.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

کنکور ارشد ۹۱ چطوربود؟؟؟؟

سلام 

نمیدونم بگم الان چه حسی دارم؟؟؟؟؟؟؟

فقط یادم میاد سرجلسه وقتی چشمم ب ساعت روی دستم افتاد ک زمان ۱۱ رو نشون میداد چه حس و حالی داشتم....حس اینکه ی بار سنگین از رو دوشم برداشتن...  

فقط حس و حال صبح قبل کنکورم یادم میاد ک داشتم قبض روح میشدم...همش باخودم میگفتم:مریم آخه چه مرگته مگه توکل نکردی؟!پس آروم باش...

دیگه تموم شد... 

از ته دل میگم زحمت خودمو کشیدم و باقیش با خدا... 

برای اولین باره شاید این حرفو بر زبون میارم یا اینکه حرف دل و زبونم یکی شده...نتیجه ی کنکور هرچی هست سپردمش ب خدا... 

قبل تحویل پاسخنامه م نگاهی بهش کردم و ب خدا گفتم:اینم از آخرش...تویی و لطف و کرمت!!! خدایا!اگه ازت چیزای بزرگ بزرگ میخوام واسه اینه ک میدونم واست کار یه ثانیه س و چیزی از خوان لطف و کرمت کم نمیکنه... پس ببخش ب حد بزرگیت!!!

دوستای عزیز خودم!نتیجه کنکور هرچی باشه مهم نیس...مهم اینه ک خودت  از خودت راضی باشی ک زحمتتو کشیدی...ارزش و شخصیت و معلومات هرکس ب نتیجه کنکور مربوط نمیشه و با اون سنجیده نمیشه!!! 

خیلی خسته م... 

ی عالمه کار ناتموم دارم... 

التماس دعا... 

--------------------------- 

از ته دلم برای دوست عزیزم "طلوع"آرزوی موفقیت میکنم 

ایشالا فردا کنکورشو عالی بده 

  

--------------------------- 

پ.ن.1:   

کلید سوالات ارشد از 7 اسفند ماه توزیع میشه و حتما دراختیار دوستان میزارم

--------------------------- 

پ.ن.2: 

آخ جون...بعد کنکور فالوده بستنی قدس خستگی این چندماهه رو از تنم بیرون آورد... 

---------------------------

پ.ن.۳:  

تو این مدت خیلیا رو اذیت کردم...خونواده م،دوستام.... 

قربون آبجی فاطمه(حرف دل)،آبجی فاطمه(رادیو تراپیست)،شیوای عزیزم،حدیث جونم،طلوع عزیزم ک با دعاهاشون منو بدرقه کردن...حلالم کنید 

صبح زود با پیام آبجی فاطمه دلم آروم شد...تک های طلوع عزیزم تپش های قلبمو کم کرد و دعاهای مامان و بابام بهم انرژِی داد و آخر وقتی از زیر قرآن رد شدم دلم قرص شد... 

همش پیامک موسسه رو با خودم زمزمه میکردم: 

مریم!امروز اولین روز آینده ی توست 

------------------------------ 

پ.ن.۴:   

کاش تیک تاک ساعت رومیزی ات ثانیه های دلتنگی مرا درک میکرد!!!... 

باور کن این جنوبی دل تنگ است باور کن...

نظرات 14 + ارسال نظر
سوگند 27 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام خوبی مریم جون.
خدا کنه همگی نتیجه زحمتامون رو بگیریم .
ولی من خیلی ناراحتم فکر نمیکنم قبول بشم .از دوباره کاری ودرجا زدن بیزارم.
با 6 تا سوال که معلوم نیست چه جوری طرحش کردن اصلا گزینه صحیح داره یانه؟؟اصلا تیتر سوال بی نقص هست یانه؟/میخوان ببینن که سطح علمی کی بالا ... آخه 6 سوال خیلی کمه بخدا کمه
سیستم که داغون بود ،شبکه که نگو اصلا فکرشون نمیکردم اینجوری بیاره ،گسسته که اصلا حرفشو نزن پس چیش موند هیچی!!!!!!

