.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

و پایان سال90....

با سلام 

نمیدونم واسه سال 90تون چه نقشه هایی کشیده بودید؟چه کارایی دوس داشتید انجام بدید و چه کارایی رو میخاستید ترک کنید؟کجاها میخاستید برید؟چه کسانی رومیخاستید ببینید؟و... 

امیدوارم تو این ساعات پایانی سال 90 به همه ی خواسته تون رسیده باشید و اگه خدا بخواد تو همین زمان باقی مونده بهشون دست پیدا کنید... 

باخودت فکرکن...چه نمره ای به خودت میدی؟ازخودت راضی بودی؟ 

یه سال دیگه از عمرت رفت چه خوب چه بد رفت!!! 

چیز زیادی تا تحویل سال9۱نمونده قصد نصیحت ندارم چون نه صلاحیتش رو دارم و نه دلش رو...دلت رو از کینه هرکی رو کره ی زمینه پاک کن چون اول از همه از این سیاهی دلت خودت ضرر میبینی به سالی که پیش رو داری با دید قشنگ نگاه کن... 

از هرکی بدی دیدی به بزرگواری خودت ببخش به هرکی بدی کردی حلالیت بخواه... 

برا آرزوهای سال90ت ناامید نشو امسال نشد سال دیگه هست ایشالا هزارسال عمر باعزت داشته باشی.ناامید نشو و بازم تلاش کن... 

دسترسی به دوستان وب و دنیای مجازی ندارم تا حضوری حلالیت بخوام...برای همه ی بدی های 90دیم حلالم کنید و به بزرگواری خودتون از خطاهای من بگذرید...  

امیدوارم آغاز همین سالی که درپیش داریم یعنی سال 9۱ خبرای خوش قبولی دوستان ارشد91 رو بشنوم و تو همین وب اعلام کنم...خبر ازدواج و خوشبختی دوستان رو بشنوم و.... 

چند تا آرزو واسه سال9۱ خودم دارم:دوس دارم سال 9۱ یه سفر زیارتی به کربلا و نجف داشته باشم،آقای غریبم منو بطلبه و برم پابوس حرمش،قبولی کنکورارشددولتی91،و رسیدن یه خبرخوش خوش!!! 

امیدوارم همه ی دوستان به تمام دلخواسته هاشون تو سال 9۱ برسن... 

سر سفره هفت سین موقع دعای تحویل سال من ِ حقیر رو از دعای خیرتون بی نصیب نزارید..برای همه ی بچه های ارشد91 و 92 دعا کنید.  

پیشاپیش عید زیبای 9۱ رو به همه ی دوستان چه داخل کشور ایران عزیزم و چه خارج از ایران عزیز تبریک عرض میکنم و برای همه شون بهترینا رو آرزو دارم... 

حس زیبا و قشنگی نسبت به سال139۱ دارم امیدوارم سال ۹۱بهترین و زیباترین و پربرکت ترین سال عمرتون باشه و سالی سرشار از عشق و محبت و شادی و تندرستی برای همه تون باشه در کنار کانون گرم خانوده ی محترمتون...  

ارادتمند شما:مدیر وبلاگ (Volunteer Master(MA 92

حق نگهدارتون 

یاعلی

 

یا مقلب القلوب والابصار 

یامدبر اللیل و النهار 

یا محول الحول و الاحوال 

حول حالنا الا احسن الحال  

----------- 

تحویل سال ۱۳۹۰ به ۱۳۹۱برتمام ایرانیان عزیز مبارک 

------------------------ 

پ.ن.1: 

دیگر نمیگویم گشتم نبود 

نگرد نیست!!! 

بگذار صادقانه بگویم 

گشتم!اتفاقاً بود 

فقط مال من نبود انگار!!! 

بگذار دیگری بگردد، لابد مال اوست... 

----------------------- 

پ.ن.۲:  

امشب جایی دعوت بودیم خیلی بهم خوش گذشت...دوست صمیمی دوران دانش آموزیم تا دانشجوییم هم اونجا بود سیر دلمون خندیدیم...تو مدرسه بهمون میگفتن دوقلو،تازه از تهران برگشته بود دلم واسش یه ذره شده بود....اندازه ی چندسالم خندیدم...خداروشکر 

---------------------------- 

پ.ن.۳:  

با تأخیر،میلاد با سعادت اسوه ی صبر و ایثار حضرت زینب کبری(س)مبارک باد... 

روز پرستار رو به همه ی پرستار ها بخصوص آبجی گل خودم تبریک میگم

نظرات 15 + ارسال نظر
الهه 29 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 02:14 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام مریم گلی
هی گفتم چرا مطلب جدید نمیذاری
پس عروسی داشتید بسلامتی
مبارک باشه خواهر عروس
خواهر منم کمتر از یک ماهه که عروسی کرده و رفته خونه شوهرش
جالبه که وقتی مطلبتو میخوندم انگار خودم نوشته بودمش و دقیقا همین حسو داشتم
چه میشه کرد دختر باید خونه شوهرش بره دیگه...
فقط اینو به خودت بگو که میاد مرتب سر میزنه و میبینیش
من که خواهرم 700 کیلومتر باهامون فاصله داره چی باید بگم؟؟؟

سلام عزیزم
قربونت برم
خداروشکر کسی پیدا شد ک درکم کنه
ایشالا همه عروس و دومادا خوشبخت شن بخصوص خواهر من و شما

الهه 29 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 02:22 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

ببخشید یادم رفت بگم:
سال خوبی رو برات آرزو دارم.
ایشاله امسال هم سال رفتن به دانشگاه و قبولیت باشه و هم سال پایان تجردت....
بسه دیگه هرچی موندی خونه بابا و بهت خوش گذشته
برو دیگه خونه شوهر و قبول مسئولیت و این حرفا....
موفق باشی عزیزم

مرسی عزیزم بابت دعا زیبات...
هرچی خدا بخواد همونه
خداییش الهه خانم مچردی از متاهلی خیلی خیلی بهترهمنکه فعلا جا خوش کردم
ایشالا شما و بقیه دوستان به تمام دلخواسته هاتوت برسید...
التماس دعا

شادان 1 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام
خوبی عزیزم؟
تو این آخرین ساعتهای سال 90 که میگذره همش به این فکر میکنم که چقدر خوب بودیم چقدر گذشت داشتیم چقدر.....
و چقدر خوب بود که دعاهایی رو که سر سفره هفت سین با قلبی آکنده از عشق به خدا می گفتیم به اونها عمل می کردیم و سرلوحه زندگیمون می شد.
امسال که داره تموم میشه .
انشاا.. برای سال جدید.
سال نو مبارک

سلام عزیز دلم
آرزو میکنم از ته دلم که سال ۹۱ بهترین سال عمرت باشه و سالی باشه سرشار از شادی و تندرستی و برکت واسه خودت و خانواده ی گلت
توروخدا با اون قلب پاکت منو سرسفره هفت سین حتما یاد کن
شادان جان سال نو تو هم مبارکککککککککککککککک

حدیث آرزومندی 1 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام به عزیز دل حدیث. خوبی>؟ سال نو مبارک
می بینم که باز تحویل نمیگیری دیشب اس دادم اما ازت خبری نشد
گفته باشم من که نمی بخشمت ولی...
حالا شاید بخشیدم
من که اومدم شمال ولی یه مشکلی پیش اومد که نه سفره درست و حسابی چیدیم واسه تحویل سال نه حالمون زیاد خوشه ولی خب دیگه کاریش نمیشه کرد اینجا هم نت ندارم ولی سعی می کنم بهت سر بزنم
فعلا برم اگه شد بازم میام بی معرفت حدیث
راستی الان سال 91 چرا همش نوشتی سال 92؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاعلی

سلام عزیزم
سال نو مبارک
بابا دیشب خونه نبودم تا دیر وقت عقد دخترخاله م بودم...گوشیم پیشم نبود بعدشم فراموشم شد ببخشید
قربونت عزیزم..ایشالا سفرتون بی خطر....خوش باش عزیزم
وای اصلا حواسم نبوده....بخاطر مطلب قبل در مورد ارشدی های 92 همش نوشتم سال 92...
با عرض معذرت و پوزش از همه ی دوستانتو خونه همش اشتباه میگم۹۲...گیجم بخدا

حدیث آرزومندی 1 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

با خوندن متن پایین اشکم در اومد حس کردم چی کشیدی اونشب....
بیشتر نمی تونم بنویسم چون گریه امونم نمیده....
کاش یکی هم منو درک می کرد....
یاعلی

قربون اشکای حدیث خودم....ایشالا همیشه خوش و شاد باشی

سوگند 1 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام عزیزم تغییر فصل رو به شما وهمه بچه ها تبریک میگم منم آرزو دارم که قبولی ارشد رو در همین سال 90 داشته باشیم انشا... سالی پربرکت وسرشار از خبرهای خوب داشته باشیم.
مریم جون موقع گره زدن سبزه در 13 فروردین منو یادت نره فدات.!!!

سلام سوگند عزیزم
مرسی از دعاهای زیبات...همچنین واسه خودت عزیز دلم
حتما یه سبزه به نیت سوگند عزیزم گره میزنم...من همه سال به نیت حاجات هرکدوم از دوستان و آشنایان و عزیزان یه سبزه اختصاصی گره میزنم

عسل 2 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام فدات خوبی؟
سال نو رو به خودت و خانواده گلت تبریک میگم
راستی حتما حتما از طرف من به آجیت تبریک بگو
بهش بگو میدونستم اون روز پشت گوشی خودم بهش میگفتم
انشاا... قسمت خودت فدات
انشاا... همه دوستان ارشدی که امسال کنکور دادن خدا عیدیشونو بده و مهرماه دانشجوی دانشگاه دولتی باشن
انشاا...

سلام عسل جون خودم
چقد خوشحالم کردی با کامنتت
اشکال نداره عزیزم...همه صدای من و آبجیمو باهم اشتباه میگیرن...بهش گفتم مخصوص واست دعا کرد
مرسی از دعای قشنگت...الهی آمین

عسل 2 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سیب شود رویتان، سرخ و سپید و قشنگ

سبز شود جانتان، سبز و بلند و کمند

سیر شود کامتان، از کرم کردگار

سکه شود کارتان، روزیتان برقرار

ماهی عمرت بود!!!!!، پرحرکت و پر تلاش

غم بشود، سنجدی، رخت ببندد یواش یواش

پر ز حلاوت شود، چون سمنو زندگی

غرق سعادت شود، شیوه این بندگی

مریم جان سال نــــــــــــــــــو مبارک عزیز

مرسی از متن زیبات عسل جونم
سال نو شما هم مبارکککککککککککککککککککککککککککک

طلوع 2 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام عزیزم
سال نوت مبارک ایشالا که سالی سر شار از موفقیت و برآورده شدن آرزوهای قشنگت داشته باشی...
مرسی بابت پیام تبریکیت و دعای قشنگت (در اون رابطه هرچی خدا بخواد)

سلام عزیز دلم
سال نو شما هم مبارک...ایشالا همیشه به شادی
همیشه و در همه حال هرچی خدا بخواد مطمئن باشیم که خدا بهترینو واسمون میخاد

الهه 3 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:06 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

از کجا میدونی بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناقلا راستشو بگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از کجا کشف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
خداییش هر دوش خوبه!


سلام عزیزم
نیاز به کشف نیست عیان عیان است
شوخی کردم عزیزم...مهم نیست متاهل باشی یا مجرد،مهم اینه در هر موقعیتی که باشی از زندگی کردنت لذت ببری...
این راهیه که خودم انتخاب کردم و ازش لذت میبرم

me 3 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://mk80ux.blogfa.com

سلام
سال نو مبارکـــــــــــــــــــــــــ.
انشالله سال خوبی همراه با موفقیت پیش رو داشته باشید.

شد بهاران هر طرف گلها صدایت می زنند
نرگس و یاس و سمن هر جا صدایت می زنند
سبزه هم با بودن گلهای زیبا خنده لب
بلبلان را شادی است زیبا صدایت می زنند

سلام
سال نو شما هم مبارک
باآرزوی بهترینا

طلوع 6 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام عزیزم
کامنتت رو سریع ثبت کردم نمیدونم چرا جوابش ثبت نشد جواب کامنت مریم گلی:
مرسی .از دوم ابتدایی بهمون یاد دادن همه جا به نوبت پس اول شیرینی شما و دوستان رو میخوریم بعدش از خجالت شما در میایم
اینو گل گفتی همه چی به نفعه این آقایون داره پیش میره اونم از وضع سربازیشون که هر سال قوانین آسونتری اضافه میشه!
ولی به نظر من زمانی که معنای زندگی درک بشه و عشق به وجود بیاد مهریه معنای خودشو از دست میده ولی چه میشه کرد که هیچ اعتمادی به بعضی از آقایون نیست ...

سلام عزیز دلم طلوع گل خودم
از وقتی به دنیا اومدیم تو گوشمون گفتن هرچی خدا بخواد همون میشه و هرکی یه قسمت و سرنوشتی داره...باشه هرچی طلوع بگه...ما درخدمتیم دربست
قوانین آسونتر میشه تا آقایون هرکاری دوس دارن انجام بدن...بیخیال
در مورد مهریه گل گفتی...اما اینو میدونم که زندگیت خوب باشه که به یکیش هم نیازی نیس اگه برعکس بشه حاضری هرکاری کنی از زندگیش بیرون بری و مهرتو بیخیال شی...این دوره مهریه شده چشم و هم چشمی عزیزم...زن باید ارزش خودشو بدونه...زندگی با عشق و محبت به هیچ پشتوانه ای جز لطف خدا نیاز نداره نه مال و نه ثروت و نه مدرک

شادان 7 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام
خوبی عزیزم؟
کجایی؟خوش میگذره؟
تنهایی وتک دختر بودن تو ایام قشنگی مثل عید خیلی خیلی بده
ولی انشاالله همه چیز خوب باشه بت خوش بگذره.
این روزها خدا رو شکر مهمون داریم که دیگه خسته شدم.
دوباره بت سر میزنم.
به همه سلام برسون.

سلام عزیزم
شکرخدا خوبم و خوش میگذره
تنهایی هم عالمی داره...هرچی خدا واست بخواد بد نیست و همش خوبیه
امیدوارم این روزای عید به شما و خانواده ی گلت هم خوش بگذره
همه سلام میرسونن

Behrouz 7 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام. سال نو مبارک باشه.

راستشو بخواین منم جزء ارشدیهای 92 هستم و دارم خودمو آماده میکنم.
داشتم تو نت یه دوری میزدم که مطلب شما رو دیدم.
ممنون بابت راهماییتون.

به امید قبولی و موفقیت .

سلام
سال نو شما هم مبارک
خواهش میکنم.باآرزوی موفقیت

الهه 9 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 03:27 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام مریم گلی! خوبی؟ اوضاع روبراهه؟
نیستی چند روزه؟؟؟؟
کجایی؟؟ قبلنا زود به زود پست میذاشتی!!!!

سلام عزیزم
شکرخدا خوبیم و زندگی میکنیم
والا سرم شلوغه...حس آپ نیست
در اولین فرصت آپ میکنم بخاطر گل روی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد