.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

سرو کله زدن با لینوکس در ویندوز....

سلام 

یکشنبه که هفته نامه کلیک رو خریدم تو صفحه ی ترفندهاش چشمم به تیتر" سروکله زدن با لینوکس در ویندوز" افتاد.میدونستم میخواد چه برنامه ای رو معرفی کنه.اولش خوشحال شدم و گفتم بزار کار پروژه م که بخوبی با این برنامه انجام گرفت برنامه رو تو وبم معرفی میکنم...ولی از دیشب که نشستم پای این برنامه تا همین الان فقط شکست و شکست و شکست...الانم اعصابم بهم ریخته ولی ناامید نشدم... 

برای پروژه م میخوام با برنامه ای کار کنم که تحت لینوکسه و از تابستون تا چند روز پیش همش درگیر نصب ورژن های مختلف لینوکس بودم چون بهم گفته بودن فدورا و اوبونتو رو تست کن..منم این برنامه رو روی فدورای 8و10 و 12 و اوبونتوی 9و 10 به طرق مختلف امتحان کردم اما نشد...لینوکس رو همین جور نصب کردم مشکل نداشت ولی واسه نصب برنامه ی خودم ارور میداد گفتم منکه به محیط ویندوز هم نیاز دارم بزار مجازی نصبشون کنم شاید جواب بده ولی با نصب لینوکسها روی "وی ام ویر" بازم برنامه م نصب نشد...بماند که هرکس روش کارکرده و بازم جواب نداده و من موندم و .... 

خلاصه چند وقت پیش استاد راهنمام یکی رو بهم معرفی کرد و ایشون بهم پیشنهاد دادن از این روشی که تیتر این پستمه استفاده کنم...یعنی چی؟؟؟؟ یعنی: من بتونم این برنامه مو(که تحت لینوکسه) با استفاده از یه برنامه ی دیگه(که در ادامه اسمشو میگم) رو ویندوز نصب کنم و باهاش کارمو انجام بدم....از دیروز تا همین الان پاشم ولی بازم ارور پشت ارور...فکر کنم با سخت افزار لپ تاپم مشکل داره و الان میخوام رو سیستم خونه تستش کنم...اگه جواب داد خبرتون میکنم حتما حتما تا شما هم از این روش استفاده کنید. ... 

حالا اگه میخوایید بدونید این برنامه اسمش چیه و چیکار میکنه حتما ادامه ی مطلب رو بخونید... 

دوستایی که با لینوکس کار کردن حتما اسم این برنامه رو میدونن ولی خوندن ادامه مطلب خالی از لطف نیست... از روی عکس زیری هم میشه اسم برنامه رو حدس زد 

 


 

پ.ن.۱: 

.......تا بعد از کنکور ارشد آی تی...باآرزوی موفقیت واسه همه ی داوطلبا...امیدوارم هر کی واسه قبولیش زحمت کشیده جواب زحماتشو ببینه...با امید به خدا...یاعلی

اگه بخوایید تو ویندوز7خود،به سرورهای لینوکسی وب متصل بشید چیکار میکنید؟؟؟؟ 

خوب میدونیم که اکثر سرورهای لینوکسی قابلیتیبه نام Shell Access که در اون تحت پروتکل SSHمیتوان ترمینال سیستم رو به ترمینال سرور وصل کرد و هردستوری رو وارد میکنیم،در سرور اجرابشه. 

تو ویندوز نیز میتونیم کامند پرامپت(که همتون باهاش آشنایی کامل دارید)رو مجبور کرد تا نقش ترمینال لینوکسی رو بازی کنه و دستورات SSH رو به سرور بفرسته.برای اینکار ما از نرم افزار Cygwin استفاده میکنیم که از مسیر زیر قابل دریافت و نصبه: 

http://cygwin.com/index.html 

بعد از نصب و اجرای Cygwin باید به نصب OpenSSH بپردازیم.برای اینکار در همون برنامه ی نصبCygwin علاوه بر بسته های پیش فرض نصبی ،عبارت Open رو جستجو کنیدو به منوی Net برید.بسته ای به نام Openssh رو اونجا پیدا میکنید،روی ستون Newکلیک کنید و مربع جلوی اونو علامت بزنید و به مرحله ی بعدی رفته و مراحل نصب رو تموم کنید. 

پیکربندی OpenSSH روالی داره که اگه دوست داتشید بدونید حتما بگید تا این پست رو مجدد آپ کنم. 

ولی من برای پروژه م Cygwin رو نصب کردم و مث روال ترمینال محیط لینوکس کارای نصب برنامه مو که تحت لینوکسه انجام دادم...امیدوارم تا فردا صبح جواب بگیرم...آمین

نظرات 3 + ارسال نظر
قلاوند 27 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

3ـــــلام ...
مهندس حرفه ای کار میکنی
Cygwin یه نرم افزار شبیه ساز خط فرمان لینوکس در ویندوزه ... اگه بخوای نسخه کامل اون رو دانلود کنی حدودا 115 مگ میشه که باید ADSL داشته باشی ، اینم آدرس لینک دانلود مستقیم

http://ptolemy.eecs.berkeley.edu/ptolemyII/ptII4.0/cygwinDevelSrc.exe

البته نیازه که اول با نرم افزاری مثل Virtual PC یه محیط مجازی از لینوکس رو نصب کنی ...
سعی کن نسخه کامل رو دانلود کنی مهندس


سلام
مسخره میکنید آقای مهندس
درسته تعریفی که شما از این برنامه دادید شاید واسه دوستان قابل فهم تر باشه"شبیه ساز خط فرمان لینوکس در ویندوز"
من برنامه ی کاملCygwin رو دارم و نصبش هم کردم ولی مشکل من اینه که با Cygwinهم نتونستم برنامه ی خودمو نصب کنم ارور میده...وقتی قسمت آخر install/. رو میزنم بعد از اجرای چند خط ارور میده که مربوط به برنامه ست...باید باهاش ور برم...
ولی فکر نکنم نیازی به Virtual PCداشته باشه آخه اینجور که من ازپی دی اف های لاتین متوجه شدم و خودم هم انجام دادم اسمی از این برنامه یا برنامه ای با این روش کار نبردن...
اگه اطلاعات دیگه ای دارید شما در اختیار ما بزارید.

قلاوند 27 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 02:21 ق.ظ

مهندس شما داری از VM WARE استفاده میکنی ، واسه همین نیازی به این virtual pc نداری ...
برای نصب بهترین نسخه و ورژن لینوکس میتونی یه سری به این لینک بزنی
http://apcmag.com/how-to-choose-the-best-linux-distribution.htm
یا
http://en.wikipedia.org/wiki/Linux_distribution
بعد زبان رو فارسی انتخاب کن ...

من نصب کردم ، خیلی باحاله ...


بدون نیاز به وی ام ویر Cygwin روی ایکس پی سیتم خونه نصب میشه واسه همین گفتم نیاز به virtual pc نیست...اینم با وی ام ویر فرقی نداره هردوشون مجازی ین
من کاری به بهترین نسخه ی لینوکس ندارم واسه کارم نیاز به اوبونتو و فدورا دارم...حتی اپن سوزو هم امتحان کردم...ولی..

لینکی که دادید فارسیش کردم...مطلبش خوب بود ..مرسی

قلاوند 27 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 07:09 ق.ظ

مهندســــــــــــــــــ اون واره خوده لینوکســــــــــــــــ

سلام
یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد