.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دانلود دفترچه سوال ارشد۹۱ بهمراه پاسخنامه تشریحی وکلید اولیه(IT)

با سلام 

دفترچهC ارشد 91 مهندسی IT روبهمراه کلید از لینک های زیر دانلود کنید... 

دانلود دفترچه  

کلید اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ) سال 1391

 

 

--------------------- 

پ.ن.1: 

دانلود پاسخنامه درسهای زبان و ریاضیات گسسته از آزمون ارشد آی تی 91: 

ریاضیات گسسته 

زبان 

----- 

دوستان بزرگوار لینک دانلود این دو پاسخنامه در سایت اکثر موسسات آموزشی موجوده اما از دوستان میخوام تا 7 اسفند ماه ک کلیداصلی آزمون توسط سازمان سنجش توزیع میشه منتظر بمونن... 

---------------------- 

پ.ن.۲:  

دانلود پاسخ تشریحی کنکور ارشد 91: 

شبکه 

ساختمان داده ها 

مهندسی نرم افزار 

طراحی الگوریتم ها 

زبان عمومی و تخصصی 

....... 

در صورتی ک لینکای دانلود مشکل داشته باشن حتما اطلاع بدید....خداییش خودم این فایلا رو دارم اما عمرا تا اعلام نتایج نگاشون کنم....بعد نتایج ایشالا سرفرصت میخام با کمک چند نفر حل تشریحی آزمون ۹۰ و ۹۱ رو انجام بدم و در اختیار دوستان خوبم قرار بدم...امید بخدا 

------------------- 

پ.ن.۳: 

دوره ای ست که همه
حتی در نهایت حیرت تو
دوست داشتن را با خط کش هاشان
سانت می زنند
تا مبادا یک جایی
یک چیزی
کم باشد
فدای سرم که
کارت به جایی کشید
که خط کش به دست
مقایسه ام می کنی با این و آن
همان دو سه تا باران
همان یک قلب شکسته
همین که شاعر شده ام حالا
عمری را کفایت می کند...

کنکور ارشد ۹۱ چطوربود؟؟؟؟

سلام 

نمیدونم بگم الان چه حسی دارم؟؟؟؟؟؟؟

فقط یادم میاد سرجلسه وقتی چشمم ب ساعت روی دستم افتاد ک زمان ۱۱ رو نشون میداد چه حس و حالی داشتم....حس اینکه ی بار سنگین از رو دوشم برداشتن...  

فقط حس و حال صبح قبل کنکورم یادم میاد ک داشتم قبض روح میشدم...همش باخودم میگفتم:مریم آخه چه مرگته مگه توکل نکردی؟!پس آروم باش...

دیگه تموم شد... 

از ته دل میگم زحمت خودمو کشیدم و باقیش با خدا... 

برای اولین باره شاید این حرفو بر زبون میارم یا اینکه حرف دل و زبونم یکی شده...نتیجه ی کنکور هرچی هست سپردمش ب خدا... 

قبل تحویل پاسخنامه م نگاهی بهش کردم و ب خدا گفتم:اینم از آخرش...تویی و لطف و کرمت!!! خدایا!اگه ازت چیزای بزرگ بزرگ میخوام واسه اینه ک میدونم واست کار یه ثانیه س و چیزی از خوان لطف و کرمت کم نمیکنه... پس ببخش ب حد بزرگیت!!!

دوستای عزیز خودم!نتیجه کنکور هرچی باشه مهم نیس...مهم اینه ک خودت  از خودت راضی باشی ک زحمتتو کشیدی...ارزش و شخصیت و معلومات هرکس ب نتیجه کنکور مربوط نمیشه و با اون سنجیده نمیشه!!! 

خیلی خسته م... 

ی عالمه کار ناتموم دارم... 

التماس دعا... 

--------------------------- 

از ته دلم برای دوست عزیزم "طلوع"آرزوی موفقیت میکنم 

ایشالا فردا کنکورشو عالی بده 

  

--------------------------- 

پ.ن.1:   

کلید سوالات ارشد از 7 اسفند ماه توزیع میشه و حتما دراختیار دوستان میزارم

--------------------------- 

پ.ن.2: 

آخ جون...بعد کنکور فالوده بستنی قدس خستگی این چندماهه رو از تنم بیرون آورد... 

---------------------------

پ.ن.۳:  

تو این مدت خیلیا رو اذیت کردم...خونواده م،دوستام.... 

قربون آبجی فاطمه(حرف دل)،آبجی فاطمه(رادیو تراپیست)،شیوای عزیزم،حدیث جونم،طلوع عزیزم ک با دعاهاشون منو بدرقه کردن...حلالم کنید 

صبح زود با پیام آبجی فاطمه دلم آروم شد...تک های طلوع عزیزم تپش های قلبمو کم کرد و دعاهای مامان و بابام بهم انرژِی داد و آخر وقتی از زیر قرآن رد شدم دلم قرص شد... 

همش پیامک موسسه رو با خودم زمزمه میکردم: 

مریم!امروز اولین روز آینده ی توست 

------------------------------ 

پ.ن.۴:   

کاش تیک تاک ساعت رومیزی ات ثانیه های دلتنگی مرا درک میکرد!!!... 

باور کن این جنوبی دل تنگ است باور کن...

ساعات پایانی... تا آغاز یک پایان

با سلام و خسته نباشید بابت چند ماه زحمت و تلاش 

میشه گفت این آخرین پست قبل از برگزاری کنکور ارشد91 هست... 

قابل توجه تمامی دوستان، کنکور ارشد 91 از فردا شروع میشه و اگه اشتباه نکنم روز جمعه تموم میشه...  

خیلی ازدوستان از تابستون شروع کردن و بعضی از مهر و آبان ماه اما مهم نیس از کی شروع کردی مهم اینه ک به اندازه ی توانمون زحمت کشیده باشیم ک اینطور هم هست... 

برای دوستانی ک مث خودم سرشار از استرس هستن بگم خواهی نخواهی باید این روزو بگذرونیم پس بهتره این روز رو ک حاصل چندماه زحمتمونه با استرس بیهوده هدر ندیم... 

منکه اصلا نمیتونم تصور کنم انقد زحمت کشیدم رو خدا نادیده شون بگیره و .... 

اگه اینو قبول داریم ک خدای بالای سرمون عادل و مهربونه و کریم پس بیخیال هرچی حس بیخوده... 

وقتی ب خدا میگی راضیم ب رضای تو یعنی چی؟یعنی هرچی اون بخواد درسته و باید تسلیم شی..اینو هم شک نکن ک اون فقط و فقط خیر و صلاح بنده شو میخواد ولا غیر ... 

فردا بعدازظهر(چهار شنبه) کنکور "نقش مهر"عزیزمه ک از همینجا ازته دل براش آرزوی موفقیت میکنم... 

پس فردا، صبح روز پنجشنبه کنکور بچه های آی تی برگزار میشه یعنی : من و عسل و سوگند و آزاده و شادان... با آرزوی موفقیت واسه خودم و بقیه دوستان عزیزم ...

صبح روز جمعه کنکور دوست گل و مهربون"طلوع" برگزار میشه....طلوع جان مطمئنم عالی میدی و برات آرزوی موفقیت میکنم...  

--------------------------------- 

یه باری از امروز رو دوشِته  که واسه ش یه عمره زمین میخوری 

همه منتظر تا ببینن کجا،تو از جاده ی عشق دل میبُری 

ولی ایستادن فقط کار ماست 

ماکه قصه مون قصه ی خواب نیست 

بیا دل به دریا بزن شک نکن 

سرانجام این رود،مرداب نیست .... 

از تک تک دوستان عزیز میخوام برای تمامی دواطلبین ارشد91 دعا کنن اونم از ته دلشون....  

در پناه حق

یاعلی

سر ما و آستان حضرت دوست/ که هرچه برسر ما میرود ارادت اوست 

غربت...

تو را به جان هرکه دوستش داری 

از غربت ننویس.... از غربت ننویس 

که 

غریب تر از تو  

                         منم... 

 

-------------------- 

پ.ن.۱: 

تویی ک میدانی در تمام دعاهایم بوده ای و هستی و خواهی بود...برایم از ته دل پاکت دعا کن ک محتاج دعای توأم...تویی ک اسمت را برکف دستانم نوشته ام تا موقعی ک دستانم را بالا میبرم نام تو اولین نامی باشد ک از خدا برایش بهترین را بخواهم...دعایم کن دعا از ته قلبت... 

--------------------- 

پ.ن.2: 

یک روز قشنگ 

یک دل خوش 

یک لب خندان 

یک تن سالم 

دعای امروزم برای هرروزت.....ولنتاین روز عشق مبارک 

" بگذار عشق خاصیت تو باشد نه صرف رابطه ات با فرد دیگری...

------------------