.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

شروعی دوباره برای من...

به زمین خوردن و یا علی گفتن و به سختی بلند شدن امااا بلند شدن عادت دارم....

نمیزارم از این ب بعد هیچ چیز و هیچ کس بی ارزشی مانع رسیدن من ب آرزوهام بشه.....

فدای سرت مریم ک نشد...فدای سرت...

فقط منتظر هدیه خدا باش...هدیه صبر و تحمل دلت...

تا خدا هست غمی نیست...

خداروشکر ک سبک شدم....خداروشکر تموم شد رفت...


توکلت علی الله

---------------

پ.ن.1:

خدایا ما شرمنده ی شهدایی هستیم ک غرق نشدند...شهدایی ک دست بسته رفتند تا ما آزاد زندگی کنیم

خدایا کمک کن شرمنده شهدا نشیم...

خدایا کمک کن حرمت خون این شهدا پایمال نشه...این شهدا،دل پدر و مادراشون حرمت دارن!

ب شهدا و راهی ک رفتن بی حرمتی نکنیم...

با خندیدن ب جک و اس های ک فقط هدفشون نابودی اعتقاداتمونه دل خانواده هاشونو نشکنیم...همین


عید در راه است...

سلام

امیدوارم حال دل دوستان خوب بوده باشه

امروز به بهانه عیدی ک در راهه مینویسم...

سالای قبل برای اومدن عید نیمه شعبان حس و حال دیگه ای داشتم ک الان غبطه ی اون حال و هوا رو میخورم...

اما امسال نه...یه حس دلتنگی و غصه دارم...

غصه برای آقام که چشم انتظار دعای فرج خوندن ماست...

غصه برای خودمو بقیه جوونا ک دعای فرج خوندن یادمون رفته...

بد زمونه ای شده خدااااااااااااا!

دلم برای دلتنگی های آقام غصه داره...دلم واسه بی وفایی های خودم غصه داره...

میدونم آقام داره میبینه اما باز اشتباه پشت اشتباه...

میدونم کار اشتباهم دل آقامو میرنجونه اما اشتباه پشت اشتباه...

توروخدا حواسمون رو بدیم...دشمن خیلی زیرکتر از اونیه ک تصورش رو میکردیم...

داره تیشه به ریشه ی اعتقاداتمون میزنه...

دیگه جوونای ما مث قبل نیستن اگه باشن خیلی کمن جوونایی ک با ذوق فرج آقا چراغونی میکنن و شیرینی پخش میکنن...

عید میلاد آقا شده پاتوق جوونای علافی ک برا خوشگذرونی و عیاشی و چشم چرونی ب ناموس مردم دور و بر تکیه آقا جمع شدن...

میترسم از اون روزی ک تکیه های عزاداری اربابم امام حسین هم سرد و بی روح بشه...چه بسا ک داره میشه...نوحه ها ب سبک ترانه های غرب...سینه زنی برای خودنمایی...وااااااااای از دل زینب!

نمیدونی آقا داره میبینه و دلش ب درد میاد؟؟؟؟

اسم خودمو گذاشتم شیعه مولا علی (ع)...مثلا الگوم حضرت زهرا ست...و چشم انتظار ظهور منجی عالم بشریتم...اما افسوس و صد افسوس اول برای خودم و بعد برای هم سن و سالا و کوچیکتر از خودم...
تو دوره ای که همه مذاهب مختلف دارن تلاش میکنن پیروان خودشون رو بیشتر کنن ب جامعه الان خودمون یه نگاهی بندازیم...
شدیم یه عده آدم ک بدون انگیزه داریم روز و شب ، شب و روز میکنیم و اسم خودمون رو گذاشتیم شیعه...
یارای آقا دارن کم میشن حواسمون باشه...
حواسمون باشه دشمن داره سربازاشو زیاد میکنه و آقا داره بدون سرباز میمونه...
بخدا منم مث شما دارم تو این جامعه زندگی میکنم از گرونی ها،بی عدالتی ها،بیکاری ها و بی بندو باری ها خبر دارم اما اینا دلیل نمیشه ک بخاطرشون ایمانمون رو بفروشیم و دل آقامون رو بشکنیم...
.
.
.
نمیتونم بنویسم ...
آقاااااااا!فدای نفس هات...دعامون کن بحق مادرت زهرا دعا مون کن...
-------------------------
پ.ن.1:
تاریخ داره تکرار میشه...
امام حسن ع به اجبار صلح رو پذیرفت....
خدایا به مظلومیت کریم اهل بیت قسمت میدم ب دادمون برس

حس خوب الان من...

خدایا شکرت خیلی خوشحالم...

درسا خوب پیش میره...

من و ماندانا مطمئن شدیم ب اراده و خواست تو تو این مسیر داریم قدم میزاریم به نوعی تو داری راه رو واسمون باز میکنی...

خدایا فقط ب راه خیر و خوبی هدایتمون کن و در عین حال کمک کن با نیت پاک هرچی یاد میگیریم در اختیار بقیه بزاریم.

خدایا خیلی خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتت دارم

-------------