برنامه بتونی درس بخونی فقط مفید هستن ولاغیر .چون قرار نیست که سوالای کنکورا حتما از سوالای این آزمونا آورده بشه پس تکیه به سوالای این آزمونا نکنید!!! 

بخش دیگه که واقعا میتونه مفید باشه کلاسای کنکور و تست و رفع اشکاله ،واقعا اگه بتونید تو این کلاسا شرکت کنید خیلی خیلی براتون مفیده  ولی اگه اساتید مجربی داشته باشن!!! 

برای آمادگی کنکور ارشد موسسات خاصی چون :پارسه،ماهان،پوران پژوهش،نصیر،سنجش تکمیلی،اکسین،سنجش و دانش و....معرفی شده که هرکدوم خوبی های خاص خودشون رو دارن.... 

اول حرفام بگم که من خودم به شخصه عضو یکی از این موسسات هستم ولی کدوم یکیش بماند چون نمیخوام تبلیغ موسسه خاصی رو کرده باشم.پس نمیخوام با حرفام بگم حتما برید عضو شید ویا اینکه اصلا بدرد نمیخورن و خودت بشین درساتو خوب خوب بخون؟!  

اول با خودت بگو واسه چی میخوای بری ثبت نام کنی؟ 

آیا قبل ثبت نامت تونستی یه مرور منابع رو بخونی؟ 

آیا منابع اصلی رو گیر آوردی یا اینکه فقط میخوای از پکیج آموزشی اون موسسه استفاده کنی؟ 

آزمونا رو میخوای بری یا پکیج و کلاسا رو میخوای ثبت نام کنی؟  

.

-----

من خودم جزوات پارسه و ماهان و نصیر رو دیدم و تاحدودی مطالعه کردم(قبلنا!!!) ...من موندم چطور داوطلب بدون اینکه منابع اصلی رو بخونه با تکیه بر این پکیج تو آزموناش شرکت میکنه و با اعتماد به نفس بالا که دولتی قبول میشه میره میشینه سرجلسه کنکور و بعدش که گند میزنه به آزمونش میاد و از موسسه شاکی میشه؟؟؟؟!!!! 

بعضیها از قبل خوب خوب در طول ترمای دانشگاهشون با توجه به اساتید مجرب که داشتن(دانشجوهای دانشگاه های تهران و دیگر دانشگاه های برتر کشور!!!)درسا رو خوندن و تو موسسه خاصی شرکت میکنن و فقط باتوجه به وقت کمشون از پکیج و کتابای کمک آموزشی استفاده میکنن و ممکنه رتبه عالی بیارن....حالا خودت رو با همچین دانشجویی مقایسه کن ببین تو هم صلاحیت انجام همچین کاری رو داری؟؟؟؟؟

وقتی معماری موریس مانو رو تاحالا لاشو وا نکردی و سرشار از اشکالی،چطور جزوه ی 30 یا 40 یا 50 صفحه ای این موسسه رو میخوای بخونی و به فرض که واست بشه آب خوردن بعد انتظار داری سر جلسه کنکور چشات چارتا نشه از دیدن سوالات سخت و مفهومی کنکور؟؟؟؟ 

بقیه منابع هم همین طور.... 

این پکیجا واسه دست آخر برای ماه آخر یعنی دیماه و بهمن ماه بدرد بخورن وگرنه هیچ، چون با این وضعیت به سختی آزاد اونم یه جای دورافتاده قبول میشی... 

یکی از دوستان میگفت:دوستم فلان موسسه ثبت نام کرده و کل کلاسا رو با پکیجشون گرفته خونده ولی مجاز هم نشده!!!آخه خودت قضاوت کن وقتی منبع رو درست نخوندی که ببینی کجاش مشکل داری چطور میشینی سرکلاس و بعد آزمون میدی و از پکیج خشک خالی استفاده میکنی؟؟؟؟بعد هم انتظار یه رتبه خوب رو هم داری... 

 اگه شما تسلط کامل به منابع اصلی داری دست آخر میتونی از این پکیج کمکی استفاده کنی که مفید هم میشه! 

کسانی ازجمله خودم که استرس کنکور دارید میتونید آزمونا رو شرکت کنید چون با چند بار شرکت در آزمونا میتونید هم با برنامه درس بخونید و هم با سوالات کنکور آشنا بشید و تو آزمونای آخری که شبیه سازی کنکورن خودتون رو بطور کامل امتحان کنید.... 

اما دوستانی که میخوان آزمونا رو شرکت کنن:چون آزمونا معمولا از مهرماه شروع میشه و هردوهفته یه بارن پس مطمئن باش حجم مباحث هرآزمون بخاطر کمی وقت زیاده...باور کنید اگه از این دوماهی که از تابستون مونده استفاده نکنید برای آزمونا کارتون سخت میشه...تو اون دوهفته چطور میخوایید هم منبع اصلی رو بخونید و هم تست کنارش کار کنید؟تازه باخوندن بار اول منابع ممکنه اشکالاتون هویدا شه که چه شودددددددددددد!!!نور علی نوره!!! 

اما تحت هرشرایطی اگه منابع رو مطالعه کامل کردید بهتون توصیه میکنم برای قسمتایی که اشکال دارید حتما کلاس کنکور و رفع اشکال برید هرموسسه فرقی نداره فقط اساتید مجرب و باتجربه باشن.... 

------ 

کلام آخر: 

اینکه داوطلب کدوم موسسه باشی مهم نیست چون این موسسات به درس خوندن تو نظم و برنامه میدن ولاغیر...تمام همت و تلاش قبول شدن برمیگرده به خود داوطلب! 

اگه تلاش کنی مطمئن باش نتیجه میگیری! 

اگه با برنامه و بااصول درس بخونی مطمئن باش که قبول میشی اونم با یه رتبه عالی! 

اگه حرف گوش کنی و اول منابع اصلی رو خوب بخونی مطمئن باش موفقی! 

وگرنه قرار نیست آزمونا یا پکیج آموزشی یا کلاس کنکور هیچ موسسه ای  واسه شما معجزه کنن و نباید هم انتظار معجزه از هیچ موسسه رو داشته باشید تا زمانی که خودتون همت نکردید و آستین بالا نزدید.... 

دیگه تصمیم با خودتونه!!!!