.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

حس خوب الان من...

خدایا شکرت خیلی خوشحالم...

درسا خوب پیش میره...

من و ماندانا مطمئن شدیم ب اراده و خواست تو تو این مسیر داریم قدم میزاریم به نوعی تو داری راه رو واسمون باز میکنی...

خدایا فقط ب راه خیر و خوبی هدایتمون کن و در عین حال کمک کن با نیت پاک هرچی یاد میگیریم در اختیار بقیه بزاریم.

خدایا خیلی خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتت دارم

-------------

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید 8 - خرداد‌ماه - 1394 ساعت 01:00 ب.ظ http://http

سلااااام .. بسیار خوشحالم از اینکه احساس خوبی دارید
امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید و خدا هم مطمئن باشید کمک تون میکنه .. ببخشید اگر نیستم .. فعلا بلاگفا داغون شده . دارم دنبال یک وبلاگ جدید میگردم . اگر درست کردم حتما مطلعتون میکنم .. یا حق .

سلام.
همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد