.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

(اینترنت داخلی یا ملی)domestic internet

سلام 

امیدوارم تعطیلات عید به همه دوستان خوش گذشته باشه...باآرزوی بهترین لحظات 

الان سایت یاهو رو باز کردم داشتم تیر خبرای صفحه ی اصلیشو نگاه میکردم که چشمم به خبری در مورد ایران افتاد خبر مربوط به تاریخ  Mon, Apr 2, 2012 یعنی ۲روز پیش اونم با تیتر: 

Iran to launch domestic internet in May 

یعنی از ماه دیگه یعنی ماه می میلادی قراره اینترنت ملی یا داخلی ایران راه اندازی بشه...به نقل از آقای رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری ایران نوشته بود که فاز اولیه طرح اینترنت ملی از ماه می میلادی آغاز میشه و راه اندازی سریع شبکه در فهرست اولویتهای کشور قرار داره و برای اولین بار در ماه مارس آشکار شده و رسما فاز اولیه اون در 20مارس میلادی باآغاز سال نو درایران آغاز شده. 

و هدف اینترنت ملی تامین منابع برای ایرانیان است که دولت و وزارت پنداشته اند برای تامین نیازهای مردم مناسب باشه و همچنین برای به حداقل رساندن اتهامات جاسوسی. آقای تقی پور تاکید کرده اند که یک اینترنت محلی ایجاد میشه برای دور نگه داشته شدن از نفوذ غرب و بیگانه.  

و قراره با راه اندازی مرکز داده محلی، موتور جستجو و سرویس پست الکترونیکی داخلی ایجاد بشه که در حال حاضر درفاز نهایی خود قرار داره.  

------------------------ 

متن بالا چیزی بود ک تو سایت یاهو نوشته بود(یعنی رو این آدرس کلیک کن) خداییش چیز زیادی از اینترنت ملی نمیدونم اما اینجور که معلومه بحث رو کنترل کاربرا نیست و این موضوع برای شرکتهای دولتی و بزرگه که با سرعت و امنیت بیشتر بین خودشون تبادل اطلاعات کنن و با جداشدن این بخش از اینترنت جهانی و پیوستنش به اینترنت ملی فضای بیشتری دراختیار کاربران عادی قرار میگیره و اینجور که معلومه دانشجوها از این بعد موقع کار با سایت دانشگاه هاشون باید حرص کمتری بخورن (اینم از شانس ما بعد فارغ التحصیلمون

------------------------- 

برای اطلاعات بیشتر سری به این آدرس بزنید: 

خبر مربوط به فروردین سال گذشته س اونوقت یاهو تازه یادش اومده در موردش خبر بده؟! شاید چون نزدیک راه اندازیشه اینکارو کرده  (مرگمه این سایت یاهو!!!از گوگل و جیمیل خوشم میاد اما چش دیدن یاهو و مسنجرشو ندارم ) 
کاری به درست و غلطش ندارم اما بیشتر ازهمه ناراحتیم از بابت کامنتای هم وطنامه در مورد همین خبر تو سایت یاهو که نمیدونم چی باید بگم...فرهنگ و شعور ایران و ایرانی جماعت خیلی بیشتر از این حرفاس که خودشون رو باالفاظ زشت و رکیک مخاطب قرار بدن و بدون احترام به عقاید و نظرات بقیه به خودشون حق بدن به همدیگه بی حرمتی کنن اونم تو سایت بیگانه...وقتی یه طرف حد و حدودش رو رعایت نکنه طرف مقابل هم میشه یکی مث اون.بابا طرف فکر هرکی به خودش مربوطه تو یاد بگیر خوب باشی و بدی نکنی و توهین نکنی همین...چرا نمیخایم یاد بگیریم به عقاید و فکر و نظرات همدیگه احترام بزاریم؟! اگه فلانی بدکرده و بده، تو خوب باش حتی اگه به ضررت تموم شه...الگوی مرد ایرانی مولا علی (ع) و الگوی زن ایرانی حضرت زهرا(س) ست حالا کجای رفتارای ما به این دو عزیز نزدیکتره؟! 
خدا عاقبت همه مون رو ختم بخیر کنه!!!
--------------------------------


پ.ن.1:

دیشب مات گیاه بامبوی خونه ی خواهرم رو نگاه میکردم....واسه چی به بامبو میگن گیاه خوش یمن؟چرا میگن باید تعداد فردی ازاین گیاه تو خونه تون باشه؟
خواهرم ک به خوش یمنیش اعتقاد داشت...حالا تا چقد درسته خدا داند و بس...

-----------------------------------
پ.ن.2:
امروز یعنی یکشنبه بحث کارشناسای برنامه ی صفرویک شبکه آموزش درباره ی"اینترنت ملی"بود.گفته شده ک بحث محدودیت درکار نیست و این اینترنت داخلی چیزی عادیست ک در بیشتر کشورهای دنیا وجود داره.امید به اینکه بحث محدودیت درکار نباشه اتفاقا به سود کاربران خواهد بود چون با حذف پهنای باند مربوط به ادارات و شرکتهای داخلی کشور از وب جهانی و پیوستن اونا به اینترنت داخلی پهنای باندی ک دراختیار کاربران قرار میگیره بیشتر شده و متقابلا سرعت بالاتر میره....
دوستان بزرگوار بهتره جلوجلو قضاوت نکنیم و خوشبین باشیم ک اجرای این طرح به سودکاربران خواهد بود.
باآرزوی موفقیت برای یکایک دوستان و کاربران ایرانی
-------------------------------------


پ.ن.3:

اینو جایی دیدم واسم جالب اومد....دوستان اگه دوست داشتید و وقت اضافه آوردید و به مطالعات علمی تون لطمه وارد نمیکنه عبارت زیر رو در گوگل سرچ کنید...جالبه حتما امتحان کنید:
sqrt(cos(x))*cos(200*x)+sqrt(abs(x))-0.7)*(4-x*x)^0.01, sqrt(9-x^2), -sqrt(9-x^2

نظرات 17 + ارسال نظر
نقش مهر 17 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

سلام مریم جان. خییییییلی خوشحال شدم اومدی پیشم.
راستش سیستم ما سرعتش کم شده. اصلا قاطی کرده. اینترنتم همینطور. قصد داشتم از پارسال قصد داریم ای دی اس ال بگیریم اما تنبلی میکنیم.

مریم جان ِ من !

میدونم کم بهت سر میزنم اما همیشه به یادتم.
همین دیشب داشتم بهت فکر میکردم..

سلامت و آرام باشی.

روزگار خوش

التماس دعا...

سلام عزیزم
من بیشتر از شما خوشحال شدم...
خداشاهده چون بهت اس میدم دیگه فراموشم شده بود واست کامنت بزارم.منم همیشه بیادتم.وبمو باز کردم یهو یادت افتادم و وبتو باز کردم
امیدوارم همیشه خوش باشی
مواظب خودت باش
یاعلی

طلوع 18 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:50 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com/

سلام عزیزم
مرسی از نظرت من خودم از آنتی ویروسMicrosoft Security Essentials استفاده میکنم که خیلی راضیم
درباره اش تو وبلاگ مطلب میذارم
البته ویندوز من vista ست که بهتر از xp مسایل امنیتی توش رعایت شده

سلام عزیزم
خواهش میکنم...منم آنتی ویروستو دانلود کردم
منتظر مطلبت هستم

طلوع 18 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 05:36 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com/

دوباره سلام
مرسی گلم این دفعه جواب داد!!! قالب رو عوض کردم

دوباره سلام به روی ماهت
مبارک باشه خانمی

الهه 19 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:43 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام مریم خانم گل گلاب!
ممنون که بهم سر میزنی و محبت داری!
ایشاله که خیرتون تو قبولی باشه...

این پستو که خوندم یاد روزای انتخاب واحد خودم افتادم که چقدر اذیت میشدم.

برای اون مورد آخر هم که نوشتی، انقدر حرص نخور پوستت خراب میشه و اثر بخور بابونه میره هـا

سلام عزیزم
مرسی عزیزدلم الهه جون
خواهش میکنم جبران لطف و محبت شماست
فکر نکنم کسی قد بچه های دانشگاه ما موقع انتخاب واحد حرص خورده باشه...
نگران پوستم نباش خودم بدجوره هواشو دارم

یبلیبل 20 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

برو بمیر احمق

سلام
با من بودید؟؟؟؟؟
واقعاواستون متاسفم...
عفت کلام داشته باشید...
خوشحالم این مطلب رو نوشتم از دل خوشحالم
اما نمیدونم کجای مطلب من اینجور برداشت شده ک شما دوست بزرگوار اینجور کامنت بدید...
خواهشا وب من رو سیاسی نکنید حالم از سیاست بهم میخوره...مطلب من کاملا بی طرفانه بود...نصفش ترجمه بود نصف دیگه ش کاملا بی طرفانه...

در هرصورت موفق باشید...

حدیث آرزومندی 20 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام مریمی
این مطلب مگه چی داشت که اینا اینجوری گفتن؟؟؟
آهای اونی که با اسم «یبلیبل» اومدی فحش می دی
این مطلب مریم چیش مشکل داشت که انقد بی ادب حرف می زنی؟ کسی مجبورت نکرده که بیای اینجا نظر بدی
اینترنت ملی چیه که باهاش مشکل دارین؟؟؟؟
مریمی عزیزم خودتو ناراحت نکن گلم
یاعلی

سلام عزیزم
باور کن خودم هم متوجه نشدم کجای مطلبم مشکل داره...
مرسی عزیزم
یاعلی

حدیث ارزومندی 20 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

عزیزمی خودتو ناراحت نکن
هر تغییری که توی این کشور میخواد رخ بده یه عده نمیدونم چرا بی دلیل یا شایدم دلیلای الکی میان بهانه گیری می کنن و اینطور مقاومت نشون می دن ولی هر تغییری تو ذاتش یه سری موافق و مخالف داره پس زیاد خودتو اذیت نکن
انشالله که شرایط خوبی توکشور مهیا بشه در زمینه اینترنت و بهترین ها نصیب تو بشه گلممممممممممممم

مرسی عزیزم
حرف منم همین بود.منم چیزی از اینترنت ملی نمیدونم هرچی میدونم ازهمیناست ک تو نت نوشته شده...
خیلی جالبه یاهو ک بیگانه س حق داره دراین زمینه مطلب بنویسه اما من ک ایرانیم حق ندارم
منم آرزو میکنم اینترنت ملی هرچی ک هست به نفع مردم ایران عزیزم باشه.
یاعلی

الهه 23 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 02:00 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام خانمی خوبی؟
من همیشه برا قبولی شما و طلوع دعا میکنم.
چشم،بهش میگم. انشاله که خواستتون محقق میشه .
شما هم برای سلامتیش دعا کن

سلام عزیزم
مرسی از لطف شما
امیدوارم سالهای سال سایه پرمهر و محبت شما و پدر بزرگوارش بالای سرش باشه...تنش سالم باشه و به همه ی موفقیت های ممکن تو زندگیش دست پیدا کنه
از طرف من ببوسش

فهیمه 24 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام مریم جان ممنون از اینکه به وبم اومدید و خوندیش
شما هم وبلاگتون جالبه و نوشته هات جالب تر
براتون از ته دل ارزوی موفقیت و خوشبختی دارم

سلام عزیزم
نظر لطف شماست.
موفق باشی

بال پرواز محمدرضا 24 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://neda-va-reza.blogfa.com

سلام عزیزم
لطف کردی عزیزم که به وبلاگم سر زدی

سلام عزیزم
خواهش میکنم.نام امام رضا(ع) بود ک منو جذب وبت کرد
ببلاگ اسکای ثبت نظر خصوصی نداره همینکه نوشتی خصوصی تایید نمیکنم.
خیالت راحت کامنتت تایید نشد عزیزم

بال پرواز محمدرضا 24 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://neda-va-reza.blogfa.com

سلام عزیزم
فقط اون مطلبم اونجوری بود که درستش کردم
تا آخر مطالب رمزدارم رمزم همونه

OK

بال پرواز محمدرضا 24 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://neda-va-reza.blogfa.com

راستی عزیزم ممنون از لطفت
فقط من خیلی کم میرسم که به وبلاگا سر بزنم ، خیلی دوس دارم وبلاگتو بخونم ، وبلاگ خوبی هم داری ، راستش خیلی هم خوشحالم که دوستی مثل تو پیدا کردم ، خوشحالم که احساس مشترکی رو هردومون تجربه کردیم
نگو بی وفاست
توروخدا دعام کنیا ...
خیلی به دعای کسایی مثل تو که دلشون پاکه نیاز دارم ...

خواهش میکنم عزیزم
هروقت تشریف آوردی اینجا متعلق به خودته....یه دنیا خوشحال میشیم
منم خوشحالم دوست خوبی مث شما پیدا کردم...
ایشالا سالای سال خوش و خرم درکنار هم زندگی کنید...
محتاجیم به دعا...حتما

بال پرواز محمدرضا 24 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://neda-va-reza.blogfa.com

ممنون از خوبیهات خانومم...
من 25 سالمه ...
خب رسیدن ما یهویی شد ...
هیچکدوممون نمیدونه ...
یهو نمیدونیم چه اتفاقی افتاد که عمه ی محمدرضا ، باباشو احضار کرد و بابا راضی شد و خود عمه جون زنگ زد و مامانمینارو راضی کرد و خیلی زود همه چی ... شرو شد
ان شاءالله یکی از بهترین بندگان پاک خدا ... یک "مومن" واقعی قسمت تو باشه عزیزم
ممنون از حرفای خوبت ...
راستی ... منم وقتی وبلاگ ستاره رو میخوندم ، حس میکردم خیلی شبیه همیم ... جالب اینجاست که نظر خود ستاره هم همینطوره ... و نظر بقیه دوستا هم مثل نظر تو ...
برا خود من خیلی جالب بود ...

ایشالا سالهای سال با عشق و محبت کنار هم زندگی کنید...
در مورد دعات ....آمین
خواهش میکنم...
قدر زندگی خودتو و همراه زندگیتو بدون...درکنار هم باشید نه د رمقابل هم
امیدوارم ستاره جون هم هرجا هس خوش و خرم درکنار عشقش زندگی کنه مث همیشه...
حق نگهدارتون باشه

بال پرواز محمدرضا 25 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://neda-va-reza.blogfa.com

وای مریم چی خوندی که به این زودی تونستی آزمون دکتری بدی خانووووووووووووووم ؟
خوش به حالت


مارم یه دعا بکن عزیزم ... شوتیم شدیییییییییییییییییییییید

آزمون دکترا چیه؟تازه آزمون ارشد دادم...
خانمی منکه خیلی عقبم از دوستام ..یکیشون آز دکترا داده یکی تازه ارشد تموم شده...یکی دکتراش تموم شده...یکی هم امشب تابلوی داروخونه شو دیدم و کلی ذوق کردم...
نفرمایید عزیزم...شما تاج سرید

شادان a,kh 25 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:30 ق.ظ http://shadanlearing.blogfa.com/

سلام
یه سوال داشتم که اگر بتونید جواب بدید ممنون میشم
اگر بخام نرم افزاری که مخصوص ویندوز7 هست روی ویندوز xp نصب بکنم باید چکار بکنم که نصب بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظور از نرم افزار درایور های لب تاب است
با تشکر

سلام عزیزم
تااونجاییکه من میدونم لپ تاپ درایورهای هر سیستم عامل خاص همون سیستم عاملند...یعنی واسه ویندوز 7 باید از درایورهای خاص 7 استفاده کنی و واسه ایکس پی هم از درایورهای خاص ایکس پی....
تنهاراهش اینه که از سایت مربوطه مثلا سایت مربوط به ایسوز درایورای خاص لپ تاپتون برای ایکس پی رو دانلود کنید....
بعید میدونم بشه کاریش کرد جز دانلود جداگانه داریورها..
....
اما میتونی همزمان برنامه های ویندوز7 رو روی یه دسکتاپ در یک محیط مجازی درکنارویندوز ایکس پی اجرا کنی اون با استفاده از قابلیت Windows Xp Mode که تو ویندوز 7 هست...قبلش باید مطمئن شی ک CPU سیستمت از قابلیت مجازی سازی پشتیبانی میکنه و بعد از ازسایت مایکروسافت دونرم افزار رو برای اینکار دانلود کنی تا این قابلیت به سیستمت اضافه شه...
از این آدرس:
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
بعد نصب اونا میبینی ک محیط ایکس پی رو روی دسکتاپت داری و درضمن XP Modeبطور اتومات اجزای سخت افزاری سیستمتون مث درایورها رو شناسایی و ساپورت میکنه....
................
اگه میخاستی اینکارو انجام بدی بهم بگو بهت بگم دقیق چیکار کنی...در غیر اینصورت باید درایورهای ایکس پی رو از سایت مربوط به لپ تاپت دانلود کنی...
..................
ایکس پی به نسبت ویستا قدیمی تره از ویندوز7 بحساب میاد واسه همین یکم مشکله وگرنه اگه اشتباه نکنم درایورهای ویستا روی سون هم خونده میشن اگه اشتباه نکنم...مایکروسافت باین قصد سون رو آورد ک بتونه سیستمهای قدیمی رو هم ساپورت کنه واسه ویستا درست دراومد واسه ایکس پی هم واسه برنامه های خاص این محیط بجز درایورها مشکلی وجود نداره و بدون اشکال نصب میشن وگرنه یه راه حل واسه برنامه های کاربردی وجود داره...

دانشجو 25 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://aghazi-bi-payan0.blogfa.com/

سلام سلام سلام
مرسی واسه راهنماییت
خیلی خیلی به دردم خورد...
مرسی بازم...
لطف کردی
یه ملتیو شاد کردی!

سلام عزیزم
خواهش میکنم...
امیدوارم شما و بقیه دوستان موفق باشید

شادان a.kh 25 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://shadanlearing.blogfa.com/

سلام
منظورتون اینه که اول ویندوز ۷ نصب بکنم یا xp
بعد جزییات کار رو هم بهم بگید ممنون میشم

سلام
بله اول ویندوز 7 رو نصب کنید بعد باتوجه به قابلیت مجازی سازی سی پی یو سیستمت از Windows xp mode استفاده میکنید.وقتی دوبرنامه رو از سایت مایکروسافت دانلود کردید و نصب کردید خودکار قابلیت Windows xp mode به ویندوز7 اضافه میشه و با کلیک روی اون، پنجره بازشده محیط ایکس پی رو بهتون نشون میده....
......
یه روش دیگه که خودم ازش استفاده کردم: میتونید روی ویندوز 7 برنامه ی WMware Workstation یا Virtual Boxرو نصب کنید و تو اون محیط ویندوز ایکس پی رو مجازی نصب کنید حتی میتونید اونجا درکنار ایکس پی سیستم عامل لینوکس رو هم نصب کنید...اینم از قابلیتهای مجازی سازیه.....
من خودم استفاده کردم چون برنامه ای ک میخاستم کار کنم رو سون نصب نمیشد درحالی ک به سون هم نیاز داشتم همزمان هردو سیستم عامل رو داشتم بدون اینکه سرعت سیستمم کم شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد