.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

تنها برای او...

به سوی تو  

به شوق روی تو  

به طرف کوی تو

سپیده دم آیم مگر تو را جویم 

بگو کجائی؟! 

نشان تو گه از زمین گاهی 

ز آسمان جویم 

ببین چه بی پروا ره تو می پویم 

بگو کجائی؟!  

نشان تو گه از زمین گاهی 

ز آسمان جویم 

ببین چه بی پروا ره تو می پویم 

بگو کجائی؟! 

کی.... رود رخ ماهت از نظرم نظرم 

بغیر نامت کی نام دگر ببرم 

مگر تورا جویم 

حدیث دل گویم 

بگو کجائی؟! 

بدست تو دادم 

دل پریشانم  

           دگر چه خواهی؟! 

فُتاده ام از پا 

بگو که از جانم 

           دگر چه خواهی؟! 

یک دم از خیال من 

نمیروی ای غزال من 

دگر چه پرسی ز حال من 

تا هستم من  

اسیر کوی توأم 

در آرزوی توأم 

اگر تو را جویم  

حدیث دل گویم 

بگو کجایی؟! 

بدست تو دادم 

دل پریشانم دگر چه خواهی؟! 

فُتاده ام از پا 

بگو که از جانم 

           دگر چه خواهی ؟! 

 

----------- 

پ.ن.1: 

کمی این کلمه ها را نصیحت کن,

تا با من کنار بیایند,

بگو تازه شوند,

"دوستت دارم ها"

دیگر فایده ای ندارند...

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه 10 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام مریم گلی
ممنون از محبتتون.بنده هم با افتخاری صد چندان لینکتون کردم. با اسم "مریم گلی"

سلام الهه جان
خواهش میکنم
نظر لطف شماست...
در پناه حق

طلوع 11 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://beatiful-day.blogsky.com

سلام مریم گلی
چقدر قالب هایی رو که واسه وبلاگت انتخاب می کنی قشنگه عزیزم
من و دختر داییم ی وبلاگ زدیم ولی هنوز avtive نشده ایشالا از این به بعد به ما هم سر بزن
برات روز های خوبی رو آرزو می کنم شاد شاد باشی

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم
لااقل اینجور تنها نیستم وبیشتر بهم سر میزنیم
خوشحالم که اومدی

طلوع 13 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://beatiful-day.blogsky.com

سلام گلم خوبی ؟
اون ترانه رو که دیشب واسه وبلاگم گذاشته بودم صبح وقتی شنیدم خودم مات موندم! عوضش کردم این رو که الان گذاشتم عاشقشم خیلی گشتم تا پیداش کردم ببینم پسندت هست

سلام عزیزم
منم دیشب که گوش دادم مونده بودم مات و مبهوت ...اما خوب بود
باش الان سری میزنم و گوش میدم...هرچند میدونم سلیقه ن عالیه

شادان 13 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام
خواهش میکنم.
به امل گفتم گفت که یکم زود بریم گفت زوده.

اشکال نداره هدف دیدنم که میبینیت.

سلام عزیزم
واقعا...هدف دیدن منه که همون مقدار هم کفایت میکنه....به قدر کافی فیض میبری

لیلی و مجنون 13 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://shmd.blogfa.com

سلام مریم جون.
ممنون از اینکه اومدی و نظرتو مفصل برامون نوشتی:)

سلام عزیزم
خواهش میکنم....تبریک بابت مطالب زیباتون

حدیث آرزومندی 13 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

بمن میگی چرا وبت نمیام باور کن مریم باور کن حوصله خودمو هم ندارم یه وقتایی باورت میشه به زور با همکارم حرف می زنم؟؟؟؟ اصلا حوصله ندارم دست خودم نیست باید ازین دوره بگذرم باید صبرو یاد بگیرم اما هنوز بلد نیستم فقط بلدم غر بزنم و گله کنم یادنگرفتم به خاطر خدا محبت کنم به خاطر خدا زندگی کنم به خاطر خدا دوست داشته باشم...

سلام عزیزم
میدونم عزیزم حالتو میفهمم...منم واسه خودت میگم از حال دربیا...چند وقت دیگه عید و تحویل سال..خودتو باید آماده کنی عزیز دلم

شیوا 14 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

اه اه چه خودشو واسه دوستاش که براش کامنت میزارن لوس می کنه

اول سلام
دوم کجا من خودمو لوس کردم؟
خب به فرض درست باشه مشکل داری؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد