.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دلتنگی

به نام خدا به یاد خدا و برای خدا 

بعضی وقتا انقد دلت میگیره که اگه همه ی خوبی های دنیا یکجا کنارت جمع باشن هیچ فایده ای نداره....دله دیگه کاریش نمیشه کرد...... 

قرار نیست این وبلاگ کامپیوتر و آی تی مریم مث وبلاگ قبلی بیشتر از دلنوشته هام توش باشه....نه اصلا اینطور نیست...این وبلاگ روال دیگه ای داره که بعدا متوجه میشید.... 

فقط میخوام یه شعر کوچولو واسه دل تنگ خودم بنویسم همین و بس....  

*** ما شیشه ی صبر و روزگاران همه سنگ 

شهری همه درد و شهر یاران همه سنگ 

نقشی همه انتظار و چشمی همه آب 

ای وای مرا میکشد آخر دل تنگ....***

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم 19 - دی‌ماه - 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.nooavari.blogsky.com/

سلام دوستان عزیز
من مریمم نویسنده ی این وبلاگ
دوستان عزیز میتونن در صورت تمایل برای نمایش آواتار خود (یعنی اینکه از شکلی انتخاب خود شما برای نمایش شما)از لینک بالا در همین صفحه استفاده کنید
با تشکر از شما
وبلاگ کامپیوتر و آی تی مریم

عسل 21 - دی‌ماه - 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام
خانومی
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من نمیشناسم
یادم نیست همچین وبلاگی داشتی با این نام
ای ناقلا

سلام عسل خودم
حالا دیگه مارو نمیشناسی؟؟؟؟
بابا قرار نبود اینجا لو بره تا بعد پایان ترم....اول آقای منصوری متوجه شدن و حالا عسل جوووووووووونم
حالا فهمیدم آدرسم از کجا لو رفته....بابا حواسم نبود اتفاقی آدرس وبم رو نوشتم تو وبلاگ جشن فارغ التحصیلی

عسل 21 - دی‌ماه - 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

آره دیگه







قلاوند 27 - دی‌ماه - 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://...................

سلام ...
امیدوارم که بتونی مطالب مفید و جالبی رو تهیه کنی ...
سعی کن از منابع مطمئن استفاده کنی ...
موفق باشی ...

سلام
مرسی از حضور سبزتون...
منم تموم تلاشمو میکنم که مطالبی مفید واسه دوستان تهیه کنم که بتونیم ازشون استفاده ی مفید داشته باشیم
ازشما هم ممنون میشم که در صورت داشتن اطلاعات مفید در این زمینه به من و بقیه دوستان کمک کنید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد