.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

عید و .....

سلام خدمت دوستای عزیز  

نمی دونم چی بگم که .... 

نمیخوام موج منفی بفرستم... 

میخوام بگم عید و شاد باشید... 

میدونم بعضی وقتا تو اوج شادی و خنده،غم سراغی ازت میگیره و چاره ای نیست و ...  

میدونم بعضی وقتا زمانی که احساس میکنی همه چی آرومه،طوفان غم میاد... 

میدونم بعضی وقتا زمانی که دور و برت خیلی شلوغه دلت میخواد یه گوشه ی آروم به دور از همه با خودت خلوت کنی... 

میدونم ... 

ولی یادت باشه اگه این تعطیلات از دستت بره رفت تا سال دیگه..بشین حساب کن باید چند روز دیگه صبر کنی تا دوباره تعطیلات عید بیاد!!!  

یادش بخیر اونوقتی که بدو بدو میومدیم خونه و لباسامونو در نیاورده "پیک بهاری" مون رو کامل حل میکردیم تا تعطیلات عید خوش باشیم...خیلی ها پیک رو میزاشتن واسه دو روز آخر ولی من همون روزی که پیک رو میگرفتم تا قبل شروع تعطیلات کاملش میکردم... 

یادش بخیر منتظر بودیم تا سال تحویل شه و اولین عیدی مون رو بابام از لای قرآن بهمون بده و بعد چشممون به در خونه بود که مهمون بیاد و عیدی بگیریم...نه اینکه بگم الان از اینا خبری نیست ولی وقتی الان خودم و با خواهر زاده م و داداش کوچیکم مقایسه میکنم میبینم... 

یادش بخیر ..صبح زود با صدای مامانم بیدار میشدیم که میگفت:بدو که همه سوار ماشینن و میخواییم بریم بیرون...بدو بدو آماده میشدیم و دِ بدو که رفتیم... 

بچه که بودم همیشه دوست داشتم با دایی هام بریم بیرون چون تعدادشون زیاد بود و خیلی کیف میداد ولی خونواده ی پدریم کم جمعیتن...هنوز که هنوزه وقتی با همه ی دایی ها و خاله ها میریم بیرون لذت شیطنتای بچگی هامو حس میکنم...عاشق والیبال بازی کردن بودم...یا همه جمع میشدیم و "زو " بازی میکردیم و من همیشه نفس کم میاوردم و ... 

جای همتون خالی امروز هم مث سالای قبل دسته جمعی بیرون بودیم و... 

شرمنده ببخشید میخواستم شاد بنویسم ببین چی شد؟!!!  

نمیخواستم خیلی مزاحم بشم...فقط... 

فقط میخواستم بگم ...نکنه وقتی که غرق شادیم یادمون نباشه و دلی رو بشکنیم. 

نکنه اگه قلک عیدی هامون پر شد و دست نیازمندی سمتمون دراز شد خالی برگردونیم. 

نکنه یادمون بره که درسته بزرگ شدیم و دیگه از پیک بهاری خبری نیست ولی تکلیف های مهمتر و بزرگتر به گردمون هست که باید حواسمون بهشون باشه. 

نکنه ...هر کاری میخوای انجام بدی مختاری ...فقط جان هرکی واست عزیزه حواست باشه اگه روزی چیزی رو شکوندی اون چیز "دل" نباشه. 

+++ عاقبت همتون ختم به خیر...یا علی +++


 قابل توجه کنکوری های عزیز: 

اونایی که منابع رو گیر آوردن و همت کردن و میخوان حتما جز قبولی های کنکور 91 باشن من اول تیرماه یه برنامه ی درسی با توجه به منابعی که تو وبم گذاشتم، میزارم و اونایی که میخوان تابستون با برنامه شروع کنن و مهر ماه تو آزمونهای یه موسسه ی آموزشی شرکت کنن یا نه فقط با ربنامه ی خودشون جلو برن میتونن از این برنامه استفاده کنن.جزئیات این برنامه رو بعدا بهتون میگم. 

فقط برای اینکه تو اون برنامه کمتر اذیت شین از دروس: ساختمان گسسته،هوش مصنوعی،سیستم عامل ،پایگاه داده ها...هرکدومو که مشکل دارن و فکر میکنن در طول ترم های گذشته نتونستن درست اونو بخونن میتونن به اختیار خودشون از همین الان تا آخر خرداد ماه این دروس رو فقط به صورت رو خوانی بخونن.جوری بخونن که از تیرماه که میخوان اونو عمقی و با نکته برداری بخونن مباحث براشون ناآشنا نباشه. 

اختیار با خودتونه. در ضمن اگه با دروسی غیر از اینا مشکل دارید میتونید اونا رو انتخاب کنید.هدف اینه که برنامه ی بعدیتون با آرامش جلو بره.  

موفق باشید. 

پ.ن.۱: 

دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است
ساده می افتد
ساده میشکند
ساده میمیرد
دل من تنها سخت میگرید.... 

پ.ن.۲: 

 نمیدونم چرا چند وقته از موج نت بدم میاد ...موجش مث قبلنا نیست 

پ.ن.۳

بعداز ظهری باگوشی خواهر تماس گرفتم از قضا این خواهر زاده ی وروجکم گوشی رو برداشت...بعداز کلی خودشیرینی...آخرش که خداحافظی کرد بهم گفت:خاله!بابام برام یه خط جدید خریده اگه کاری داشتی به خط خودم پیام بده...بخدا از تعجب شاخ درآوردم....دختر بچه ی ۵ساله وخط موبایلخدا آخر عاقبت نسل جدیدو بخیر کنه... 

پ.ن.۴: 

کم کم حالم داره از این محیط مجازی بهم میخوره... 

عید و وقت شادی... 

دلم واسه دوستای دوران دبیرستانم تنگ شده...دلم واسه دوستای دوران کاردانیم تنگ شده...کاش میشد به عقب برگشت... 

پ.ن.۵: 

برای اولین بار دلم خواست کربلا باشم...بین الحرمین... 

السلام علیک یا ابا عبدالله... 

پ.ن.۶: 

کی گفته گذشت زمان خاطراتی رو که سالها باهاشون زندگی کردی رو از یادت میبره...بخدا نمیشه نمیشه نمیشه...... 

نبش قبر خاطرات سال ۸۵ و ۸۶... 

لابلای بک آپ های اطلاعاتم  مربوط به سال ۸۵ و ۸۶ ...چندتا عکس قدیمی و چند تا آهنگ(میم مث مادر،مدار صفر درجه ،ماه عسل،اولین شب آرامش و...چندتا صدای ضبط شده از خودم)منو برد به اون دوران...یادش بخیر....

نظرات 16 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 4 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام با ز چیشده دختر ؟؟؟؟
نفهمیدیم شادی یا غمگین!!!! ولی واقعا یادش بخیر منم پیکمو قبلش می نوشتم اما مامانم م یگفت بچه اینو گذاشتن که تو تعطیلات بنویسی تا از درس عقب نمونی واسه همین وقتی قبل عید پیکمو می نوشتم اونایی که فکر می کردم سخته یا نیاز به فکر کردن داره!!! رو می ذاشتم برای تعطیلات به مامانم هم می گفتم من که همشو قبل عید حل نکردم!!!!! اینم یه جورشه دیگه
ولی واقعا یادش بخیر اما حالا ... تو ایام عید من که هیچ جا نمی رم خونه ام .....

سلام
قابل توجه شما!تیرماهی ها معلوم نیست کی شادن کی غمگین..حدسش با شما
یعنی همش خونه ای؟؟؟ ..من یکی که جرات ندارم بگم تو خونه بمونم چون دسته جمعی خفه م میکنن

عیدت مبارک عزیز دلم

مریمی بدو بیا که کلی عکس گذاشتم
از خودم و رونیکا

یه دوست 4 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://reunite.blogfa.com

سلام
گفتین پیک بهاری یاد اون موقع ها افتادم من از کسایی بودم
که یک سومشو(آسوناشو) قبل از عید و یک سومشو (متوسط آشو)دو روز آخر حل می کردم و یک سوم دیگش که خیلی برام سخت بود( تو کل فامیل می بردم می دادم به دکتر، مهندس ها حل کنن البته
اونا هم در بعضی موارد نمی تونستن

در مورد ارشد هم کاش می تونستم بخونم من یه شتر در خونم خوابیده می خوام به جنگ شتره اول برم وقتی که از دستش راحت شدم بعد به دنبال ارشدم البته نه تا قبل از اینکه برم سر کار چون
تو شرایط ما هرچی مدرک بالاتر بره پیدا شدن کارم به همون نسبت سخت تر میشه البته در موارد استثناء که شما بخواین تو دانشگاه درس بدین که اونجا هم باز پارتی مطلبه
نمی خوانم نا امیدتون کنم حسابی بخونید امیدوارم که موفق باشین

عسل 5 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

به ستاره های آسمون نگاه کن بهشون بخند اما دل نبند چون چشمک هاشون از روی عشق نیست از روی عادته

عزیز خیلی دلم واست تنگیده
ای کاش هرچی زودتر بیای

راستی شما برا برج ۲ به بعد میخواین؟
یا اگه زودتر و یا دیرتر بشه مشکلی نیست؟(میدونی که درمورد چی میگم؟)

بابام پی گیره ناجور
بهش گفتم فقط خودت باید اوکی کنی واسه آقای ...(بابات)

دوست دارم
بوس لالا

حدیث آرزومندی 5 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام دختر کولاک کردی مطلب قشنگی بود. امیدوارم هیچوقت از جدایی و ... ننویسی عزیزم بازم ازت کمک می خوام. راستی یه سوال چطور میشه موسیقی ای که خودم می خوام رو روی وبلاگ خودم بذارم هر کار می کنم اما نمیشه. اینو برای کسی می خوام ازم خواسته براش جور کنم اما هر کار می کنم و هرچیزی می ذارم نیمشه که نمیشه؟؟؟ ممنون می شم راهنماییم کنی عزیزم

سلام
قابل شما رو نداشت...اتفاقا الان که اینو گذاشتم شاد شادم...شکر خدا زندگی بر وفق مراده...
باید اول اون آهنگ دلخواهتو آپلود کنی مث عکس هایی که تو وبت میزاری و بعد آدرسی که بهت میده رو در قسمتهای مربوطه ی یه کد آمده مث:
<center><divclass="down"></div></body><embed src="جای آدرس فایل شما" width="106" height="50" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></div></center>
قرار بدی.برای آپلود فایل صوتیت سری به سایت زیر بزن:
http://www.uploadr.com

حدیث آرزومندی 5 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

حالا چرا واسه پست بالایی نظرات نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون این پست موقته و بعدا برش میدارم

حدیث آرزومندی 5 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

الان دعوام کردی؟؟؟؟؟؟؟؟

من کی دعوات کردم؟
منکه دوست دارم

حدیث آرزومندی 5 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

مرسی مریم جان خیلی لطف کردی درست شد. دستت درد نکنه
بیشتر از این مزاحمت نمی شم
التماس دعا
یاعلی

حدیث آرزومندی 5 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

انگا رفتی مریم گلی ‍‍خیلی دوست دارم عزیزم مواظب خودت باش

قربونت برم.قابل شما رو نداشت.
باید برم
شبت خوش
یا علی

بـــــلــــــه

خب عزیزم وقتی خاطراتمو ورق میزنم نقش پررنگ این بیماری رو تو زندگیم حس میکنم دیگه
از واقعیت که نمیشه فرار کرد
خدا همه ی مریضا رو شفا بده

عزیز دلم پس من چی بگم....

سوگند 8 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://taranomjooon.blogfa.com/

سلامممممممم عزیزم خوبی
ببخش یه چند روزی نبودم بلاخره از خونه زدم بیرون وحسابی هم خوش گذشت.
مطلبی که زدی عالی بود در مورد حل کردن پیک ما توی فامیل هم سن سال زیاد دارم یادمه همه ی بچه های فامیل جمع میشدیم وبه کمک همدیگه پیک ها رو حل میکردیم.
در مورد کنکور : متاسفانه مریم جون من عادت بدی دارم وقتی مدتی از یه چیزی فاصله میگیرم دیگه طول میکشه تا مثل سابق بشم حالا خدا کنه دوباره دل به درس بدم ببینم خدا چی میخواد...
در مورد نت ومحیط مجازی حق رو به تو میدم گلم
منم دیگه رغبتی به اومدن به وبلاگم وچک کردن اف ها وایمیلامو ندارم نمیدونم چرا این روزا از همه چیزها دارم بیزار میشم به قول بچه ها به یه تنوع وحشتناک نیاز دارم که حالی به حولی بشم
مواظب خودت باشه. شب خوش

سلام
قربونت
ایشالله همیشه خوش باشی
با همه ی حرفات موافقم....ولی من برعکس تو اگه از نت دور بشم پناه میبرم به کتاب دفترام
در مورد پیک:خوش بحالت...من فقط دوتا پسر عموی همسن داشتم که سود که نمیرسوندن هیچ ضرراشون سر به فلک میکشید...مارو به خیرشون امید نبود فقط شر نمیرسوندن راضی بودیم

مسعود 8 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

سلام
نوروزتون مبارک
کم پیدایی؟
امیدوارم در سال جدید موفق و پیروز و سلامت و شاد باشید.

سلام
من کم پیدام یا شما هاااااااااااااااااا؟
ماکه زنده ایم و زیر سایه لطف و عنایت خدای مهربونم روزگار میگذرونیم

مسعود 8 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

اصلا این پیک ها چیز جالبی نیستن.
اخه هیچ محتوای درسی که ندارن.
امسال هم که به بعضی از مقاطع ندادن.
خوشحالم که به برادرم هم ندادن چون من باید حل میکردم.
یادمه ابتدایی به خودم یه دفتر ۱۰۰ برگ مشق(مقش) می گفتن می نوشتیم.

خاطره داداش کوچولوتم خیلی جالب بود.

حیف شد که به داداشتون پیک ندادن

حدیث آرزومندی 9 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام عزیزم
منم حال و روزم بهتر از تو نیست من از خبر و گزارش و کار و هر چی که غیر خودم باشه هنوز بیزارم یعنی اصلا تو سال جدید حال کار و .. ندارم همه کارا رو شروع کردن اما من.. عجیب بی حوصله ام....
به قول شاعر تازه گی ها من چه با حوصله می پوسم....
یاعلی

سلام
خدا نکنه عزیزم...ایشالله همیشه سرحال و پرانرژی دنبال گزارشات باشی.
امیدوارم سال ۹۰ سالی سرشار از موفقیت و فعالیت واسه همه ی جوونا باشه.آمین یا رب العالمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد