.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

خوشحالم خداجونم

خیلی خوشحالم خدا جونم 

درسته دیر این خبر رو دیدم اما بازم شکر...Feb 2014 بهترین ماه میلادی واسه منه خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدایا شکررررررررررررررررررررررررررر ... شکر ک لااقل دعاهام اینجا جواب داد اینا اشک شوقه خدا جون

نظرات 9 + ارسال نظر
سوگند 13 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام عزیزم
خوشحال که خوشحالی مریم جون

سلام عزیزم تشکر

مریم 13 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 06:47 ب.ظ http://mr2014.mihanblog.com

مریمی سلاااااااااااااااااام
اگه بدونی چقدر دلتنگتم..بابت دیر سر زدنام واقعا ازت شرمندم... خداروشگر که خوشحال میبینمت ..
حالا میشه بگی چرا خوشحالی ما هم خوشحال شیم؟؟
نکنه رتبه 1 شدی باهات زودتر تماس گرفتن؟؟؟
خانوم مهندس کنکور چطور بود؟؟؟
مریمی مشکلات منو که میدونستی.. امسال واقعا نخوندمو برام کنکور خیلی سخت بود..
اما دیگه اون مریم قبل نیستم..
میخوان انشاالله بکوب بخونم از الان واسه سال دیگه..
تروخدا دعام کن .. میخوام باعث افتخار بابام باشم.. و مادرم..
میخوام خودمو ثابت کنم ... بخصوص به اون آقا که قضیشو میدونی..
البته نه همش واسه اون ... بخاطر خدام بعد پدرومادر بعد خودم و آخر اون آقا

دوستت دارم خیلیییییییییییییی زیــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

سلام مریم بانوخوبی عزیزم؟خیلی خوشحالم کردی با کامنتت نه بابا رتبه یک کجا بودعالیه عزیزم ایشالا میای نت خودم از بعد عید با یه برنامه ریزی توپ کمکت میکنم امسال بترکونی.تمام تلاشتو کن فقط باعث افتخار پدرو مادرت باشی و بنده ی خب خدا باشی ولاغیرمطمئن باش خدا تو این مسیر با نیت پاکت تنهات نمیزارهخوشحالم مریم قبلی نیستی...پس با یه مریم پرانرژی امسال کار میکنم دوس دارم انقد کمکت کنم ک رتبه تکرقمی بیاری با توکل بخدا....یاعلی

مریم 14 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

ممنون که جوابمو دادی مریم جان.
واقعا راست میگی؟؟؟؟ کمکم میکنی؟؟؟
چقدر خوشحالم دوست خوبی مثل شما دارم..
مریم جان منابع رو از سایت مانشت از مصاحبه ی رتبه ها درآوردم...
بیشتر درسارو گفتن پوران..تو هم تایید میکنی؟؟
البته هر کتابی یه منبعی پیدا کردم ..من مهندسیم البته..
تا آخر اون هفته حتما باید کتابامو بخرم..
ایشالا فرصت کنم لیست کتابایی که میخوام بخرم بهت میگم..
شمام کتابایی که مشترک واسه رشته هردومونه بهم معرفی میکنی چی خوندی؟راضی بودی؟
مریم جان زبان عمومی و تخصصی چطوری خوندی؟
الان 405 و 1100 تافل رو تو گوشیم نصب کردم...
بعضیا میگن فایده نداره اینا هم ..سال به سال لغت جدید میاد..
یه جورایی ته دلم خالی میشه ..
ببخشید سرتو درد آوردم
کلی ازت راهنمایی میخوام
فعلا بای مریم عزیزم

سلام عزیزم
کمکی از دستم بر بیاد باعث افتخارمه عزیزم.
خیلی خوبه لیست کاتاباتو واسم بفرست اونایی ک نیازه بهت میگم بخری یا تعویض کنی.
درمورد زبان والا نمیدونم چی بگم 504و 1100 لغت رو بصورت فلش کارت داشتم استفاده نکردم.سرجلسه واسه زبان وقت کم آوردم فقط تونستم 4تا بزنم ک یکیش غلط شد
در مورد کتابا خیلی باید دقت کنی.منبع خوب واقعا خیلی میتونه تاثیر داشته باشه.
هرزمان وقت کردی لیست کتاباتو واسم بفرست.فقط الان بخای بخری چاپ 92 هست و چاپ 93 از اردیبهشت ماه ب بعد تو کتابفروشی ها موجوده.در هرصورت بازم تاکید میکنم ک کتاباتو حتما چاپ جدید بگیر.
راستی کدوم گرایش میخوای شرکت کنی؟نرم؟هوش یا معماری؟

مریم 14 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام مرسم خانم خوبین؟
خوشحالم که خوشحالین
حالا نمیخواین دلیلش رو بگید(دلیل خوشحالیتون)
موفق باشید دوست خوبم

سلام مریم خانم بزرگوار
تشکر عزیزم
به به چندروزه چشم ما ب جمال کامنتهای مریم بانو های وبم روشن شده
دلیل خوشحالیم؟؟؟؟
دلیل خاصی نداره
برای شما هم آرزوی موفقیت دارم

نرگس 14 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 09:16 ب.ظ http://taamaarkoz.blogfa.com

فوریه رو دوست خواهم داشت البته در آینده ی نزدیک ....
خوشحالم که در این ماهی که که گذشت خوشحال بودین و امیدوارم خوشحال بمونین...
وقتی دوستان از کنکور میگن تمام تنم مور مور میشه ، به خاطر خرابکاری امسالشون دیگه حالم از هرچی درس خوندن واسه سوالات تستی بهم میخوره ، دوست دارم فقط امتحان رو life بدم تا بدونن جقدر توانایی دارم نه اینکه با 4تا سوال تستی و کلی استرس قابلیتامون بره زیر سوال تازه حقمون هم بخورنن...
هنوز که هنوز دلم پرر ، پررررررررررر

سلام نرگس جونامیدوارم فوریه هم ماهی خوش و زیبا برای شما باشه درآینده ی نزدیک...نظر لطف شماست عزیزم.منم درمورد کنکور باهات موافقم صددرصد...من با تست کلاَمشکل دارم.تصورکن دروسی مث هوش و پایگاه و سیستم عامل رو انقد مسلطم ک میتونم قشنگ تو مخ بقیه تزریقشون کنم راحت مث آب خوردن.خداروشکر توانایی ارئه شفاهی دانشی رو هرچند اندک رو دارم و بابت همین خدارو شاکرم.اونوقت اونا با 6 تست هوش یا پایگاه یا سیستم یا معماری میخان دانش بچه هارو محک بزنن آخه این قانون کجاستتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟دلم میسوزه انقد مهندسی نرم افزار و شبکه رو عالی بلد بودم اونم مفهومی مفهومی اونوقت امسال با این سوالای مزخرفشون...درمورد طراحی و ساختمان حرف نزنم بهتره ک قلبم میسوزه و درد میگیرهبیخیال بابا خدا جای حق نشسته نرگس بانو

مریم 14 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

آمار و احتمال= پارسه
محاسبات عددی = پوران یا راهیان ارشد
ساختمان گسسته = پوران
--------------------
دروس مشترک
ساختمان داده=مقسمی یا پوران
نظریه زبان یا ماشین = لینز ،البته بعضیا میگن پوران ،بعضیام راهیان ارشد
مدار منطقی = پوران
معماری کامپیوتر =پوران
سیستم عامل= پارسه یا پوران
------------------------------------
دروس تخصصی
کامپایلر= راهیان ارشد(اینو خیلی مطمئن نیستم)
زبان برنامه سازی= راهیان ارشد
طراحی الگوریتم= مقسمی یا پوران. بعضیا میگن هر چی منبع بخونی کمه براش..
پایگاه داده = مقسمی یا راهیان ارشد
-------------------------------------------------
راستی عزیزم گرایشم نرم افزاره... میخواستم بیام آی تی
ولی دیدم وقتمو بیشتر رو این گذاشتم..
هرچند روزانه باید رتبه زیر 250 باشی...
مریم جان تا اردیبهشت بخوام صبر کنم عقب میمونم.. باید تا هفته دیگه انشاالله تهیه کنم.
میخواستم از اسفند شروع کنم که متاسفانه نشد...
اردیبهشتم عروسی دخترعمومه.. بعدشم مامانبزرگم میره مکه.. تازه بعدشم خالم زایمان میکنه...
میبینی شانس منو
برم کتابخونه بهتره مریم..نه؟؟؟؟
اونجا مجبوری... خونمون جای راحتیه خداروشکر... ولی خوب فکر میکنم راحتی زیاد نذاره درس بخونم..
و کمی هم خوابالو... ولی چون هدف دارم برنامه ریزیمو باید هرچه زودتر شروع کنم...
ممنون بابت راهنماییات مریم گــلــــــــــــــم

سلام عزیزم
در مورد منابع فردا بهت میگم.اما یکم زود نیست از حالا شروع کنی ؟میترسم آخراش کم بیاری.
همین نرم افزار رو بچسب...
قرار نیست زندگیتو تعطیل کنی بخاطر کنکور.ب عروسی ها و دید و بازدید ها و مهمونی های عیدت خوب خوب برس.تفریح سرجاش ...درس هم سرجاش!!!
کتابخونه بری خیلی خوبه اما خودتو هم ب اتاق خودت عادت بده و هم کتابخونه.چون اگه ب کتابخونه عادت کنی اگه یه روز جور نشه بری کتابخونه اونوقت اصلا تو محیط آروم اتاقت هم نمیتونی درس بخونی.
اصلا نگران نباش...توکلت ب خدا باشه.یه عالی بگو و شروع کن
منم قول میدم کنارت باشم تا روز کنکورت

مریم 15 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام عزیزم.. نه مریم جان با روزی 2 یا 3 ساعت شروع میکنم که خیلیم خسته نشم ..
آره حق با شماست.. باید به تفریحاتم رسید..
راستش مریم جان وقتی حرف بقیه دوستان که اینجا نظر میذارن یا حتی دوستای خودم که میگن هرچیم بخونی سر کنکور سوالات سختو نتونی حل کنی یه سال عمرت رفته افسردگیم میگیری
یکیم بیاد و اینطوری با نامردی سوالارو لو بده که دیگه هیچی...
البته من با این حرفا بازم کنار نمیکشم.. اما این ترس از سوالات کنکور همیشه باهام هست...
منتظرت هستم

سلام عزیزم درسته اما اگه خوب بخونی و خیلی خیلی تست کار کنی اصلا کنکور و سوالاش ترسناک نمیشن... از حالا بهت میگم ک خیلی خیلی باید تست کار کنی...وقتی تست های سال گذشته رو خوب خونده باشی دیگه استرس نداری.منظور من از خوب خوندن یعنی دقیق و با دلیل و استدلال خوندنه من سال اول تست زدنم با امسال خیلی فرق داشت...امسال وقتی تستی رو برا خودم میزدم برا هر گزینه ش کلی وقت میزاشتم نگاه میکردم از کدوم مبحث اومده و با دلیل اون گزینه رو رد یا تایید میکردم. مریم جان از حالا ک شروع میکنی بعد هر درسی ک مطالعه میکنی حتما حتما باید تست بزنی...رشته های فنی هرچی تست کار کنی کمه... نگران نباش اگه از حالا دقیق و حساب شده جلو بری وقت کم نمیاری و بدون نگرانی کل درساتو با مرود و تست میخونی توکلت بخدا باشهکنکور اصلا ترس نداره من اینو امسال کشف کردم

مریم 15 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

ممنون بخاطر کمکات مریم جان..
واقعا نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم..
مریم جان یکی از دوستام اصرار داره باهم در س بخونیم..یعنی با هم منابع رو تهیه کنیم و کتابامونو جا به جا کنیم تا مجبور بشیم بخونیم و اشکالاتمونو با هم رفع کنیم..
خواستم ببینم شما تایید میکنی 2نفری درس خوندن رو؟؟

خواهش میکنم عزیزم
اینکه یه پارتنر صمیمی و فعال داشته باشی ک بهت انرژی مثبت بده خیلی خیلی خوبه.منم تو این مدت یه دوست و همراه صمیمی داشتم ب اسم عسل جون ک اتفاقا وبم هم میاد خیلی خوبه اما در مورد منابع اشتراکی نمیدونم والا.خوبیش اینه ک میتونید شراکتی ونابع بیشتری تهیه کنید اما وقتی مثلا هوش دست اون باشه و مثلا معماری دست شما چطور میتونید رفع اشکال کنید.
در مورد منابع خودت بهتر میتونی تشخیص بدی.اما بودن یه پارتنر و همراه فعال و موج مثبتی تو این مسیر کسل کننده ی پشت کنکور خیلی مفیده.

مریم 16 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

نه مریم جان این حرفا چیه .. همین که زحمت میکشی برام یه دنیا ارزش داره..
خیلی عزیزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد