.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

منابع کنکور ارشد فناوری اطلاعات

سلام به دوستای عزیز 

امیدوارم اونایی که 3 بهمن فارغ التحصیل شدن خستگی امتحانات از تنش بیرون  اومده باشه و اونایی که  فردا فارغ التحصیل میشن،موفق باشن....بعضی از دوستان که دفترچه ارشد دانشگاه آزاد گرفتن و میخوان اردیبهشت سال دیگه شرکت کنن ، خواستن که یه بار دیگه منابع اصلی و کتابهای کمکی واسه" ارشد آی تی" رو تو وبم بزارم....اونایی که مث من و بعضی دیگه از دوستان میخوان دولتی شرکت کنن فعلا عجله نکنن که واسه شون برنامه ی توپی دارم ولی اونایی که میخوان آزاد بدن از جمله "عسل جونم" باید از حالا "یا علی"بگن و شروع کنن...فعلا منابع و گیر بیارید تا برنامه رو بعدا بهتون بگم..... 

نکته ی مهم: این منابع مورد تایید اساتید زیادی قرار گرفتن و اکثر قبول شدگان دانشگاه های دولتی از این منابع استفاده کردن.در ضمن باید اینو هم بگم که: دوستای عزیز اول خوب خوب منابع اصلی رو بخونید و بعد از کتاب های کمکی گفته شده که "درس و کنکور" هستن استفاده کنید هم واسه تست زنی و هم مرور ذروس خوانده شده....موفق باشید .... "یا علی"  

 

1.     پایگاه داده ها

منبع اصلی: سی جی دیت

کتاب کمکی: پایگاه داده ها / جلد مشکی مقسمی / ویژه ی ارشد

2.     سیستم عامل

منبع اصلی: استالینگ

کتاب کمکی : سیستم عامل / جلد مشکی مقسمی / ویژه ی ارشد

3.     مهندسی نرم افزار

منبع اصلی : پرسمن ، ترجمه ی مهدی سالخورده

کتاب کمکی : مهندسی نرم افزار پوران پژوهش

4.     هوش مصنوعی

منبع اصلی : راسل و نوروینگ ، انتشارات مشهد

کتاب کمکی : هوش مصنوعی پوران پژوهش

5.     طراحی الگوریتم

منبع اصلی : CLRS

کتاب کمکی : طراحی الگوریتم  پوران پژوهش

6.     ریاضیات گسسته

منبع اصلی : راسن(Rosen)

 کتاب کمکی : ریاضیات(ساختمان) گسسته راهیان ارشد

7.     ساختمان داده ها

منبع اصلی : هوروینتز

کتاب کمکی : ساختمان داده و الگوریتم ها پوران پژوهش/ جلد مشکی مقسمی

8.     معماری کامپیوتر

منبع اصلی : موریس مانو

کتاب کمکی : معماری کامپیوتر پوران پژوهش

9.     شبکه های کامپیوتری(خواندن هردو منبع الزامیست)

ü منبع اصلی 1: مهندسی اینترنت احسان ملکیان

کتاب کمکی این منبع: شبکه های کامپیوتری پوران پژوهش

ü منبع اصلی 2: شبکه های کامپیوتری و انتقال داده ها ترجمه ی سالخورده/تاننبوم

کتاب کمکی این منبع : انتقال داده ها راهیان ارشد

10. مبانی مدیریت

منبع اصلی : جزوه ی دانشگاه امیر کبیر/مهندس اعرابیان   


پ.ن.۱:  

گاه خدا درها را میبندد و پنجره ها را قفل میکند... 

                        زیباست که فکر کنیم: 

                               " شاید بیرون طوفان می آید و او میخواهد از ما محافظت کند..."

 

پ.ن.۲: 

تا حالا چیزی در مورد " NIIT " شنیدید؟ 

میدونید  NIIT چیه؟؟؟ 

یه راهنمایی میکنم:  NIIT به موسسه ی ملی فناوری اطلاعات هندوستان گفته میشه... 

 NIIT : National Institute of Information Technology in India  

اگه اطلاعاتی در مورد این موسسه دارید میتونید در اختیار دوستان خودتون بزارید...منتظریم

نظرات 10 + ارسال نظر
سوگند 5 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام مریم جون مرسی خبر دادی
نمیدونم چرا مسیجام ارسال نمیشن
یعنی من که میخوام دولتی شرکت کنم نمیتونم این کتابا رو تهیه کنم؟
آخه برای خرید منابع اصلی عجله دارم شاید آخر بهمن رفتم چندتاییشو گرفتم

سلام گلم
بخدا موندم از خطه یا گوشی ؟! ولی رو گوشی های دیگه هم همینطوره.تاچند روز دیگه این خط رو تحمل کنید تا هفته ی دیگه خط جدیدمو بهتون میدم
در مورد منابع باید بگم که این منابع مشترک آزاد و دولتیه.بیشتر مخصوص دولتیه.اگه میخوای بخری از همین الان شروع کن ولی واسه درس خوندن هنوز عجله نکن.بعدا خبرت میکنم

عسل 5 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام مریم جون
بابت اینکه منابع رو گذاشتی یه دنیا تشکر گلم
انشاا... بتونم جبران کنم
راستش و بخوای مهمان داشتیم دیگه نمیشد آن بشم
الان رفتن بخاطر همین اومدم
بازم تشکر فدات

موفق باشی

سلام عزیزم
قابلتو نداشت...امیدوارم منابع گیرت بیاد و سریع شروع کنی.
چند روز دیگه برنامه رو تو وبم میزارم
امیدوارم امتحان آخرتون رو همگی خوب بدید
یا علی

امل 6 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام عزیزم
مرسی از اینکه منابع رو تو وبت گذاشتی...
انشااله اگه خدا بخواد بعد از تحویل پروژه که چند روز دیگه ست میریم دنبال منابع...
موفق باشی

سلام
خواهش میکنم عزیزم
امیدوارم موفق باشی گلم
سوالی داشتی در مورد این منابع در خدمتم

لیلا 6 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام
لطف کردی !!
ولی مهندس منابع گرایش های دیگه ومزایا ومعایب رشته ها رو میذاشتی .
همیشه سبز وخرم باشی

سلام عزیز دلم...تبریک فارغ التحصیل شدی...امیدوارم پایان نامه تون رو هم خوب خوب تحویل بدید...دعا کنید منم پایان نامه مو کامل تحویل بدم همونجور که خودم دوست دارم
در مورد گرایشهای دیگه باید بگم که منابع ارشد مهندسی کامپیوتر رو هم دارم و بعدا حتما میزارم ولی در مورد مزایا و معایب...یه فکری دارم اگه بشه حتما...ولی در مورد گرایشهای آی تی تو وبلاگ قبلیم مطالبی رو گذاشته بودم اگه شد حتما میزارم به روی جفت چشام لیلا خانم

الهام 7 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام گلم بالاخره بعد از چند روز که قصد کردم بشینم پاسیستم امروز جور شد.نشستم پای پروژه ام. حسابی وقتمو گرفته.
دستت درد نکنه که منابع رو گذاشتی .
اگه بتونی جزوه مهندس اعرابیانو هم بذاری دیگه کارت کامل میشه

سلام عزیزم
خوش اومدی...خسته نباشی عزیز دلم
دخملت چطوره ؟!از طرف من ببوسش
در مورد جزوه ی مهندس اعرابیان باید بگم که خیلی تلاش کردم یکی رو بفرستم تهران گیرش بیاره ولی تا حالا نشده....ایشالله اگه جور شد خودم میرم تهران گیرش میارم و حتما میزارمش واسه دوستای گلم
عزیز دلم اگه میخوای بری معماری کامپیوتر دیگه نیازی به این جزوه نداری هااااااااااااااااااا
واسه بعضی از دوستان که قصد دارن مهندسی کامپیوتر رو ادامه بدن تا چند وقت دیگه منابع کامپیوتر و میزارم....حتما حتما

امین منصوری 7 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 10:40 ق.ظ http://axamin.blogfa.com

مرسی. مثل همیشه مطلبتون بجا بود البته برا اونایی که میخوان آزاد شرکت کنن

سلام آقای مهندس منصوری
مرسی از نظرتون...ولی این منابع هم مخصوص آزاده هم دولتی
چون خیلی از بچه ها آزاد شرکت کرده بودن گفتن الان منابع رو بزنم...شما هم فعلا اینا رو یادداشت کنید تا به موقعش
موفق باشید

آرمین 7 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام
وب خوبی دارید
موفق باشی

سلام
نظر لطف شماست
شما هم موفق باشید

آرمین 7 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

ان شاالله این پروژه جشن که به خوبی و خوشی برگزار شد باید فکری برای ازدواج بچه ها بکنیم.

یه سایت میزنیم بنام"جشن ازدواج فارغ التحصیلان" با جوایز ویژه [خجالت][قلب]

لطفا نظرات مساعدتون رو بنویسید.
درباره اسمشم نظر بدید.

منتظر باشید.
بزودی...

واسه ی همه ی هم دوره ای هام آرزوی خوشبختی و سعادت و در کل عاقبت بخیری دارم.
در مورد این جشن نظر خاصی ندارم

me 7 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:45 ب.ظ http://mk80ux.blogfa.com

سلام
در مورد بسته های آموزشی مثل ماهان ، پوران پژوهش هم مطلب بذارید که کدومشون بهتره.
لینک زیر هم سایت خوبی برا کنکور هست.
http://www.manesht.ir/forum

سلام
در مورد این دو موسسه باید بگم که هرکدوم خوبی های خاص خودشون رو دارند.
موسسه ماهان خوبه ولی پرسیدم میگن که جزوه هاش مشکل دارن.
اما در مورد موسسه پوران پژوهش باید بگم که خودم تموم کتابای مربوط به ارشدش رو خریدم و همه ی اساتید میگن بعد از مطالعه منابع اصلی کتابای پوران پژوهش عالین.
من خودم میخواستم ماهان برم ولی بعدا که جزوه هاشو با موسسه پارسه مقایسه کردم پشیمون شدم...موسسه پارسه خیلی بهتره ولی پکیج و آزمونهاش رو باید باهم بگیری ولی ماهان پکیج و آزمون هاش جدان.
من پیشنهاد میکنم به همه ی دوستان:اول خوب خوب منابع اصلی رو بخونن و بعد کتابای پوران پژوهش رو بگیرن،میتونن کمکی از جزوه های پارسه هم استفاده کنن....ولی اول باید رو منابع اصلی تسلط داشت...بعد کتابای مقسمی و پوران پژوهش رو برای مهارت تست زنی استفاده کرد.
برای مقطع کاردانی به کارشناسی کتابای مقسمی بهترینن.
برای مقطع ارشد کتابای پوران پژوهش و برخی کتب مقسمی توصیه شدن

امل 8 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام عزیزم
واقعا قشنگ عکس گرفتی...تمام منظره ها قشنگ بود
خاطرات خوشی رو با هم تو همین قضا سبز داشتیم...
یادش بخیر

سلام گلم
مرسی ...خوشحالم خوشت اومد...هر کدوم از منظره ها واسم یه خاطره ی جداست و فراموش نشدنی....ناگهان چقد زود دیر شد.....در کل از اینکه تموم شد خوشحالم....این عکس ها رو گذاشتم که خاطره هاش هیچوقت یادم نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد