.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

...........

خدایا نمیفهمم منظور این کارات چیه؟؟؟؟

میخای دقیق با من چیکار کنی؟؟؟؟

دیگه بسم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2ساله دارم با خودمو و دلم میجنگم حالا این چی بود؟؟؟؟

خداجونم میدونی ک من پای حرفم هستم وقتی گفتم چیزی رو نمیخام یعنی نمیخام و اگه خواستم چیزی رو داشته باشم برا بدست آوردنش خودمو ب آب و آتیش میزنم ....

من بهت گفتم نمیخامششششششششششششش ب خداوندی خودت قسم این حق دل من نیست

3سال خون دل نخوردم ک دوباره بیام دانشگاهی ک دوسش ندارم و برام اتفاقات دوره ی لیسانشم تکرار شن

بهت گفتم حرکت از من ولی تو این مسیر هوامو داشته باش نه اینکه راه ب راه امتحانم کن...

تو میدونستی و میدونی این کاری ک دارم انجام میدم چقد برام سخته بجای کمک کردن نمک ب زخمم نزن خداااااااااااااااا

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا 28 - اردیبهشت‌ماه - 1394 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
خوبی؟چته؟چی شده؟
بابا برو سرخونه زندگیت برو شوهر کن ول کن این حرفارو .
مریم جان شرمنده برا عروسی اینقدر سرم شلوغ بود وقت نکرده ام بهت سر بزنم و احوالی بگیرم

سلام.
خوشبخت بشی لیلا جان!فدات شم همه که مث هم نیستن

مریم 31 - اردیبهشت‌ماه - 1394 ساعت 01:16 ب.ظ

آجی سلام
آجی یه مشورت ازت میخوام
من امسال نرم افزار 8 هزار شدم
هوش 6 هزار
انتخاب رشته نکنم دیگه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد