.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

گرد و غبار خوزستان...

سلام 

چند وقتیه ک میخام از اوضاع و احوال این چند وقت خوزستان بنویسم اما بنا ب دلایلی نشد اما الان میخام بنویسم و بگم: 

از ته دل دعا میکنم آه مردم خوزستان مسئولین بی فکری رو بگیره ک این چند ساله هوای آلوده و پر از بیماری خوزستان رو میبینن و کاری نمیکنن... 

تورو خدا انقد دروغ نگید انقد شعار ندید...هروقت هوا اینجور میشه مسئولین جمع میشن و یه جلسه میگیرن و بعد چند وقت ک چشمشون ب هوای پاک میفته یادشون میره...  

دارید چیکار میکنید که ما هرسال تابستون میزبان این گرد و غبار بودیم و حالا زمستون هم اضافه شده... 

انقد راحت نگید خوزستان این چند روزه میزبان گرد و غبار ناخوانده ست...انقد راحت نگید.... 

تویی ک راحت میگی خوزستان میزبان گرد و غبار ناخوانده ست آخه این گرد و غباری ک 6 برابر حد مجازه مهمان ب حساب میاد؟ 

میدونی 6برابر حد مجاز یعنی چی؟ 

یعنی وقتی همه ی در و پنجره ها بسته باشه تو خونه احساس خفگی و سوزش گلو کنی...

تورو خدا یکم خدایی کار کنید... 

تورو خدا ب داد مردم خوزستان برسید... 

بخدا با این گرد غباری ک از کوچکترین درز در و پنجره وارد خونه ها میشه با خودش هزارتا درد و مرض میاره... 

این چند وقته از کوچیک گرفته تا بزرگ همه بیحال و مریضن هیچکی نمیدونه دردش چیه... 

بخدا این بیفکریا حق مردم خوزستان ک تو دوران جنگ تحمیلی اینهمه صدمه خوردن نیست... 

میخاستم برم از پشت بوم خونه یه عکس بگیرم بزارم تو وب اما ترسیدم در راهرو رو باز کنم پر ساختمون خاک شه... 

پر واتساپ شده جک های بیمزه از حال و روز الان خوزستان... 

خودمون هم ب خودمون رحم نمیکنیم... 

فقط اینو میگم ک:مردم خوزستان از اون مسئول محترمی ک کاری ازش بر میاد هر چند ناچیز اما کوتاهی میکنه نمیگذره... 

بخداااااااااا اون دنیا باید پاسخگو باشید... 

یاعلی 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 25 - بهمن‌ماه - 1393 ساعت 06:45 ب.ظ

معلوم نیست کجایی که یاد ما نمی کنی بی وفااااااااا
نت ندارم گوشی که دارم یعنی خیلی خیلی بی وفایی مخصوصا از وقتی ارشد قبول شدی...
دیگه با ما زیر دیپلم ها کاری نداری که ....
کلاست به ما نمی خوره


چیزی ندارم بگم

[ بدون نام ] 3 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 11:08 ب.ظ

Hi Maryam

Hi

پارسا 16 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام و درود بر مریم جان

انشالله که حالت خوب باشه

مریم جان امیدوارم که مقاله اگر فرستادی ، تایید شده باشه
دوتا کنفراس دیگه هم هست در حال پذیرش مقاله اگر مقاله داشتی بفرست (حداقل 3 تا مقاله داخلی خیلی میتونه کمکت کنه در آینده نزدیک) و البته حداقل یک مقاله ISI
که دیگه تکمیل کار زو انجام میده
با آرزوی موفقیت
و البته معدل بالای 19 در ارشد....

سلام آقای مهندس.تشکر از لطفتون،متاسفانه بخاطر تکمیل پروژه دروس این ترم نتونستم کار مقاله رو ب اتمام برسونم.این ترم تمام تلاشمو میکنم 2تا مقاله خوب با نوآوری آماده کنم.مشکل من این بود که کسی رو نمیشناختم تو زمینه ی کاری ک انجام میدادم بهم کمک کنه برا همین مقالهم نصفه کاره موند.اما حتما تا آخر تابستون تمومش میکنم.صددرصد به این مقاله هام نیاز دارم.این ترم متاسفانه معدلم 18 شد متاسفانه موقع امتحانام بدجور مریض شده بودم.حتما این ترم و ترمای بعد جبران میکنم.
مرسی از اینکه به مطالب این وب توجه دارید.
با آرزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد