.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دو ایرانی یکی در گوگل و دیگری در اپل....

کردستانی در سن ۱۴ سالگی، چند سال پس از فوت پدرش بخاطر سرطان، از ایران به شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیای آمریکا مهاجرت کرد و مهندسی برق را از دانشگاه دولتی سن خوزه، و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی را از دانشگاه استانفورد آمریکا، جایی که که بنیانگذاران گوگل و یاهو درس می خواندند، گرفت.

او دارای سابقه‌ای بیش از 12 سال در زمینه فناوری سطح بالا در شرکت‌های پیشروی اینترنتی مانند نت‌اسکیپ است. او همچنین نائب‌رئیس بخش توسعه، کسب و کار و فروش در این شرکت بود و توانست بازده مالی وب‌گاه نت‌اسکیپ را در عرض 18 ماه از 88 میلیون دلار در سال به بیش از  200 میلیون دلار در سال برساند.
او کارش را در نت‌اسکیپ در بخش فروش اُای‌ام (
OEM) آغاز کرد و در طی دوره چهار ساله که در آن شرکت حضور داشت مسئولیت برقراری ارتباطات تجاری با شرکت‌هایی چون ای‌بِی، سیتی‌بانک، آمریکن‌آن‌لاین، آمازون، تراولاسیتی، اینتل و اکسایت را برعهده داشت.

کردستانی پیش از آغاز کار در نت‌اسکیپ در بخش‌هایی چون بازاریابی، مدیریت محصول و توسعه،کسب و کار در شرکت‌هایی چون 3DO، Go و هیولت-پکارد فعالیت می‌کرده‌ است.

وقتی به گوگل آمد دوازدهمین کارمند گوگل شد.  

صاحبکار سابقش در NetScape، آقای مایک هومر، می گوید که کار و آموزش سخت در NetScape به موفقیت کردستانی در گوگل کمک بسیار کرد. وقتی در NetScape بود توانست تنها در عرض ۱۸ ماه فروش فصلی (سه ماهه) این کمپانی را از ۲۰ میلیون به ۵۵ میلیون دلار برساند.

خودش همیشه می‌گوید که خوش‌بینی و امیدواری به آینده ، که از خصلت های ایرانیان است، نقش موثری در موفقیت شغلی اش داشته است. 

............................ 

 

ریاست اپل بعد از استیو جابز در دست یک ایرانی به نام سینا تمدن:

مجله "فورچون" با انتشار تصاویری از 11 مدیر پایین تر از استیو جابز نوعی بازی گمانه زنی را برای انتخاب بهترین جانشین رئیس اپل آغاز کرده است.

در میان این مدیران ارشد اپل یک ایرانی به نام "سینا تمدن"نیز حضور دارد.   

مهر: سینا تمدن معاون اول رئیس بخش کاربردهای شرکت اپل است و مستقیما به استیو جابز گزارش می دهد. این ایرانی 51 ساله در سپتامبر 1997 به اپل پیوست.

مجله "فورچون" تصاویری از 11 مدیر پشت صحنه اپل را منتشر کرده است که مستقیما با استیو جابز همکاری می کنند. این مجله با انتشار این تصاویر قصد دارد گمانه زنی هایی را در خصوص انتخاب بهترین چهره ای که می تواند جانشین رئیس اپل شود آغاز کند. براساس گزارش macitynet، مجله "فورچون" با این اقدام امکان یک دیدار را با 11 مدیر ارشد اپل فراهم کرده است. در حقیقت اپل از معدود شرکتهایی است که کاربران دنیای فناوری، کمتر با چهره و نام مدیران ارشد آن آشنا هستند به طوریکه مدیران ارشد اپل همواره پشت چهره دنیای دیکتاتوری استیو جابز پنهان مانده اند و رئیس اپل تنها کسی است که همیشه در انظار ظاهر می شود و محصولات و تازه های این شرکت را معرفی می کند. در پایان این گزارش، مجله فورچون به این سوأل پاسخ نمی دهد که سرانجام جانشین جابز کدامیک از این 11 مدیر ارشد است و انتخاب و گمانه زنی را به عهده خواننده گذاشته است.