.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

به بهانه ی روز عشق...پیشکش دوستان گلم...

سلام خدمت تمام دوستان

میخاستم این پستو رمز بزارم اما  ممکنه نتونم رمزو به مخاطب های خاص این نوشته م برسونم برا همین عمومی گذاشتم.

اول مطلب بگم ک تاآخر مطلب رو بخونید بعد قضاوت کنید و از همون اولای مطلب از دستم دلخور نشید...


"این پست تقدیم ب بهترین دوستانم لیلا و امل و زینب و فاطمه"


روز 5 اسفند "ولنتاین ایرانیان عزیز" مبارک!

ولنتاین تنها روز عشاق نیست بلکه

روز همه ی کسانی ست که با آنها خاطره داریم و دوستشون داریم:

Happy Vlentaine ُs Day


  

-------------------

پ.ن.1:

مث شیشه شدم...مث شیشه!!!!

تلنگر نوشتن این پست رو یکی از دوستان دوران ابتداییم ب نام "فاطمه" زد...از پنجم ابتدایی تا آذرماه امسال تو کتابخونه فاطمه رو ندیدم.پنجم ایتدایی ک بودیم فاطمه اینا از محل و مدرسه ما رفتن  و من دیگه خبری ازش نداشتم تا اینکه اواخر آبان ماه ک تصمیم گرفتم جدی جدی درس بخونم رفتم کتابخونه.اونجا بود ک فاطمه رو بعد از چند سال دیدم،اونم برای ارشد حقوق درس میخوند.

یادم میاد از همون بچگی از عرب زبانها میترسیدم و اصلا حس خوبی نسبت ب اونا نداشتم یادمه دوران کاردانی همه ی حواسمو میدادم ک تو ماشینی ک عرب هست سوار نشم.تصوراتی ازشون داشتم ک همشون با حرف مردم بود و چیزایی ک خودم دیده بودم نبود.تا اینکه همون ترم اول کارشناسیم با 2تا از بچه ها خیلی دوست و صمیمی شدم ک عرب زبان بودن و اصالتاً عرب!شدن از بهترین و عزیزترین دوستام...

وقتی خونه هاشون رفت و آمد کردم اونوقت فهمیدم ک چقد فکر و حسم نسبت ب اونا بد بوده(شرمنده م بخدا!!!)...فوق العاده مهربون،خونگرم،صمیمی و بامرام و آخر معرفت و دوستی...خانواده های ماه و محترم و باشخصیت...فوق العاده با ایمان و با اعتقاد...من همیشه فک میکردم عربهای عزیز بی دین و ایمان هستن(بخدا نمیدونم چرا همچین فکری میکردم!!!) اما وقتی خونواده هاشون رو از نزدیک دیدم نظرم 180 درجه عوض شد، از این رو ب اون رو!

برای تمام قوم ها همینجوره چه لر چه بختیاری چه عرب چه تُرک و چه کُرد...همه قابل احترامن و آداب و رسوم دوست داشتنی خاص خودشون رو دارن...اصالت خودم هم هنو مشخص نیست نه لر هستم نه بختیاری نه عرب نه کُرد و نه تُرک...نمیدونم والا این چه نوعشه!بیخیال،مهم اینه ک ایرانیم....ایرانم رو عشقههههههههههه!!!!!!!!

این فاطمه ی عزیزم ک درموردش گفتم هم عرب زبان بود،دوست و همبازی دوران بچگیم ک پاک فراموشش کرده بودم.خدارو شکر حالا ک از امل و لیلا دور شدم فاطمه رو نزدیکم دارم...فوق و العاده صمیمی و مهربون و دلسوز و باوفا! آخر دوستی و رفاقت...

امل و لیلای عزیزم خیلی دلم واستون تنگ شده...واسه مهربونیا و شوخیهای لیلا،خنده های زیبا و مهربونی بیش از حد امل...واسه لحظه های شاد اون روزی ک من و زینب و شما رفتیم زیارت حضرت دانیال نبی...شب هم من و زینب پیش امل موندیم اما لیلای بامعرفت رفت...خدایا چه خانواده ی مهربون و خودمونی داشتن!عاشق همچین خانواده هایی هستم جون میدن واسه مسافرت رفتن همراه اونا...آخ جون نون گرمی ک صبحونه خوردیم ...یادش بخیر اون شب،شب نذری پزون خونه ی لیلا اینا...من و زینب و لیلا و امل،بعد هم ظرف شستن من و زینب ...بهترین لحظات دوران کارشناسیم رو تو اون شرایط بد روحیم کنار این دوستان داشتم و تا زنده ام یادم نمیره...درود بر لیلا و امل و فاطمه ی عزیزم و همه ی عرب زبان های گل وطنم!

بی انصافیه ک مهربونی بقیه بچه های کلاس رو از یاد ببرم عفت عزیزم،الهام جون،عسل،سوگند،آزاده مهربونم،مهسای گلم،شیوای گلی خودمممممممممم،شیرین جون،ندا و ناهید عزیزم...

----------------


ما رسم دوستیمان مثل نان نیست 

که گرمش در سفره ی دل باشد و 

سرد و بیاتش سهم نمکی!

چه گرمای حضورتان و چه سرمای نبودنتان را دوست دارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی درویش 6 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام مریم جان
انشالله که در کنکور ارشدتو با موفقیت پشت سر گذاشته باشی
میدونی زندگی رو زیاد سخت می کنی به خودت؟؟؟ اینجوری که زود موهات سفید میشن!!! البته اگه تا الان نشده باشن
تو خیلی زحمت کشیدی باید منتظر تقدیر الهی باشی
هرچی رقم زد بهش قناعت کن چرا که اون سرنوشت رو تعیین کرده از قبل ،پس هرچی خواست بگو یا حق

سلام نه دیگه راضیم ب رضای خدا... برای من شریف درس خوندن اصل نبوده و نیست، مهم رسیدن ب اونجاهاییه ک با درس خوندن تو شریف میشه بدست آورد ن تنها شریف بلکه جاهای دیگه هم میشه بهشون رسید... رسیدن ب اهدافم برام مهمه حالا از هر مسیری ک بشه راضیم فقط میخام تو این مسیر قدم ب قدم خدا کنارم باشه همین و بس!
ممنون بابت راهنمایی های بجا و مفیدتون...
تشکر
التماس دعا

لیلا 14 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام منم آقا غوله
نامرد کجای ما خشن و ترسناک و........بودیم

خوب شد زن داداشت نشدم وگرنه دوران نامزدی میکشتیبم
خوبی؟یادش بخیر و جقدر زود تموم شد.
مرسی از اینکه این پست رو گذاشتی
فدات میبوسمتاینا رو الکی گفتم خدایش من از سشهر شما خوشم نمیاد حالا چه برسه که ببوسمت.
اه اه

سلام عزیزدلم
منکه معذرت خواهی کردم قبلش
فدات بشم خیلی دلم واستون تنگ شده
قابل شمارو نداشت
عب نداره من از راه دور صورت ماهتو میبوسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد