.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

غربت...

تو را به جان هرکه دوستش داری 

از غربت ننویس.... از غربت ننویس 

که 

غریب تر از تو  

                         منم... 

 

-------------------- 

پ.ن.۱: 

تویی ک میدانی در تمام دعاهایم بوده ای و هستی و خواهی بود...برایم از ته دل پاکت دعا کن ک محتاج دعای توأم...تویی ک اسمت را برکف دستانم نوشته ام تا موقعی ک دستانم را بالا میبرم نام تو اولین نامی باشد ک از خدا برایش بهترین را بخواهم...دعایم کن دعا از ته قلبت... 

--------------------- 

پ.ن.2: 

یک روز قشنگ 

یک دل خوش 

یک لب خندان 

یک تن سالم 

دعای امروزم برای هرروزت.....ولنتاین روز عشق مبارک 

" بگذار عشق خاصیت تو باشد نه صرف رابطه ات با فرد دیگری...

------------------ 

نظرات 6 + ارسال نظر
itدوستان 23 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://it-2020.mihanblog.com

سلام دوستم

به ستاره ها نگاه کن،به چشمک زدنشون بخند اما دل نبند
چون چشمکشون از روی عشق نیست از روی عادته . . .

آپم؛؛؛؛؛؛؛؛؛
با دانلود سوالات پیام نور رشته IT و همینجور سوالات کنکور ارشد همراه با جواب
خوشحال میشم نظر بدی

ممنون

سلام دوست گرامی
ممنون بابت کامنتت و بابت مطالب وبت
آدرس وبتون در کامنت هست امیدوارم بدرد بقیه دوستان بخوره چون دیگه بدرد من نمیخوره و چند روز دیگه کنکور دارم...
موفق باشید

طلوع 24 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 08:35 ق.ظ

با سلام...
ما انسان ها حکمت هیچ کدوم از اتفاقاتی که دور و برمون میفته رو نمیدونیم،خیلی هاش رو بعدا میفهمیم و بعضی هاش رو هم راحت از کنارشون میگذریم
در زندگی انسان شانس اصلا معنی نداره،
همه ما بندگاه خداییم و کافیه این رو باور کنیم که خدا از هر کسی به ما نزدیک تر و مهربانتر از هر کسی برای ما هست
پس بگید خدایا راضیم به رضای تو و دل به خدا بسپارید

هر کس به چیزی تبدیل می شود که به آن عشق می ورزد.

اگر سنگی را دوست داشته باشد،سنگ می شود.

اگر هدفی را دوست داشته باشد، به آن هدف تبدیل می شود.

اگر به فردی عشق بورزد آن فرد می شود.

و اگر به خدا عشق بورزد خدائی می شود.

اینک انتخاب با خود شماست...!!! (دکتر شریعتی)

یکی درد و یکی درمان پسندد ، یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران ، پسندم آنچه را جانان پسندد

سلام دوست نامبروان خودم
قربونت با این مطلبت زیبات...
برات آرزومیکنم با بهترین رتبه بهترین دانشگاه قبول شی

شادان 24 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام
خوبی؟
خوش میگذره ؟این چند روز بد جوری استرس کنکور رو گرفتم.

برام دعا کن

سلام عزیزم
مسخره..استرس چی؟؟؟؟
راستی ۵شنبه چطور همو ببینیم؟حوزه ی من اهوازه
ی روز بعدکنکور قرار میزارم تشریف میاری دز تا حسابی از خجالتت دربیام
در ضمن من مدرک موقتتمو تابستون گرفتم و بعد کنکور میرم واسه تحویل اصلش

حدیث ارزومندی 24 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

باز ببین کی به کی میگی استرس چییییییییییییی
تو برو اول خودتو و اون چش و چالتو درست کن
الهی همه تون توی کنکور موفق باشین

مریم یه هو دلم قد دنیا گرفت، فکر اینکه فردا عقدشه... قلبم داره از جا کنده میشه بدجور بیتابش شدم
خوب بودما یه هویی اینجوری شدم

اول سلام
دوم من ازش سوال پرسیدم چون میدونستم واسه کنکور امسال درس نخونده بود و میخاد سربه سرم بزاره...در ضمن مشکل چش و چالم با چند لیوان آب هویچ قبل کنکور حله
سوم: مرسی بابت دعات
چهارم: دختر بجای دعا واسه خوشبختیش بیتابی واسه چیه؟اون باید بیتاب باشه ک وارد مرحله جدیدی میشه...من وقتی شیوا عقد کرد خیلی خیلی خوشحال شدم چون فکر میکردم از دستش راحت میشم اما...
به نفس جونت بگو سرسفره عقدش مارو هم دعا کنه(واسه کنکور نه چیز دیگه)

حدیث آرزومندی 25 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

دیگه نمیشه بگم دعا کنه چون خودمم ازش بیخبرم فکر کنم هر وقت بعد عقد بتونه یه اس بده بعدشم که مجلس دارن تازه اونموقع هم که همسرشون هستن و ما کیلو چندیم[S021:]

ایشالا ک خوشبخت شن...
واقعا نمیدونم بعد غقد قیمت تو میشه کیلویی چند؟!
من قول میدم بعد عقدم قیمتتو بالا بزنم قبول؟
بابا بیخیال دیگه...ایشالا قسمت خودتم شد میبینی ک نفس هم چه حالی داشته بعد میگی چرا اینقد خودمو و نفس رو الکی و بیخود اذیت کردم...
بنظر من الکیه ک میگن عروس و دوماد سر سفره برا بقیه دعا کنن...بلکه بقیه باید براشون دعا کنن ک وارد زندگی جدیدی شدن ک فقط خدا ب دادشون باید برسه

حدیث ارزومندی 25 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

هستم ولی بدجور دلتنگم....

اینکه عجیب نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد