.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

یه نکته...!

سلام 

دوستای عزیز! اگه یادتون باشه تو پست "دانلود۱" سایتی رو با نام "شهر سخت افزار " بهتون معرفی کردم.اگه لینکش مشکل داره خودتون تو یه پیج جدا آدرسش رو وارد کنید مشکلش حل میشه...من گفتم میتونید با داشتن مشخصات سخت افزار سیستمتون درایور خاص اون رو از این سایت رایگان دانلود کنید..خوشم میاد حتی یکی از دوستان نپرسید از کجا باید آدرس سخت افزار سیستمم رو پیدا کنم؟!...حالا من فرض میکنم که شما میدونید و برای محکم کاری یه بار دیگه راه هایی که میتونید از طریق اون مشخصات سخت افزار سیستمتون از جمله کارت گرافیک...رم...هارد و....رو شناسایی کنید رو میگم:

۱. وقتی سیستمتون داره بوت میشه و یه صفحه ی مشکی رنگ میاد .سریع مشخصات سخت افزاری سیستم رو مرور میکنه بعد از چند بار تکرار بوت سیستم میتونید متوجه شید و گرنه میتونید سریع رو صفحه ی مورد نظر دکمه ی Pause رو فشار بدید و بعد از انجام دادن کارتون رو هر دکمه ی دیگه بزنید بوت ادامه پیدا میکنه. 

2. منوی استارت قسمت Accessories قسمت System Tools قسمت System Information  

3. استفاده از نرم افزار cpu-z 

 

حالا میخوام با استفاده از یکی از این سه روش مشخصات حافظه ی(رم) سیستمتون رو بگید چیه؟ 

DDRمعمولی یا DDR2 یا DDR3 ؟؟؟ 

هرچند DDR4 هم اومده ولی هنوز روانه ی بازار نشده و فعلا تو مرحله ی تسته... 

از من به شما نصیحت حتما از نرم افزار cpu-z استفاده کنید.  

 

 

پ.ن.۱: دوستای گلم برای دانلود نرم افزار cpu-z از لینکهای زیر استفاده کنید: 

 

http://cpu-z.en.softonic.com/download 

http://www.filehippo.com/download_cpuz 

http://www.brothersoft.com/cpu-z-11723.html 

http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/CPU-Z.shtml 

http://www.softpedia.com/progDownload/CPU-Z-Download-6980.html

نظرات 21 + ارسال نظر
آلاء 11 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 07:08 ق.ظ

سلام
عجب گله ای.........
[:S0
مریم جان اینقدر سایت خوبی ب.د که از وقتی معرفیش کردی تا حالا دارم اخبار و موارد دیگهش رو می خونم.فکر نکن که ما همین جوری فقط میای کامنت ها رو می خونیم و میریم خانومی.

سلام عزیز دلم
به جان حدیث همچین منظوری نداشتم...حالا چرا میزنی؟...فقط محض یادآوری و مرور گفتم وگرنه منکه چاکر دوستای مهندس گلم بوده و هستم...حالا بهم بگو رم سیستمم کدومیک از اون انواعه که گفتم؟؟؟؟

قلاوند 11 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام ...
اگه بخواین دیگه مسیر شماره 2 رو کوتاه کنید کافیه تو قسمت Run بنویسید msinfo32 و بعد Enter ... اینطوری نیااز نیست مسیر طولانی رو دنبال کنید .... البته اگه تو پنجره Command prompt دستور
systeminfo رو تایپ و Enter کنید ، یه سری اطلاعات خوب در اختیارتون میذاره ، ارزش دیدن رو داره ، بعضی از اطلاعاتش خیلی جالبن ( البته اگه بکارتون بیاد ) ....

سلام
مرسی از راه میانبرتون

حدیث آرزومندی 11 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://astanedoost.blogfa.com

اصلا هم دیگه مریم گلی دوست ندارم .
میام واسه مطلب جدید نظر بذارم نظرات نداره!!!! چکار می کنی تو این وبلاگ؟؟؟ هر وقت اومدیم ضد حال خوردیم....

اولا سلام حدیث جون...چرا ناراحتی؟؟؟
من این پستها رو واسه دل خودم میزارم ...نظراتت رو تو پستهای قبلیش بزار عزیز دلم

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://astanedoost.blogfa.com

اصلا هم عزیز دلت نیستم من که نگفتم اینا رو واسه کس دیگه می ذاری ولی خب دلم میگره.......تازه حدیث جونت هم یکی دیگه است نه من.....

خودت میدونی که چقد واسم عزیز و باارزشی پس با این حرفات اشکمو در نیار....این نوشته ها واسه هیچکی نیست فقط و فقط واسه دل خودمه حدیث گلی

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://astanedoost.blogfa.com

چه عجب بعد از مدت ها این مریم خانوم اینجا تشریف دارن!!!!؟؟؟؟

من چه عجب یا شما ستاره ی سهیل؟؟؟؟
من همیشه هستم این شمایید که دیر به دیر سر میزنید خانمی

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://astanedoost.blogfa.com

من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد...................

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

یه عالمه عوض شدی فرق کردی دیگه همون مریم گلی خودمون نیستی......یادش بخیر چه وقتایی رو با هم گذروندیم.....چقدر خوب بودی...

کجا عوض شدم؟؟؟؟
بخدا اگه دیر به دیر سر میزنم یا اس میدم بخاطر اینه که فکر مشغولی هام زیاده...هنوز نتونستم پایان نامه مو به سرانجام برسونم...توکه میدونی چقد این موضوع پایان نامه واسم حیاتی و مهمه
منکه همیشه از طیق اس مس احوالاتمو بهت گزارش دادم و میدونی چه حال و روزی دارم پس چرا گله و شکایت؟؟؟

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://astanedoost.blogfa.com

این دفاع قابل قبول نیست... آخه دل یکی شکسته دیگه چکارش می کنی؟؟؟!!!! حالا عیب نداره شما تو کار و پایان نامه موفق باشی جهنم که ما گله مندیم....

اما عوض شدی...........

تسلیم...هرچی حدیث جونم بگه....
حالا شما بفرما من الان چیکار کنم که حدیث مهربونم نگه که عوض شدم نگه که من بد شدم و دیگه خوب نیستم؟؟؟
راستی حرم میری ما رو هم دعا میکنی یا نه؟؟؟؟

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

حالا چرا گزارش؟؟؟؟ ما دلمون میگیره وگرنه کی باشیم که بخواین گزارش بدین به ما!!!؟؟؟؟؟؟

من هرکاری کردم وظیفه بوده و هرکوتاهی کردم بابتش شرمسارم
شما تاج سر مائید حدیث خانم گل و گلاب

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

من کی هستم که بخوام دعا نکنم؟؟؟؟؟ اگه لایق باشم حتما دعا می کنم
نمی خواد کاری کنی انقد تخصصی نشو تا ادم این جا حس غربت نکنه و زود بیاد. اگه هم اومدم بابت این مطلب غیر تخصصی ات بود حاج خانوم!!!

شما مجاور آقا هستید و عزیز...میدونی که چقد به دعات نیاز دارم.
به روی جفت چشام از حالا به بعد بخاطر گل روی حدیث جونم مطلب غیرکامپیوتری هم میزنم...حالا بخند که بدونم دیگه از دستم ناراحت نیستی؟؟؟؟

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

تو این زبونو نداشتی چکار می کردی؟؟؟؟؟؟

سرمیزاشتم به کوه و بیابون....
هنوز کجای زبون منو دیدی؟!....این فقط یه چشمه شه
راستی سری به وب شیوا زدی؟؟؟
عوض کرده ولی تا اعلام نتایج امتحانا آپ نمیکنه...خفه م کرده...هرچی بهش میگم بیای نت سرگم میشی و کمتر فکر و خیال میاد سراغت به خرجش نمیره

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

ما که با این وبلاگ شما دوست بشو نیستیم... خنده اش کجاست؟؟؟ آها دیدم بیا اینم یه خنده واسه مریم گلی
دیگه چی می خوای ؟؟؟؟
بعدش هم شما لطف داری من گناهکار کیم که..... عنایت خود آقاست که برای بقیه دعا می کنم وگرنه من این لیاقتو ندارم

این چه حرفیه که میزنی عزیزم...شما اینو بگی ماسراپا گناهکار و آلوده به گناه چی بگیم؟؟؟
کم کم به این وب عادت میکنی...هرچند وب قبلی نمیشه....

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

نمیخام عادت کنم مگه زوره؟؟؟ بگذریم خودت خوبی؟؟؟؟ با شیوا گلی که چند شب پیش حرف زدم دلت بسوزه.

خوشم باشه...من قهرممممممممم
وقتی من نباشم با شیوا هستی پس چرا دیگه دلتنگ ما میشی؟؟؟...شیوا هم مث من

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

راستی به من گفتی لینکت نکنم اما شیوا گلی که لینکت کرده؟؟؟؟

من به شیوا گفتم که نباید لینک کنه ولی وقتی لینکمو دیدم اعصابم بهم ریخت...قرار بود بره برش داره ولی خانم خانما فعلا خونه تشریف ندارن و رفتن.....
بهش میگم برش دار یا بهونه میاره سیستم دست داداششه یا میگه سرعت پایین بود نشد یا....چند وقت دیگه میرم پیشش حسابشو میرسم

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

خودتو لوس نکن هر گلی یه بویی داره .
پس تو هم که شیوا و حدیث و همه گلی رو داری دیگه دلت برای ما تنگ نمیشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

نه نه نه نه نه...اصلا اینطور نیست...تو هدیه ی امام رضا هستی...دربست چاکر شما بوده و هستیم و خواهیم بود

حدیث آرزومندی 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:46 ق.ظ

اما دل گرفته رو کاریش نمیشه کرد جز یه یا خدا گفتن تا دلت خالی شه، بعدشم یه یاعلی گفتن تا عشق آغاز شه و بعدش یه یاحسین گفتن تا عشق فراموش نشه!

مث همیشه گل گفتی حدیث جونم

رادیوتراپیست کانسریته شده 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

عزیززم
باشه منتظر می مونم
آپیدمااا
ببخش که دیر اومدم

سلام گلم
با شماره جدید بهت اس دادم...
خواهش مکینم...میدونم درگیر امتحانا بودی
حتما میام

me 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:35 ق.ظ http://mk80ux.blogfa.com

سلام
یه روش دیگه هم هست.
منوی start گزینه Run تایپ dxdiag وبعد Enter مشخصات سیستم رو نشون میده.

سلام
مرسی از روشی که ارائه دادید...تشکر

آلاء 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام مریم جان
حافظه رم ما رو می خواستی اینه DDR2 اگه بقیه مشخصاتش رو می خواستی بگو؟ برنامه رو دانلود کردم اگه کسی خواست بگو براش ایمیل کنم چون وقت زیادی برای دانلود می گیره.

سلام عزیزم
عالی بود...رم سیستم خونه ی ما هم DDR2 ولی رم لپ تاپم DDR۳...
..امیدوارم بقیه بچه ها کامنتت رو بخونن و اگه بخوان اعلام کنن ولی اونا که آدرس ایمیلت رو ندارن هااااااااااااااااااااا

رادیوتراپیست کانسریته شده 12 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام عزیز دل خواهر
اس دادی نیومدااااا

تک بزن شمارتو سیو کنم

سلام عزیز دل خواهر
بخدا دیگه نمیدونم با این گوشی چیکار کنم...خیر سرم نو و جدیده...
باشه عزیزم تک هم میزنم

عسل 13 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
خبری ازت نیست؟
چی میکنی؟
بابت لینکها مرسی
برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم گلم

موفق باشی
تا بعد

سلام عزیزم
جل الخالقاز من خبری نیست یا از شما؟؟؟
خوبه من همش میام و کامنت میزارم ولی شما بی وفا ها چی ؟؟؟؟
در مورد لینکها قابل شما رو نداشت...امیدوارم تونسته باشی دانلودش کنی
شما هم موفق باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد