.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ساعات پایانی... تا آغاز یک پایان

با سلام و خسته نباشید بابت چند ماه زحمت و تلاش 

میشه گفت این آخرین پست قبل از برگزاری کنکور ارشد91 هست... 

قابل توجه تمامی دوستان، کنکور ارشد 91 از فردا شروع میشه و اگه اشتباه نکنم روز جمعه تموم میشه...  

خیلی ازدوستان از تابستون شروع کردن و بعضی از مهر و آبان ماه اما مهم نیس از کی شروع کردی مهم اینه ک به اندازه ی توانمون زحمت کشیده باشیم ک اینطور هم هست... 

برای دوستانی ک مث خودم سرشار از استرس هستن بگم خواهی نخواهی باید این روزو بگذرونیم پس بهتره این روز رو ک حاصل چندماه زحمتمونه با استرس بیهوده هدر ندیم... 

منکه اصلا نمیتونم تصور کنم انقد زحمت کشیدم رو خدا نادیده شون بگیره و .... 

اگه اینو قبول داریم ک خدای بالای سرمون عادل و مهربونه و کریم پس بیخیال هرچی حس بیخوده... 

وقتی ب خدا میگی راضیم ب رضای تو یعنی چی؟یعنی هرچی اون بخواد درسته و باید تسلیم شی..اینو هم شک نکن ک اون فقط و فقط خیر و صلاح بنده شو میخواد ولا غیر ... 

فردا بعدازظهر(چهار شنبه) کنکور "نقش مهر"عزیزمه ک از همینجا ازته دل براش آرزوی موفقیت میکنم... 

پس فردا، صبح روز پنجشنبه کنکور بچه های آی تی برگزار میشه یعنی : من و عسل و سوگند و آزاده و شادان... با آرزوی موفقیت واسه خودم و بقیه دوستان عزیزم ...

صبح روز جمعه کنکور دوست گل و مهربون"طلوع" برگزار میشه....طلوع جان مطمئنم عالی میدی و برات آرزوی موفقیت میکنم...  

--------------------------------- 

یه باری از امروز رو دوشِته  که واسه ش یه عمره زمین میخوری 

همه منتظر تا ببینن کجا،تو از جاده ی عشق دل میبُری 

ولی ایستادن فقط کار ماست 

ماکه قصه مون قصه ی خواب نیست 

بیا دل به دریا بزن شک نکن 

سرانجام این رود،مرداب نیست .... 

از تک تک دوستان عزیز میخوام برای تمامی دواطلبین ارشد91 دعا کنن اونم از ته دلشون....  

در پناه حق

یاعلی

سر ما و آستان حضرت دوست/ که هرچه برسر ما میرود ارادت اوست 

نظرات 5 + ارسال نظر
امید آینده 26 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://omideayande89.blogfa.com

سلام
من برای همه شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم موفق باشید
آجی شادان من که قربونش برم میدونی که جه دعاهایی میکنه و به هر حال برای خودش ودوستای گلش ارزوی سعادت دارم
راستی من خونه نیستم و بد فرم دلم برای آجیم تنگیده
میترسم کنارش نیستم استرس کنکور بگیره
نه آجی شوخی کردم
برای ههتون دعا میکنم

سلام آبجی گل خودم
خوبی عزیزم؟
قربون آبجی شادانت اونکه ماشا... به جونش ی گلوله انرژی مثبته استرس تو کارش نیس و نگرانش نباش...
مواظب خودت باش و دلتنگی نکن چند روز دیگه واسه تعطیلات میری خونه وآبجی شادانت رو زیارت میکنی...
با اون دل پاک و مهربونت برای همه مون دعا کن...
اندازه ی آبجی کوچیکه خودم واسم عزیزی
حق نگهدارت
یاعلی

طلوع 26 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام گلم
مرسی بابت دعای قشنگت
من از ته دل برات آرزوی موفقیت می کنم و از خدا می خوام که مریم جونم رو کمک کنه و نتیجه زحمتاشو به نحو احسنت ببینه

راستی بعد از کنکور که دیگه فکر و خیالی نداری و وقتت آزاده ..... ازت می خوام خیلی اون موقع یادم باشی و واسم دعا کنی(مثل همیشه)
دوستت دارم

سلام عزیز دلم
خواهش میکنم
مرسی از دعای قشنگت
خیالت راحت بعد کنکورم فقط واسه تو دعا میکنم
دوستت دارم
در پناه حق
یاعلی

شادان 26 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
خوب به هم دل میدین وقلوه میگیرین
خدایش امروز بدفرم ضد حال خوردم
رفتم خونه همسایمون که پسرشون بره واسمون یه از مغازه چیزی بخره.
دیدم مادرش درآومد گفت پسرم فردا کنکور داره داره کنکور ۱۰ سال قبل رو کار میکنه.
خدایش فکم سرویس شد.
یه خورده هم ناراحت شدم که چرا من درس نخوندم.

بیخیال بابا
راستی مریم جون امل امتحانش جمعه است ومن باید تنها برم دانشگاه جندی شاپور اونهم ساعت ۸ صبح باید اونجا باشم .
اصلا حوندارم تنها برم آخه خیلی استرس دارم می ترسم تو راه حالم بد بشه یا تو ماشین خوابم ببره.

سلام عزیزم
چیه حسودیت شد؟؟؟؟؟
بیخیال تموم شد رفت....
دانشگاه جندی شاپور یا چمران؟
چرا اهواز زدی؟شوش ک خودش حوزه امتحانی بود دختر
منتظر خبرتم ک کنکورتو چطور بود

نقش مهر 26 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com


سلام.

من خیییلی زحمت کشیدم. تا یه حدی . به نسبت وقتم خوندم.

امروز بعد از ظهر کنکورم بود.

از خودم راضی نبودم.
....

برای شما دوستای گل امیدوارم و دعا میکنم..

موفق و پیروز..

سلام عزیز دلم
ایشالا هرچی خیره همون بشه عزیزم
موفق و سربلند باشی گلم

نقش مهر 27 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com


سلام مریم جان خسته نباشی . ایشاللا موفق میشی و همچنان توکلت به خدا باشه. راستی الان کامنت قبلیمو خوندم دارم میخندم. بجای زحمت نکشیدم اشتباهی نوشتم زحمت کشیدم.
انونش نیفتاد.
لطفا درستش کن عزیزم.

بازم بهت سر میزنم فعلا..خدا حافظی

سلام عزیزم
اشکال نداره
توروخدا دعا کن...باقیش با خدای مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد