.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

نگرانم

نگرانم  

که مبادا تو که محبوب منی

بی من از لانه ی پرمهر دلم پربزنی 

 و مرا اینچنین غرق در انبوهی غم های غریب

وبه تنهایی یک چلچله ی بی پر و بال

مانده در شهری دور،  

بری از خاطر  

و آرام فراموشم کنی

نگرانم

که مبادا روزی از وسوسه چشم کسی

بی آن که در فکر من مانده به غربت باشی

پای در راه دگر بگذاری....   

                                                 شعر از: فریدون مشیری

  

شب شد...

خورشید رفت

آفتابگردان عاشق به دنبال آفتاب آسمان را جستجو می کرد

ناگهان ستاره ای چشمک زد

آفتابگردان سرش را به زیر افکند

آری...گلها خیانت نمی کنند!!! 

.............. 

پ.ن.۱: 

امروز تو مدرسه داداشم مسابقه سودوکو (sudoku)برگزار شد...خوشبحالشون منم دلم میخاد...داداشم میگفت :آجی بیا بریم باهم یکیشونو حل کنیم ولی حیف نمیشد!!!!! 

وقتی گزارش برگزاری این مسابقه رو از دانشگاه امیرکبیر نشون داد انقد دلم میخواست جای یکی از اونا بودم و مینشستم رو زمین و یکیشونو حل میکردم 

عیب نداره نوبت ماهم میشه

 

........................ 

توجه توجه: 

برای خرید کارت اعتباری آزمون کارشناسی ارشد سال 1391 اینجا را کلیک نمایید

برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 1391 اینجا را کلیلک نمایید