سلام عزیزم
ایشالا...توکلت بخدا باشه
خداشاهده منکه بیشتر از تو از این طراحان سوال حرصم گرفت...
سال ب سال هنرمند تر میشن...نمیدونم میخوان هنر طراحی سوالشونو ب رخ داوطلبین بکشن یا معلوماتشون رو...اونم با ۶ سوال
منکه بیشتر از همه از سیستم عامل حرصم گرفت
هوش با اون همه مطلب همه ش حفظیات ةورده بود و از الگوریتم ژنتیک...از بس کلمه ژنیک دیدم فکر کردم آزمون زیست شناسی شرکت کردم...
خداشاهده نمیدونم بگم در کل خوب بود یا نه...جرات ندارم کلیدا بیان نگاشون کنم
توکل بخدا

هومن رفیعی 28 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام ، عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما و همه کنکوری های امسال آی تی
در کل نظرم درباره کنکور امسال خوب بود ، من که زحمتم رو کشیدم ، بقیه اش با خدا ، ایشالله که همه قبول شیم ، اگر کلید سوالات رو پیدا کردیم ممنون میشم در اختیار ما و بقیه دوستان قرار بدین
یا حـــــق

سلام و عرض ادب
خسته نباشید
در مورد کلید سوالا حتما حتما تو وب میزارم...
موفق باشید

هومن 28 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

سلاااااام ، خوب بود ، لطفا کلید سوالاتو بذارید!!!!

مشترک 21 %
هوش 71%
سیستم عامل 36%
پایگاه 36%
مبانی مدیریت 56%
زبان 0%
معماری0%

امیدی به قبولی ست؟؟؟

حدیث آرزومندی 28 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام
انشالله که همه چی به خوبی پیش بره...
همچنان در دلمان....

سلام عزیزم
امید بخدا...
خیلی لیلی ب لالای این دلت نزار

شادان 28 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام
مریم جان انشاا.. که قبولی
شی.
خدایش دارم قسم میخوره که اولین آزمونی رو زندگیم شرکت میکنم که هیچی هیچی هیچی بلد نبودم.
به خاطر همین دفترچه رو بستم و اومدم خونه.
قابل توجه مریم جون ۱۰ دقیقه به ۱۱ من رسیده بودم خونه.

سلام عزیزم
خداییش سخت بود...من از تخصصی ها شروع کردم تا ساعت ۱۱و از ۱۱تا ۱۱:۳۰دروس مشترک
واقعا نمیدونم ب طراحان سوال چی بگم...بخصوص سیستم عامل ک آخرش بود
ایشالا هرکی زحمت کشیده خدا ب هرنحوی ک شده دلشو شاد کنه و بی جواب نمونه

مریم 29 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 06:48 ق.ظ

سلام بچه ها به نظرتون سوالای سیسنم عامل مشکل نبود.من که خیلی بد زدم فقط یه سوال . می خواستم ببینم همه اینجورین یا فقط من گند زدم. ساختمان گسسته هم مشکل بو د ولی بقیه خوب بودن نسبتا
ممنون میشم جوابمو بدین.

سلام دوست عزیزم
خیالت راحت باشه غیر استاندارد ترین سوالا مربوط ب درس سیستم عامل بود...اینهمه مطلب مهم انوقت سوالا رواز کجا آورده بودن...سوال مربوط ب زمانبندی همه ی وقت منو گرفت از چند راه حلش کردم باز رو دوگزینه گیر میکردم و نمیتونستم جواب نهایی رو دربیارم...
بهتون تبریک میگم اگه بقیه سوالا واستون خوب بودن...
موفق باشید

طلوع 29 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام گلم مرسی از دعاهایی که تو وبت برای من و سایر دوستان نوشتی ما که تو کارمون کوتاهی نکردیم هر چند که سازمان سنجش بچه های مهندسی کامپیوتر رو شکه کرد با این ی روزه کردن آزمون و کم کردن زمان ولی دیگه به این سیاست های ایران عزیز عادت کردیم چه می شه کرد... خدا خودش کمکمون کنه .
خیلی خوشحالم که دوستان و فامیل های خیلی خوبی(از جمله مریم جون گل گلاب) دارم بعد از کنکور نذاشتن یک لحظه احساس ناراحتی کنم و دیروز رو تا دیر وقت گردش رفتیم و با حرفاشون خیلی آرومم کردن...
راستی سوالهای ۹۱ آیتی دارم خواستی خبر بده

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم
واقعا هرکی در مورد یه مرحله ای کردن کنکور کامپیوتر این تصمیمو گرفته اشتباه محض بوده...
خدا بزرگه عزیز دلم
منم خوشحال دوست خوبی مث تو تا لحظه های آخر کنارم بود و تنهام نزاشت و باحرفاش دلداریم میداد....
ایشالا بهمه ی دلخواسته هات برسی
واسم ایمیلشون کن حتما

مجید 29 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

راست میگی خدایی اینهمه پست زدی من از غافله عقب موندم بهرحال انشالله جبران میکنم ..

اولا سلام
عب نداره

مریم 30 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام
یه سوال:
بین سوالای هوش یه سوال بود که کدوم گزینه اشتباهه من بین دوتا گزینه شک داشتم می خواستم بدونم جواب کدومه:
*سرعت زنجیره ای پیشرو و عقبگرد یکسانه.
*هورن فقط یک لیترال منفی داره.
سوال بعدی:
کدوم الگوریتم ،الگوریتم جستجو نیست:
جواب کدوم بود.

سلام
در مورد سوال اولتون من دومی رو انتخاب کردم یعنی جملات هورن "فقط "یک لیترال منفی دارند غلطه چون اولا طبق تعریف جملات هورن:جملات هورن ،فصل لیترال هایی است ک حداکثر یک لیترال مثبت دارند....یعنی نمیتونیم بگیم فقط یک لیترال منفی داره ممکنه تمام لیترالها منفی باشه که دراینصورت بهش میگن محدودیت جامعیت....
در مورد سوال دومتون: من گزینه ی (minmax)رو انتخاب کردم....چون A* ک مشخصه و الگوریتم ژنتیک یه الگوریتم جستجوی محلیه و هرس آلفابتا هم همینطور...هرس الفا بتا چون تمام شرایط الگوریتمای جستجورو براش مشخص کردیم میگیم هست مثلا هم کامله(بشرط درست بازی کردن بازیکن رقیب)هم بهینه ست و پیچیدگی فضایی و مکانیشون هم محاسبه کردیم...
.......
از اونجایی ک هنوز کلیدا توزیع نشده اینایی ک گفتم جوابای خودمه و ممکنه اشتباه باشه ک امیدوارم درست باشن
متاسفانه اصلا فک نمیکردم امسال هوش اینجور سوال بیارن خیلی خیلی مفهومی بودن...منکه برا بعضی سوالا رو دو گزینه شک میکردم در واقع خیلی بهم نزدیک بودن و دقت زیاد میخاست
..............................
تورو خدا خواهش میکنم در مورد سوالای کنکور نپرسید
تا 4خرداد ک نتایج اعلام شه نیمخام بدونم جوابام درست بوده یا نه....
شما دوست عزیز اینجور به خودتون استرس وارد میکنید نتیجه رو و هرچی درسته یا غلط بسپارید بخدا...ایشالا شما دوست بزرگوار جز قبول شدگان هستید...
مارو هم دعا کنید

امین منصوری 30 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://axamin.blogfa.com

سلام مریم خانوم عزیز
مرسی از لطف شما
خسته نباشی
منم امسال شرکت کردم. خونده بودم و خیلی هم تلاش کردم اما از خودم راضی نبودم و انتظارم خیلی بیشتر از اینا بود. اما به قول شما و خودم تلاشمو کردم و از خودم شرمنده نیستم. باقیش با الباقی!
تندرست باشی و پیروز

سلام آقای منصوری بزرگوار
شما هم خسته نباشید
مرسی تشریف آوردید
بابت کنکور امیدوارم ک اسم شما هم جز قبولی های ارشد۹۱ باشه و خبرشو به بچه های این وب بدید....
واقعا درست میگید
موفق و سربلند باشید

مجید 30 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
من دیروز سلام نکردم چون تازه خداحافظی کرده بودم .. ولی در کل ببخشید باید سلام میکردم . موفق باشید انشالله ...

سلام
یادتون باشه سلام سلامتی میاره
موفق باشید همچنین

شیوا 1 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 08:15 ق.ظ

دید دیرید دید ..... دید دیرید دیدی دید
کی اوله مریم گلی
کی میبره مریم گلی
ضمن شلام و خشته نباشی به همه ذوستان شرکت کننده در کنکود امیدوارم که همگی به امید خدا قبول میشید باعث خوشحالی روزافزون ما میشد
ماکه از دست رفتیمو نشد امسال کنکور شرکت کنیم
انشالله با قبولی شما مخصوصا مریم گلی خودم کمی از این غمو اندوهس که بر دلم نشسته کم بشه

سلام ستاره ی سهیل
چه عجب؟؟؟؟؟
مرسی ک تشریف آوردی بعد یه سالآدرس وب رو فراموش نکرده بودی؟
ممنون بابت دعای قشنگت....ایشالا سال دیگه نوبت شیواگلی خودمه
ایشالا هیچوقت غم و اندوه سراغ شیواگلی خودم نیاد

نقش مهر 1 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

سلام مریم جان. ببخش دیر جوابتو دادم . شرمنده.

انشاالله که خدا خوبیها و خیر رو برات رقم بزنه.

مریمی. من منتظر موندم دفترچه و کلید بیاد ..
رفتم دفترچه و پاسخش رو دانلود کردم. برا خودم درصد هم گرفتم .( میدونی مریم دست به درصد گرفتنمو معدل حساب کردنم و.. خیلی خوبه. هیجان داره. من برا کنکور پیش دانشگاهی هم همینکارو کردم فردای روز آزمون درصدامو دقیق گرفتم..)

داشتم میگفتم .. نتیجه خوب نبود. فک نکنم مجاز شم. ناراحتم نیستم. فقط تا یه روز بعد کنکور یه کم گیج بودم. و افسوس میخوردم کاش فرصت بیشتری داشتم . خیلی حیفم اومد. خیلی..


همیشه شاد و سلامت باشی.

التماس دعا ..

سلام عزیزم
دشمنت شرمنده باشه...
همچنین واسه ی شما دوست عزیزم
وای چه دلی داری تووووووووووووووووو...منکه اصلا جرات نمیکنم سمت کلیدا برم....هرچی میخاد بشه ۴خردادماه
برعکس تو،من بااینکه رشته ی ریاضی بودم اما هنوز یه بارم تو عمرم نه درصدام حساب کردم نه معدلمو...انقد این مدت عذاب کشیدم ک نمیخام چندماه مونده به نتایج زندگی رو به خودمو و خونواده م حروم کنم...خدا جای حق نشسته...بی جواب نمی مونیم

نقش مهر 1 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

پس دبیرستان هم رشته بودیم . منم ریاضی بودم اما کنکور انسانی دادم..

آره رشته ی ریاضی بودم و همش کنکور ریاضی دادم ....
عشقم ریاضی و فیزیک بود ....و سر از اینجا در آوردم
یادم میاد موقعی که رفتم رشته ی ریاضی،هدف و آرزوم مهندسی کامپیوتر صنعتی شریف بود....شکر راضیم ب رضای خدای مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد