.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

برنامه ریزی درسی

موضوع صحبت، تهیه نقشه راه یا همان برنامه ریزی درسی برای یک سال است. یادش به خیر آن موقع که دانش آموز سال های اول دبیرستان بودم، معلم خوش فکر و خوش مشربی داشتیم که به ما فیزیک می گفت و انصافاً فیزیک به آن سختی را تبدیل به راحت الحلقوم می کرد و از گلوی باریک دانش ما عبور می داد و به مغزمان می نشاند.

گاهی هم که وقت دست می داد نصیحتمان می کرد و برایمان صحبت می کرد و رهنمود می داد، و از جمله این که یک روز وقتی راجع به برنامه ریزی درسی صحبت می کرد گفت: فکر نکنید ما معلم ها همین طوری و باری به هر جهت سر کلاس می آییم و هر چه شد بادا باد!
نخیر هر کدام از ما که مسۆولیت آموزش یک کتاب را داریم، بسته به حجم کتاب و ساعت تدریس آن، ابتدا یک بودجه بندی یک ساله تهیه می کنیم و معلوم می کنیم که در هر جلسه چند صفحه از کتاب را باید تدریس کنیم، و بعد هم بودجه بندی های سه ماهه و یک ماهه را برای خودمان تعیین می کنیم و خلاصه تکلیف حجم هر جلسه درس را مشخص کرده و روی کاغذ می آوریم.
سپس اقدام به تهیه طرح درس می کنیم و طرح درس یعنی این که: آن درس را چگونه و با چه ابزار و وسایل کمک آموزشی می خواهیم به فراگیران تفهیم کنیم و بعد هم از کار خودمان ارزیابی می کنیم و همین پرسش ها و آزمون ها که از شما دانش آموزان می گیریم نشان دهنده میزان موفقیت ماست.
بعد هم این آقا معلم فیزیک به ما اشاره می کرد و می گفت که شما هم برای موفقیت در امر تحصیل باید مجموعه ای از این فعالیت ها را برنامه ریزی و اجرا کنید.
گفته های آن دبیر محترم برای من و برخی دیگر از دوستانم سرمشق شد و ما به کمک آن گفته ها برای خودمان برنامه ریزی درسی انجام می دادیم و کارمان را به پیش می بردیم. بحمدا... نه تنها من بلکه بسیاری دوستان دیگرم هم موفق شدند و اکنون در دانشگاه های معتبر کشور مشغول به تحصیل هستند.
برنامه ریزی درسی؛ چرا و چگونه؟

برنامه ریزی درسی چیست؟

------------------
پ.ن.1:
نگاهم کن ..نگاهم کن ..غریبم.. 
مثال لاله های دشت سیبم... 
در این دنیای بی مهری خدایا.. 
نگاهم کن ..پر از " امن یجیبم"

 ---------------------

پ.ن.2:

شهید همت: اگر مؤمن یک لحظه احساس کند که ناامید است آن لحظه لحظه ی کفر و شرک انسان است چرا که همه ی وجود ما همه ی توان ما و همه ی هستی ما به دست خداست و همیشه بایستی امیدوار و مطمئن بوده و توکل به خدا داشته باشیم....

----------------------


ادامه مطلب ...

کاش...

بهم میگه:مریم اگه میشه اون برگه ها رو بده!!!

مات نگاش میکنم بدون هیچ عکس العملی...

بازم درخواستشو میگه...

میاد کنارم با مهربونی میگه:عزیزم چند وقته حواست کجاست؟! داری با خودت چیکار میکنی؟!

کنار دستیش میگه: مریم چرا چشمات گود رفته؟!

یکی از دوستاش ک همراهش اومده دفتر میگه: از بس درس میخونه!!!

اون یکی با دلسوزی میگه : مریم جان چند وقت از کتابا و لپ تاپت فاصله بگیر و ب خودت استراحت بده...!!!

اون یکی میگه....

.

.

.

فقط نگاشون میکنم و ...

تو دلم میگم: کاش میتونستن کمتر گریه کنن کاش...

دیگه این چشما ب حرف من گوش نمیدن خیلی وقته حرف گوش نمیدن...

ب باریدن عادت کردن...

بعضی وقتا برا باریدن چشمام از ته دل ممنون و شاکر خدا میشم آخه مطمئن میشم ک قساوت قلب ندارم...



------------------------

پ.ن.1:

میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بر تمام جوانان ایران زمین مبارک...

کاش ما جوونا بتونیم تو این دوره از زندگیمون این بزرگوار رو الگوی زندگیمون قرار بدیم و با هر مشکلی نلرزیم و آه و ناله مون دنیا رو کر نکنه...

یا الله مددی!

------------------------

پ.ن.2:

امام علی (ع) : 
اگر تو به مشکل امروزت غم دیروز و اضطراب فردا رو اضافه نکنی، 
مشکل امروز تو هر چه باشد قابل حل است.
---------------------
پ.ن.3:
گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران....روحش شاد و راهش پر رهرو!

خدایا... 

تو را شکر میکنم
که از پوچی ها و ناپایداریها و خوشیها و قید و بندها آزادم نمودی
و مرا در توفانهای خطرناک حوادث رها کردی و در غوغای حیات در مبارزه ی با ظلم و کفر غرقم
نمودی و مفهوم واقعی حیات را به من فهماندی.
فهمیدم : سعادت حیات در خوشی و آرامش و آسایش نیست
بلکه در درد و رنج و مصیبت و مبارزه با کفر و ظلم 

و بالاخره شهادت است...

---------------------

همه چی نوشت...

سلامی بی بهانه

سلام خدمت تمامی دوستان،دوستان داوطلب کنکور ارشد و دکترا،دوستان قدیمی وب ک نزدیک یه ساله از اکثرشون خبر ندارم و بعضیاشون خاموش میان و میرن و دوستانی ک مث قبل همراه وبم بوده و هستن و در نهایت دوستان جدید وب...از همین جا سلام سلام سلام!

راستشو بخواید بی انگیزه شروع ب نوشتن و آپ وب کردم...

بابت جواب ب دوستان قدیمی وب اذیت بودم دوستانی ک در کل جریان این وب و روال درسی من بودن...

واقعا نمیدونم بگم شانسه؟تقدیره؟یا اصلا مقصر خود خودمم برای اینکه بتونم ادامه بدم اشتباهات خودمو قبول میکنم اما...

دوس نداشتم وقتی دوباره وب نویسی رو شروع میکنم در زمینه کامپیوتر یا کنکور چیزی بنویسم اما خداییش نتونستم...

وقتی برگشتم خیلی خیلی کامنت از دوستان بود ک راهنمایی میخاستن یا هرمطلب دیگه ای برا ارشد و نحوه درس خوندنشون و منابع و ...

شرمنده ک نتونستم جواب کامنت دوستان رو بدم...

......

از اینجای مطلب برای دوستانیه ک تازه با وب من آشنا شدن


---------------------

پ.ن.1:

تا ترا....نه!!!!؟؟

ترانه را تکرار کنم!!!!

تا تو...!!

مرا....... نه!!!

مراسم دیدار را به یاد آوری!!!؟؟؟

لبخندی بزن...!!

خیلی وقت است که شعر لبخندت راندیده‌ام!!!!!


لبخند تو را چند صباحی است ندیدم


یک بار دگر خانه ات آباد بگو " سیب "

-----------------

پ.ن.2:

خدایا نمیدونم چرا هرکی میخاد واسه من کاری انجام بده تازه یادش میاد این مملکت قانون داره؟؟؟!!!

-----------------

 پ.ن.3:

نمـیـذاشـــــتـم دلــــم رو بــبــری !!!
اگــر مـیدونستــم زنــدگــی بعـــد از تـــو
چـقــــــــــــــــدر دِل مـیخـــواهـد !!!

---------------------------

پ.ن.4:

کاش میدانستی
همیشه کسی که سکوت میکند رضایت ندارد
شاید منتظر حرفی دیگر است...

---------------------------

پ.ن.5:

اهای شب سیاه غم گرفته
بیا ببین چقد دلم گرفته
بیا که روزگار بی مروت
گلایه هامو دست کم گرفته
-----------------------

پ.ن.6:

صعود و پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران ب جام جهانی  مبارککککککککککککککک

----------------------------

ادامه مطلب ...

مصاحبه با یکی از اساتید

پای صحبت های دکتر امین حسن زاده

( از اساتید دانشگاه شهید چمران و جهاد دانشگاهی اهواز و دانشجوی دکترای تخصصی کامپیوتر تگزاس آمریکا)

-------------

1-  اولین چیزی که یک داوطلب  برای مطالعه  و درس خواندن با آن روبرو است مساله انتخاب گرایش است توصیه های شما برای انتخاب گرایش چیست؟

 به نظر من انتخاب گرایش رو میشه از دو دیدگاه بررسی کرد:

**یکی پیش از کنکور.

***موقع قبولی و شروع به ادامه تحصیل.

  ادامه مطلب ...