.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

گذشت اون روزا...

سلام

من فک میکردم بخاطر حساسیت های خودم این برداشت رو کردم ک آقایون دارن با عرض معذرت بی غیرت میشن(که خیلیا واقعا بی غیرت شدن) یا همه ب این رسیدن؟!

روز به روز عفت و حیای زنانه داره فراموش میشه و تو اخلاق و فرهنگمون  ارزششو از دست میده و در مقابل برای آقایون عنصر مهم غیرت داره محو میشه از زندگیا...

خانما بیخیال و راحت با همون وضعیت پوششون تو چهارچوب و حریم خونه عکس میگیرن و میزارن در ملا عام...شوهر هم این وسط میاد برای پیج خانمش یه« لایک»میزاره و کامنتی با چند شکلک قلب و گل...

نمیدونم چند وقت دیگه چه اتفاقات عجیب دیگه ای قراره ببینیم ک صد البته بدتر از وضع الانمون هست؟!

....

یادمه قبلنا وقتی سوار تاکسی میشدم وقتی کل مسافرا آقا بودن و من تنها ،یا راننده خودش بهم میگفت خواهرم بیا جلو بشین،یا آقایی ک جلو نشسته بود خودش پیاده میشد و میزاشت من حلو بشینم کمن کنار اون دو آقا عقب اذیت نباشم...

امروز سوار تاکسی شدم با همین وضعیت...اما نه راننده حرفی زد و نه آقایی ک حلو نشسته بود،برگشتم بهشون گفتم:عذر میخوام میشه شما بیاید عقب بشینید ک اقایون هم راحت باشن؟!

راننده انگار از مسافره میترسید با ترس نگاهی ب من و اون آقا میکرد...اون آقا یکم موند بعد حین پیاده شدن غر زد و رفت نشست عقب...هرچی غر زد ب جهنم...دیدم گفت حالا برا به دقیقه الان میرسیم این کاریه؟!

خواستم بهش بگم بی غیرت تو نباید میزاشتی من بگم و خودت باید بلند میشدی...صد البته ک غیرت تو وجودت نیست و برا ناموس خودتم همینجوری...

فقط بهش گفتم:چه یه دقیقه ...چه یه ثانیه!!!

.......

سوار خط واحد یا مترو میشی یا اصلا جایی میری ک شلوغه و حا برا نشستن کم هست...قبلنا ادب حکم میکرد کوچیکتر پا میشد و جاشو ب بزرگتر میداد یا آقا پا میشد جاشو ب خانم میداد ک بشینه اما الان هیچ...جوری شده اگه اینکارو‌کنی طرف فک میکنه یا داره خواب میبینه،یا تو از عهد بوق جا موندی،یا سرت ب جایی خورده و حواست سرجاش نیست و یا در قبالش چنان تشکر بارونت میکنه خودت شک میکنی مگه چه کار بزرگ و عظیمی کردم ک طرف داره اینجور ب دست و پام میفته؟!

خلاصه...سرتون رو درد نیارم...اینم از پیشرفت های اخلاقی ما طی گذشت سالهای اخیر...

فقط موندم بچه های ما قراره ب کدوم اخلاق خوب در اطرافشون نگاه کنن و یاد بگیرن؟!

خدا آخر و عاقبتمون رو ختم ب خیر کنه ان شاءالله...

مراقب خوبی هاتون و پاکی دلتون باشید

التماس دعا

یاعلی