.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

برای کنکوری های امسال

سلام 

خیلی از دوستان ممکنه امسال داوطلب کنکور ارشد باشن و چند روز دیگه یعنی ۲۷-۲۹ بهمن ماه باید آزمون بدن...اصلا نگران نباشید به خدا توکل کنید .ما هم برای شما دعا میکنیم(به شرطی که سال دیگه شما همین موقع برای ما دعا کنید هاااااااااااااا )...اگه میخوایید بدونید تو این روزای باقی مونده چیکار کنید حتما ادامه ی مطلب رو بخونید....اگه درس نخوندی و مث من و بقیه دوستان واسه کنکور سال دیگه سرمایه گذاری کرده نخون... 

بزار ایشالله سال دیگه همین موقع  

در روزهای پایانی چه کنیم؟

 


 پ.ن.۱: 

::قابل توجه کنکورهای عزیز:: 

برای اینکه سرفصلهای دروس رو برای آزمون های دانشگاهی در هر مقطعی داشته باشید سری به آدرس زیر بزنید:   

http://motaleat.sanjesh.org/sarfasl    

 

پ.ن.۲: 

حدیث جونم مشکل دیروز حل شد...به آقا بگو مریم میگه: خیلی خیلی چاکریم

*بهترین کار برای این روزهای نزدیک به کنکور حفظ آرامش است.

*
دروسی را مطالعه کنید که روی آنها نسبت به دروس دیگر تسلط بیشتری دارید و به شما انرژی میده. چون این کار هم باعث افزایش روحیه و نشاط شما می شود و هم خواندن مباحث جدید عکس این کار را به دنبال دارد و عواقب خطرناکی را به بار می آورد.

*
دروسی را که نرسیده اید بخوانید رو بی خیال بشید چون خوندنشون دیگه فایده نداره.

*
در مورد یک مبحث مطلبی رو که می خونید به نوعی میشه گفت Over Write میشه روی اطلاعات قبلی و ذهن آخرین اطلاعات رو بازیابی میکنه پس بهتره که چیز جدید نخونید و به اطلاعاتی که تا الان داشتید بسنده کنید و فقط مرور داشته باشید. اطلاعات قبلی که خوندید توی ذهن موندند و دسته بندی شدند بالاخره مغز هم روی آن پردازش انجام داده...

*
روزهای آخر سعی کنید نکاتی رو که در طی مطالعات قبلی برداشتید بخونید و تستهای سال های گذشته را حل کنید. برای حل تست از نکاتی که برداشتید کمک بگیرید حل شد، شد نشد ازش رد شید.

*
تستی رو که نمی تونید بفهمیدش و یا مشکله و اعصاب خرد کن به راحتی کنار بگذارید چون درگیری با اون خود عاملی است برای افزایش استرس.
*
استرس چرا؟ بی خیال تا الان هر چی بوده و شده دیگه گذشته و نمیشه کاری کرد پس بهتره که آرام باشید و آرام و آرام. نگران چه هستید یه کم منصف باشید تا الان خوب پیش رفتید.

*
ترجیحا اصلا راجع به کنکور با دیگران صحبت نکنید.

*
با افراد شاد و امیدوار رفت و آمد داشته باشید.

*
تفریح یادتون نره.

*
لحظات آرامشبخش برای خود ایجاد کنید. مثلا در موقع استراحت موسیقی ملایم گوش کنید قرآن بخونید، نماز شب، دعا،صحبت با یه دوست(نه هر دوستی)، بازی و ورزش در حد چند دقیقه. ( حالا نه یه ورزش یا بازی اساسی، اومدیم و طرف اصلا ورزش نکرده حالا بره و یه ورزش اساسی کنه تا خود کنکور باید از بدن دردر بناله ... ) و هر کاری که آرامش بخشه انجام بدید.

*
بالاخره هر کسی زحمت کشیده نتیجه زحمتشو می بینه. در این مورد آیا کسی شک داره؟

*
باز هم آرامش و توکل بر خدا. دیگه حله...

*
دیگه... قاطی دعاهاتون برای همه و بعد هم یه دعای کوچیک برای من بکنید. یادتون نره ها 

پس درس هایی رو بخونید که :به شما انرژی می دهد. هر درسی که ضریبش بالاست و هر درسی که شما بیشتر بلدید.یعنی خودتان را گول بزنید. وقتی یک ماهه نزدیک کنکور است، به گول زدن روی بیاورید نه به اینکه همه تست های سال های قبل رو حل کنید. از کجا معلوم که آن تست می آید 

یادتان باشد ...به موفقیت در کنکور فکر کنید ...  

منبع:ماهان