.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

با که گویم؟!...

چه خبرهاست خدایا که ندارم خبری 

*
کو مرا خضر رهی تا که نمایم سفری
**
با که گویم که چه ها می کشم از دست دلم 

**
با تو گویم که زاحوال دلم باخبری


 

فقط: 

اندکی صبر.....سحر نزدیک است!


------------------

پ.ن.1:

بارالها:هر کسی چاهی کند در راه ما، چاه هارا بر رهش هموار کن
هر کسی خاری نشاند در راه ما، خارهارا بر رهش گلزار کن!

----------------------------

پ.ن.2:

و ای بهانه‌ی شیرین‌تر از شکرقندم
به عشقِ پاک کسی جز تو دل نمی‌بندم

همین بس است که هر لحظه‌ای که می‌گذرد
گسستنی نشود با دل تو پیوندم

مرا کمک کن از این پس که گام‌های زمین
نمی‌برند و به مقصد نمی‌رسانندم

همیشه شعر سرودم برای مردم شهر
ولی نه! هیچ‌کدامش نشد خوشایندم

تویی بهانه‌ی این شعرِ خوب باور کن
که در سرودن این شعرها هنرمندم

------------------------

نظرات 2 + ارسال نظر
شادان 22 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام
خوبی گلم ؟
چه خبره رفتی تو نخه شعر وشاعری وعاشقی.[:S035:]

سلام
ما اینیم دیگه
گفتیم یکم از درس فاصله بگیریم و بچسبیم به دلمون ببینیم چه حالی میده

طلوع 22 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام ...
بی توخوش نیست دلم بی تو ای محرم راز
چه کنم با گل سرخ ؟
چه کنم با گل ناز ؟

تک و تنها چه بگویم به بهار ؟
گر سراغ از تو گرفت چه بگویم به نسیم ؟
گر بهاران پرسد :
« لاله زار تو کجاست » ؟

من پر از عطر خوش هم نفسی
تو چرا تنهائی ؟
غمگسار تو کجاست ؟
من و این سینه تنگ من و پائیز غم آلوده درد
همدمم سایه تنهائی خویش بی بهار رخ یار
تک و تنها چه بگویم چه بگویم به بهار ؟

بی تو ای راحت جان با دل شیدا چه کنم
با جهانی غم و حسرت من تنها چه کنم
عشق و بی تابی من مایه بدنامی توست
با تو پاکیزه تر از گل من رسوا چه کنم
در پی گمشده ای گرد جهان می گردم

ای خدا گر نشد این گم شده پیدا چه کنم
مردمان قطره آبی به کف آرند و خوشند
من که مردم زعطش برلب دریا چه کنم
گرچه امروز مرا نیست زپی فردائی
گرنبندم دل از امروز به فردا چه کنم
روی برتافت زمن آنکه جهان هست
بعد از این گر نکنم پشت به دنیا چه کنم


عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد