.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

اون سفر کرده....

چقد گذر زمان اذیت کننده ست... 

چقد گذر زمان آرامش بخشه... 

کاش میشد برگردی عقب و اشتباهاتو جبران کنی... 

کاش میشد برگردی عقب و بهتر ببینی... 

کاش میشد برگردی عقب و بهتر بشنوی... 

صداها و نگاه ها ناخودآگاه از ذهنت پاک میشن... 

دوست داری واسه یه لحظه بیادت بیان....ولی نمیشه...رفته رفته رفته... 

" گاهی به آسمان نگاه کن...با اشک ....در سکوت..." 

کاش میشد فهمید و درک کرد... 

کاش میشد صبرت اندازه ی صبر خدا میشد... 

کاش میشد نباشی... 

کاش میشد باشی و درست زندگی کنی... 

کاش میشد اشکاتو پنهون کنی... 

کاش میشد هرلحظه ای که دستاتو بالا میبری خدا دستتو بگیره... 

کاش میشد نگفته هاتو بگی... 

کاش میشد گفته هاتو پاک کنی... 

کاش میشد پای گفته هات بمونی... 

کاش میشد انقد دلتنگ نباشی... 

کاش میشد وقتی دستتو رو قلبت میزاری انقد تندتند نزنه... 

کاش میشد به قلبت بگی بایست... 

کاش میشد به قلبت بگی فقط.... 

...خداجونم کاش الان به حرفام گوش بدی و نوشته هامو بخونی...کاش... 

 

فقط برای او: 

"آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست 

هرکجاهست خدایا به سلامت دارش 

...پشت و پناهش باش..." 

  


 پ.ن.1:  ** سخن امرز یکشنبه:** 

پیروزی متعلق به کسانی است که بیش از دیگران استقامت دارند

ناپلئون بناپارت 

پ.ن.۲:  

مگه تو نگفته بودی؟؟؟

.....مگه نرخ خوبی چنده؟؟؟ که تو برگای برنده ...تو به این راحتی سوختی....؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مرضیه 8 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

خیلی خوب بودشماره ۵ من تو بودی.حتی محمد هم سر جاش بود

سلام عزیز دلم
ایشالله که سال دیگه این موقع کنار محمدت باشی عزیز دلم
ایشالله زود زود برمیگرده

آلاء 9 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:25 ب.ظ

مریم همون شد که می خواستیم با آهنگ قلب یخی .یعنی آهنگ که برا عدد ۸ زده بودم.

سلام عزیزم
خوشحالم خوشت اومد....
اگه بازم سیستم بلاگ اسکای اجازه داد حتما آهنگ قلب یخی رو واسه دل شما دوست عزیزم میزارم...
واسه خودم هم درست دراومد...اگه بهش دقت کنی میبینی خیلی بازی پیچیده ای نیست و کارش خیلی بزرگ نیست...فقط یه سرگرمیه...

لیلا 9 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام
مریم جان ایمیل نکردی

اینترنتم فعلا قطعه الان با موبایل وصلم.حتما میفرستم عزیزم

سوگند 9 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام مریم گلی
ای بد نبود نمیدونم چرا بیشتر احساس سردرگمی کردم
یه جوری شد نتیجه ولی من تقلب نکردم
نمیدونم شاید اسامی که من نوشتم زیاد روشون شناخت نداشتم که بازگوشون کردم
موفق باشی عزیزم

سلام عزیز دلم
مریم جونم تو بلد نسیتی چه جوری میشه آر اس اس گذاشت واسه وبلاگ تا وبلاگای دوستامو تو پیوندام به ترتیب جدیدترین آپاشون نشون بده؟
آخه من واقعا با ضیغ وقت مواجهم و نمیتئنم هردفعه که میام دونه دونه وبلاگا رو باز کنم و چک کنم...
یه لطفی کن کشفش کن و به مام یاد بده آبجیه مهندس و باهوشم
دوست دارم خیلی زیاد

سلام عزیزم
جوابت رو واست فرستادم ...امیدوارم کمکت کنه

لیلا 10 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام
مریم جان تو چه کاره ی این پدر و مادرها هستی؟
هر چی می خواین به بچه ها شون میدن تو رو سنن
قرار بود اینقدر حرص مردم رو نخوری
راستی برنامه ت درست شد یا......

سلام
چرا حرص نخورم...فکر میکنن همینکه بچه به دنیا بیارن دیگه تمومه...بخدا این بچه تربیت میخواد...تا وقتی پدر و مادرها ندونن واسه چی میخوان پدر و مادر بشن و معنی پدر و مادر شدن رو ندونن وضعیت بهتر از این نمیشه...برو صفحه حوادث رو بخون ببین چقد پدرها و مادرها(بیشتر پدرها)که بدست خودشون بچه هاشونو کشتن...چرا باید پدری ...لعنت بر شیطون...وقتی گوشت حروم رو هم انبار بشه همین میشه...الان دغدغه ها شده پول درآوردن حالا به هر قیمتی...از گرسنگی تلف شدن عزت داره به حروم خوردن...
باشه قول میدم کمتر حرص مردم رو بخورم...ولی نمیتونم...
آره برنامه درست شده دارم باهاش کار میکنم...دعام کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد