.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

شبکه های کامپیوتری...ویژه ی ارشد

سلام 

به معنای واقعی میتونم بگم الان مخم داره سوت میکشه...اعصابم بهم ریخته از دست.... 

دوستان عزیز اگه پیگیر مطالب وب ارشد ۹۱ بودن در قسمت مربوط به منابع ارشد، من واسه درس شبکه های کامپیوتری،کتابای شبکه های کامپیوتری و انتقال داده استالینگز ترجمه ی سالخورده و کتاب مهندسی اینترنت احسان ملکیان(کتاب تاننبوم هم گفته شده) رو پیشنهاد کردم.خداییش اینا رو از چندتا از اساتید پرسیده بودم و اونا پیشنهاد کردن. 

بازه ی دوم من درس شبکه رو شامل میشد اولش که شروع کردم به خوندن، گفتم مث منابع دیگه جلوتر برم خوب میشه ولی نه! 

کتاب احسان ملکیان رو واسه درس مهندسی اینترنتم خونده بودم و بااین کتاب مشکلی ندارم ولی کتاب استالینگز بدفرم ترجمه شده و هیچ رقمه نمیتونم باهاش کنار بیام(نظر شخصی خودمه) 

***دوستان محترم صحبتای این پستم فقط تجربیات خودمه و از تمام دواطلبین کنکور ارشد حالا هررشته ای میخوام خوب خوب در مورد منابعشون تحقیق کنن!!! 

من کتاب استالینگز و احسان ملکیان و پوران پژوهش و راهیان ارشد رو خریدم و مصاحبه چندتا از قبول شدگان ارشد رو خوندم و اونا پیشنهاد کرده بودن که برای تست زدن درس شبکه میتونید از کتاب" 3000مسئله حل شده در شبکه های کامپیوتری و انتقال داده ها،مهندس صفایی و فتحی" استفاده کنید.بعد از کلی پرس و جو گشت و گذار کتابفروشی ها با کمک دوست عزیزم "عسل" این کتاب رو خریدیم. 

تا امروز مقداری از کتابایی که نام بردم رو مطالعه کردم تا اینکه صبح امروز صدای یکی از جلسات شبکه دکتر حقیقت رو گوش میدادم که .... 

ایشون در جواب سوال یکی از دوستان برای استفاده از کتاب 3000مسئله حل شده گفتن که زیاد اونو توصیه نمیکنن چون فقط اعتماد به نفس داوطلب روبالا میبره و تو هرصفحه برای هرخط تستی گفته و ایشون به دواطلبان توصیه کردن که بجای حل 3000 تست،500تست متفاوت با نکات مفید تستی برای هردرس کار کنن کفایت میکنه.  

درضمن ایشون این کتاب رو اصلا رد نکردن و توصیه کردن زیاد نباید بهش تکیه کرد و میتونید کمکی از تستهای اون استفاده کنید.

----- 

چندروز پیش یکی از بچه های وب درمورد درس شبکه کتاب دیگه ای رو نام برد که من اونموقع  اسمشو نشنیده بودم و دنبالشو نگرفتم تا امروز که تو صحبتای دکتر حقیقت اهمیت مطالعه این کتاب رو فهمیدم.  

ایشون تاکید داشتن که با توجه به اینکه سوالات کنکور ارشد از این کتاب میاد از 8 فصل اول این کتاب به نام"شبکه های ارتباطی"نوشته ی :لئون گارسیا استفاده کنن و همچنین ایشون گفتن که کتاب جدید خودشون برای درس شبکه مطابق با کتاب شبکه گارسیا هست. 

دوستانی که چاپ جدید کتاب شبکه دکتر حقیقت رو گیر آوردن تاحدودی نیاز به کتاب گارسیا ندارن(ولی اگه کامل مطالعه بشه بهتره و مفید) 

کتاب شبکه های ارتباطی گارسیا به زبان اصلی همراه حل مسائلش به راحتی گیرتون میاد(دانلود از طریق اینترنت به روش گفته شده در زیر!!!) ولی امروز با سرچی که انجام دادم متوجه شدم که فروردین 89 ترجمه اون چاپ شده و دوستان میتونن از ترجمه اون که گفته شده ترجمه ی روان و خوبیه استفاده کنن. 

پس دوستانی که میخوان کتاب شبکه های ارتباطی گارسیا رو بخرن حتما بگن ترجمه "سیدامیر اصغری(دانشجوی دکترای دانشگاه امیرکبیر)" و انتشارات نص(یا انتشارات کتاب نیاز)....  

##همراه کتاب ترجمه شده ش یه سی دی حاوی کتاب شبکه گارسیا به زبان اصلی  همراه حل مسائلش هم هست.

راستی دوستان شهرستانی میتونن این کتاب رو اینترنتی از سایت www.fardab.com خریداری کنن(بهمون نامی که گفتم،شاخه کامپیوتر و اینترنت ، صفحه5) 

اگه خواستی این کتاب رو تهیه کنی و اگه تهران نیستی و اگه کتابفروشی های شهرتون نداشتند، با این شماره تماس بگیر: ۰۲۱-۶۶۴۰۵۳۷۲ (کتابفروشی انتشارات نص)
در ضمن اگه نخواستی ترجمه رو بخری و خواستی زبان اصلی بخونی، عبارت: 

Communication Networks Garcia 2nd edition رو  جستجو کن و کتابش رو دانلود کن. احتمال زیاد، زبان اصلی حل المسائلش هم تو همون ۴shared هست. 

---- 

من خودم با این شماره تماس گرفتم و گفتن چون تهران زندگی نمیکنم باید از طریق سایت گفته شده در بالا اونو خریداری کنم. 

****یادتون نره 8 فصل اول این کتاب رو بخونید کافیه و بعد میتونید از کتابای تست موجود هرکدومو خواستید استفاده کنید.(چه پوران و چه راهیان ارشد و چه مقسمی و چه 3000مسئله ی حل شده)

نظرات 9 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 18 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

تو که اس میدی از گوشیت پس چرا جوابای منو نمیدی؟؟ دیروز حرم بودم وبه جات نماز هم خوندم........

جواب چی؟بخدا نمیدونم جواب چی رو میگی؟امروز که جواب دادم
باور کن گوشیم مشکل داره یکی از دوستام چندروز پیش گفت هرچی اس میدم یا نمیرسه یا میرسه و تو میگی دست تو نرسیده...

حدیث آرزومندی 18 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

اره معلومه که از این عربا همه چی بر میاد مگه ندیدی چطور دارن کنار کعبه برجی می سازند که تا ابرا رفته؟؟؟؟

خدا نابودشون کنه...به قول بابا آخر عمرشونه و درحال سقوطن و دارن دست و پا میزنن
آخر عاقبت اونایی که با اسلام و مقدساتش در میفتن هلاکته

مجید 19 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام و رحمه الله ...
می بینم شما دو تا ابجی دارید نسل اعراب رو میخواید به سلامتی منقرض کنید (حداقل آرزوشو دارید) . زهی خیال باطل این اعراب بدجوری ریشه کردن و انقراض شدنی نیستند .. راستی دیشب جات خالی تا دو در یه بزم شادی جمع بودیم . اخرش هم شکر خدا با شادی اومدیم بیرون .. بهرحال اگه دیشب نتونستم بیام بخاطر همین بود .. موفق باشید ..

سلام
ما آرزوی انقراض هرنسل و ایل و تباری رو که بد اسلام و مسلمانا رو میخواد رو داریم...هرکسی که برای اسلام بد میخواد خواه عرب باشه خواه عجم الهی ریشه ش بخشکه
نتونستید بیایدکجا؟
ایشالا همیشه خوش و خرم باشید

شادان 19 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام
مرسی گلم.
جان تو این روزها حسابی درگیر بودم .
تازه از پیش امل اومدم خیلی خوش گذشت .به غیر از اون روز که با هم بودیم .امروز هم حسابی خوش گذشت.


ای کاش بودی...........
فکر کنم تا مدتها دیگه من وامل همدیگه رو نمیبینیم ویاد این روزها وساعت ها بشه واسمون خاطره..
وچه زود دیر شد........

حدیث آرزومندی 19 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام
انقد تو امیدواری؟؟؟ فعلا که یه مشکلی پیش اومده دعا کن بخیر بگذره...
خودت خوبی؟؟ ممنون از دعاهات و اظهار لطفت

سلام
امیدوار نباشم چیکار کنم؟!...ایشالا هرچی که هست خیرباشه.

سید 20 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://arezoooha.blogfa.com

سلام


وبلاگ جالبی دارین بسیار جالب و زیبا

موفق باشید و خوش

ترانه 28 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 07:14 ق.ظ

سلام،
من شدیدا به ویرایش دوم کتاب گارسیا احتیاج دارم، از روی 4shared حذفش کردند. فقط ویرایش اولش پیدا میشه اگه لطف کنین ویرایش دومش رو برام ایمیل کنین ممنون می شم.

[ بدون نام ] 16 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

ُلام اصلا کتاب گارسیا بدرد نمیخوره فقط وقتتو الکی میگره من خوندمش .هیچی نداره و خیلی نامفهوم .کتاب تننباوم از همه بهتر.

الهه 2 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

با سلام
شما این کتاب رو خریدید؟کتاب ترجمه ی گارسیا رو میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد