.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

توجه توجه..........

سلام خدمت کنکوری های عزیز

میدونم بعضیاتون الان ممکنه از درس و کتاب و جزوه خسته شده باشید و دچار یه دپرسینگ موقت شده باشید...اشکال نداره!!!

این روزا میگذره اگه درست استفاده نکنیم فقط پشیمونیش واسمون میمونه....

اینکه ای داد و بیداد چرا اون روزا رو الکی نشستم پای فیلم و سی دی و نت و مهمونیای الکی و بیخود و نرفتم بشینم یه نگاهی به این کتابا بندازم که الان درمونده نباشم....

نمیخوام خیلی مزاحم وقتتون بشم...
خیلی از دوستان ازجمله خودم ممکنه به کلاسای کنکور با اساتید مجرب دسترسی نداشته باشیم برای همین ازتون میخوام سری به آدرس زیر بزنید و ویس(Voice)کلاسا و درسای کنکور رشته ی آی تی و مهندسی نرم افزار رو دانلود کنید.

اگه احیانا لینک دانلود ویس ها مشکل داشت حتما تو کامنتای خودتون بگید تا آدرس دیگه ای واسه دانلود ویس ها واستون بزارم.

حتما حتما از این ویس ها استفاده کنید.....

اینجا حتما کلیک کن



دانلود حل مسائل موریس مانو
کلیک کن

مرجع کامل جزوه های دروس دانشگاهی (نرم افزار - IT)

دانلود کن

2000 کتاب رایگان کامپیوتری : دانلود کنید

حتما حتما دانلود کن
پ.ن.1:
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
بی خیالی سپر هر درد است
باز هم می خندم
آنقدر می خندم
که غم از روی رود .....
پ.ن.2:
رو در و دیوار این شهر همش از تو یادگاره ....
عاشق اهوازم
با اون هوای گرم و شرجیش،با اون غروبای دلگیرش!!!!
نظرات 7 + ارسال نظر
مجید 21 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

به به .. غالب نو مبارک .. خیلی غالبتون قشنگه ... .. جای آبجی حدیث هم خالی نباشه ..

سلام
مرسی

شادان 21 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام
جان تو من آهنگها مازیار فلاحی رو خیلی دوست دارم.
ولی الان به خاطر تو برش میدارم
میدونی که خاطرت عزیزه.

سلام عزیزم
مرسی عزیز دلم

نقش مهر 22 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

سلام مریم جان هستم اگرچه کمرنگ

توو یه فرصت مناسب میام و مطالبت رو میخونم ممنونم که به بنده لطف داری و بهم سر میزنی.

سلام عزیزم
چه کمرنگ چه بیرنگ واسه ما عزیزی!
امیدوارم هرکجاکه باشی موفق و سربلند باشی
مارو از دعای خیرت بی نصیب نزار..خیلی به دعای دوستان نیاز دارم
یا علی

hamid 22 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام
من فارغ التحصیل رشته مهندسی آی تی هستم و قصد دارم امسال ارشد قبول شم و تازه با سایت خوبه شما آشنا شدم ،اگه ادامه داشته باشه می تونه به خیلی از دوستان کمک کنه و شک نکنین که تنها شخصی که در این راستا سود میکنه شمایین،چه از لحاظ معنوی چه از لحاظ علمی
همه روز روزه بودن،همه شب نماز کردن همه ساله حج نمودن،سفر حجاز کردن زمدینه تا به کعبه،به برهنه پای رفتن دولب از برای لبیک ،به وظیفه باز کردن به معابد و مساجد،همه اعتکاف جستن زمناهی و ملاهی همه احتراز کردن شب جمعه ها نخفتن،به خدای راز گفتن زوجود بی نیازش ،طلب نیاز کردن به خدا قسم که آن را ،ثمر آنقدر نباشد که به روی نا امیدی،در بسته باز گردد
سوالی که داشتم اینه:
از تاریخ چاپ و محل فروش کتاب شبکه های کامپیوتری دکتر حقیقت اطلاعی دارین؟
اگه براتون مقدوره جواب رو سریعتر ارسال کنین،منتظرم!
امیدوارم در راهی که قدم نهادید موفق باشید

سلام دوست عزیز
نظر لطف شماست...منم برای شما و همه ی دوستان کنکوری بخصوص کنکور ارشد آرزوی موفقیت دارم.
اما در جواب سوالتون:
من اطلاع دقیقی ندارم ولی اینطور که شنیدم میتونید کتابشون رو از انتشارات پارسه گیر بیارید و خودشون گفتن که این چاپشون مطابق با مطالب کتاب گارسیا و هالساله...
شما از انتشارات پارسه شهرخودتون سوال کنید حتما گیرتون میاد...تهران که حتما گیرتون میاد

شادان 23 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
خوبی خانومی؟
بابت لینک دانلودها ممنون

سلام
شکر خدا خوبیم
قابل شما رو نداشت خانمی

شادان 23 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام
گلم من هم خیلی دلم برات تنگ شده احنمالا مهر ماه بیایم دانشگاه .
اتفاقا امل هم اون روز سراغت رو گرفت همینطور مادرش
انشاالله به زودی زود همدیگر رو ببینیم .
یه سر بزن شهر.راستی ما یارانه هم گرفتیم ومهمان ناخوانده رو قبول میکنیم.
بابت اون مسئله هم مطمئن باش .

قربونت عزیزممممممممممممممم
بخدا یه دنیا شرمنده ی امل شدم...حتما تاقبل از اینکه آزمونام شروع بشن یه سر میام پیشت که باهم بریم پیش امل...
قربونت بیخیال دانشگاه شو...من دانشگاه نمیام
حتما یهویی میام که غافلگیر شی ولی وقتی که یارانه تون ته کشیده باشه

مجید 24 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام به ابجی مریم گل خودمون ..
الان که ابجی حدیث توی دریای خزر اب بازی میکنه و شماهم خلیج همیشه فارس ما هم که جرات نداریم تو دریاچه حوض سلطون خودمون نزدیک بشیم چه برسه اب بازی کنیم ..

سلام
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد