.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

عید در راه است...

سلام

امیدوارم حال دل دوستان خوب بوده باشه

امروز به بهانه عیدی ک در راهه مینویسم...

سالای قبل برای اومدن عید نیمه شعبان حس و حال دیگه ای داشتم ک الان غبطه ی اون حال و هوا رو میخورم...

اما امسال نه...یه حس دلتنگی و غصه دارم...

غصه برای آقام که چشم انتظار دعای فرج خوندن ماست...

غصه برای خودمو بقیه جوونا ک دعای فرج خوندن یادمون رفته...

بد زمونه ای شده خدااااااااااااا!

دلم برای دلتنگی های آقام غصه داره...دلم واسه بی وفایی های خودم غصه داره...

میدونم آقام داره میبینه اما باز اشتباه پشت اشتباه...

میدونم کار اشتباهم دل آقامو میرنجونه اما اشتباه پشت اشتباه...

توروخدا حواسمون رو بدیم...دشمن خیلی زیرکتر از اونیه ک تصورش رو میکردیم...

داره تیشه به ریشه ی اعتقاداتمون میزنه...

دیگه جوونای ما مث قبل نیستن اگه باشن خیلی کمن جوونایی ک با ذوق فرج آقا چراغونی میکنن و شیرینی پخش میکنن...

عید میلاد آقا شده پاتوق جوونای علافی ک برا خوشگذرونی و عیاشی و چشم چرونی ب ناموس مردم دور و بر تکیه آقا جمع شدن...

میترسم از اون روزی ک تکیه های عزاداری اربابم امام حسین هم سرد و بی روح بشه...چه بسا ک داره میشه...نوحه ها ب سبک ترانه های غرب...سینه زنی برای خودنمایی...وااااااااای از دل زینب!

نمیدونی آقا داره میبینه و دلش ب درد میاد؟؟؟؟

اسم خودمو گذاشتم شیعه مولا علی (ع)...مثلا الگوم حضرت زهرا ست...و چشم انتظار ظهور منجی عالم بشریتم...اما افسوس و صد افسوس اول برای خودم و بعد برای هم سن و سالا و کوچیکتر از خودم...
تو دوره ای که همه مذاهب مختلف دارن تلاش میکنن پیروان خودشون رو بیشتر کنن ب جامعه الان خودمون یه نگاهی بندازیم...
شدیم یه عده آدم ک بدون انگیزه داریم روز و شب ، شب و روز میکنیم و اسم خودمون رو گذاشتیم شیعه...
یارای آقا دارن کم میشن حواسمون باشه...
حواسمون باشه دشمن داره سربازاشو زیاد میکنه و آقا داره بدون سرباز میمونه...
بخدا منم مث شما دارم تو این جامعه زندگی میکنم از گرونی ها،بی عدالتی ها،بیکاری ها و بی بندو باری ها خبر دارم اما اینا دلیل نمیشه ک بخاطرشون ایمانمون رو بفروشیم و دل آقامون رو بشکنیم...
.
.
.
نمیتونم بنویسم ...
آقاااااااا!فدای نفس هات...دعامون کن بحق مادرت زهرا دعا مون کن...
-------------------------
پ.ن.1:
تاریخ داره تکرار میشه...
امام حسن ع به اجبار صلح رو پذیرفت....
خدایا به مظلومیت کریم اهل بیت قسمت میدم ب دادمون برس

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 11 - خرداد‌ماه - 1394 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.download-book.ir

آره درکتون می کنم
اللهم عجل لولیک الفرج

مجید 12 - خرداد‌ماه - 1394 ساعت 09:44 ق.ظ http://korando2015.blogsky.com

سلام مریم خانم
چی بگم والله .. از ماست که برماست .. منم خیلی حرفا دارم ولی نمیشه زد .. خیلی بد دوره زمونه ای شده .. یادمه بچه که بودیم از یک ماه بعضی سالها از سه ماه قبل از تولد امام زمان پول جمع میکردیم برای تولد امام زمان جشن بگیریم .هر محله سعی میکرد پر رونق تر از محله قبلی جشن بگیره بعضی محلها دیگه رقابتی شده بود .. اما افسوس الان بچه ها توی خونه هاشون پای پلی استیشن و ماهواره و ... نشستن و اصلا خبری از دنیای بیرون ندارند .بهرحال خیلی زمانه فرق کرده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد