.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ارشد5

 

------------- 

امروز دوستم میگه:از حالا هر مقاله و تحقیقی ک انجام میدی باید حواست باشه مرتبط با موضوع پایان نامه ت باشه و نباید بی ربط تحقیق انجام بدی... 

اما خداییش وقتی استاد خودش میگه موضوع چی برداریم من این وسط چیکارکنم؟؟؟؟ 

نمیدونم با این موضوعی ک برا پایان نامه م انتخاب کردم برم با کدوم استادم مشورت کنممممم 

کلافه م  

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 17 - آبان‌ماه - 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام مریم عزیزم
از اینکه میای سر میزنی واقعا ازت ممنونم
اینروزا سخت مشغولم
یه موضوعی هست که بدجور ذهنمو درگیر کرده و باید مفصل بعدا بگم که الان وقت نمیکنمو به کمکت مثل همیشه نیاز دارم آجی
راستی مریم جان من کتابارو کامل تمام کردم یک دور البته بجز محاسبات و گسسته و زبان برنامه سازی
زبانو دارم شبی یه درک مطلب میخونم
آمارم که نرسیدم بخونم
سفارش دادم تا 2 روز دیگه بانک تست جامع پورانو میارن برام... تستای تالیفیش منظورمه
کار خوبی کردم؟ یا فقط تست سالهای قبلو بخونم؟
مریم جان از اول آذر به امید خدا یا اواسط آذر ذیگه فقط میخوام تست بزنم
بنظر شما همزمان تست میزنم میرسم مرور کنم ؟؟ البته من خلاصه نویسی خیلی کم انجام دادم نتونستم وقتمو میگرفت
میخوام کتابارو زیرش خط کشیدم فقط نگا بندازم
ممنون از کمکت عشقم
خیلی یه دعات احتیاج دارم مریم
مریم جان باهام در تماس باش باید باهات یکم حرف بزنم
شبت بخیر آجی گلم

سلام گلم
باشه خانمی....منتظرتم

مریم 18 - آبان‌ماه - 1393 ساعت 06:39 ب.ظ

مریمی شرمنده خلاصه نویسی نکردم یعنی خیلی کمه همه کتابارو نرسیدم میتونم همزمان که تست تالیفی پوران رو خریدم میزنم کتابارو نگاه کنم؟

سلام گلم.عب نداره فقط ب نظر من مرور از رو کتاب بهت استرس وارد میکنه.بخصوص ماه آخر ک باید مرور کنی بنظرت چند برگه تو دستت باشه واسه مرور بهتره یا اینکه کتابای قطور رو برگ برگ کنی و دنبال نکات مهم و زیرخط دار بگردی؟؟؟
بازم هیچ اشکالی نداره،سعی کن از همین خلاصه های کم هم استفاده کنی.از نکاتی ک زیرشون خط کشیدی هم حتما استفاده کن حتما حتما...
بووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد