.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ارشد3

سلام 

امیدوارم حال تمامی دوستان خوب بوده باشه و زندگی بر وفق مراد همگی....ان شاءالله 

خدارو شکر این چند روزه با باریدن بارون رحمت خدا حال مردم استانم کمی خوش و خرم شده...هر چند هوای گرم الان بعد باریدن بارون یکم حالمون رو گرفته.... هنو کولر کار میکنه 

الان داشتم جزوه پردازش گفتارمو نگاه میکردم دیدم همش از مبحث سیگنالا گفته و کتابی ک من از نت دانلود کردم(ب زبان اصلی) هیچ مبحثی از اون مث مطالب جزوه نیست

الان کتابی ک خود استاد معرفی کرده رو پیدا کردم لینک دانلودش رو پایین مطلب میزارم.  

(دوتا لینک از خود کتاب مرجع+ لینک حل المسائل)

دلم نم نم بارون میخاد....هندزفری بزارم تو گوشم و آروم قدم بزنم...   

تنتون سالم .... دلتون خوش، در پناه حق تعالی 

یا علی 

......... 

Oppenheim - Discrete Time Signal Processing    

 

Discrete-time Digital Signal Processing - oppenheim  

 

solutions manual

 

   کتاب مبانی شبکه های عصبی(Fundamentals Of Neural Networks by Laurene Fausett)

ارشد2

سلام 

این هفته کلاسام شروع شد بسلامتی... 

صب زود زدم بیرون ک دیر ب کلاس نرسم آخه بدم میاد بعد استاد برم تو کلاس،اما از شانسم خیلی زود ماشین تکمیل شد و زود رسیدم دانشگاه.یه راست رفتم زیارت شهدا گمنام دانشگاه،هرچند ازشون دلخور بودم اما دلم نیومد ک بدون سلام ب اونا برم سر کلاس!!! 

خلاصه کلی باهاشون درددل کردم و رفتم سرکلاس،کلاس پردازش گفتار ب دلم نشست!!!بد جور تو فکرشم ک برا تحقیق یه موضوع خوب پیدا کنم،الانم چندساعته تو نت دارم میچرخم،استاد گفته باید فقط مقالات سال 2010 تا 2014 رو بررسی کنید... 

خواهرم اومده بالا سرم میگه:تو که دوباره مث  قبلت شدی؟! قرار شد دوره ارشدتو بیخیال بگذرونی!فقط برا نمره قبولی بخون وسلاممممممممممم... 

برگشتم نگاش کردم!!!فقط همین!!! 

خداییش 14نمره پایانی اصلا برام مهم نیست اما 6 نمره سمینار و مقاله رو میخام...تمام  تلاش خودمو میکنم باقیش با خداست... 

ظهر هم کلاس شبکه عصبی داشتم اونم بد نبود... 

دوره ارشد تمام کارم با نرم افزار متلب هست و منم هیچی ازش نمیدونم.باید از صفر  شروع کنم!!! 

هرچند خوبه ک تو فکر باشم ک بعد فارغ التحصیلی قرار چیکار کنم اما فعلا نمیخام ب هیچی فک کنم... 

تو سرم غوغاست....اصلا آروم نیستم...نمیدونم با چی خودمو خوشحال کنم... 

دیشب ک شب میلاد امام هادی ع بود یه خواب عجیب دیدم ک مطمئنم بخاطر این بی ایمانی های این چند وقتمه و حرفای چرتی ک ب زبونم میاد... 

کاش سر عقل بیام یکم!!! 

ایام ب کامتون... 

یاعلی 

--------------------

 دانلود جزوه آموزشی برنامه متلب

دانلود اسلایدهای درس شبکه های عصبی دانشگاه خواجه نصیر 

 

----------------- 

پ.ن.1: 

دلم نیومد پیام تبریک امشبو ننویسم... 

فدای آقام بشم ک هرچی بشم بازم مث قبل عاشقشم....یا مولا یا علی!!!! 

عید ولایت عید غدیرخم بر تمام شیعیان و محبان مولا علی (ع) مبارک باد... 

خیلی خیلی خیلی التماس دعا... 

----------------

ارشد1

سلام 

الان اومدم وبو چک کردم یکی از دوستان سوالی در زمینه ارشد پرسیده بود  هرچند با روحیه داغونم نمیتونم مث قبل آپ کنم اما سعی میکنم اگه عمرم ب دنیا بود نکات مهمی ک گاهگاهی یادم میاد رو برا دوستان بنویسم. 

برای من متاسفانه و برای خانواده م خوشبختانه از بین شبکه و هوش مصنوعی پا رو دلم گذاشتم و هوش مصنوعی رو انتخاب کردم. ............ ادامه مطلب 

---------- 

پ.ن.1: 

نه دلم حافظ باز کردن میخاد نه خوندن یه متن ادبی...دلم میخاد فقط تنها باشم تنهای تنها... 

-----------

ادامه مطلب ...

و...

سلام 

امیدوارم حال همگی خوب بوده باشه و زندگی بر وفق مراد!!! 

قرارم با خودم این بود ک دیگه این وب آپ نشه اما این پست رو درجواب سوال خیلی از دوستان ک کامنت گذاشته بودن و  میخواستن بدونن ارشد امسال چیکار کردم مینویسم... 

خوشبختانه یا متاسفانه ارشد دولتی شبکه اصفهان قبول شدم 

خیلی از دوستان در جریان اتفاقاتی ک تو این مدت واسم افتاد بودن بعد موضوع تصادف چندماه پیشم خانواده م بدجور بدجور حساس شدن. 

نمیدونم بعد اینهمه تلاش بالاخره سر از کجا در میارم ....میرم دنبال شبکه یا هوش مصنوعی؟! 

فقط یه خاهش از تمام دوستانی ک این مطلبو میخونن دارم اینکه از ته دل برای این حقیر دعا کنن،دعا کنن ک همیشه راضی باشم به رضای خدا و تحت هیچ شرایطی ناشکری نکنم و یادمه نره باارزش ترین نعمت سلامتیه و بس!!! 

حق نگهدارتون 

یاعلی