.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

....و پایان

سلام دوستان عزیز و بزرگوار

تا یه ساعت قبل از اینکه شروع کنم به نوشتن انقد اعصابم بهم ریخته بود میخواستم فقط گلایه کنم...ولی به قول بابایی حق ندارم گله کنم فقط صبر... 

تاحالا شده انقد داغون باشی که با یه تلنگر بزنی زیر گریه؟ 

تاحالا شده وقتی بخوای کاری انجام بدی از زمین و آسمون واست بد بیاد؟ 

تا حالا شده صبح که از خواب بیدار میشی صبحونه نخورده تیر و ترکش های این روزگار به سمتت شلیک شه؟ 

.  

حال ما امروز تو دانشگاه با اونهمه قانونمندی همینجوری بود تا مدرکمو رو نگیرم حال و روزم همینه...هیچی نمیگم فقط:خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت...دوسِت دارم خداجونممممممم! 

.

بی خیال...دنیا ارزش اینهمه حرص خوردن رو نداره...بی خیـــــــــــــــــــــــــــــــال!   

میخوام پست آخری یکم شاد باشیم... 

خب تاحالا چه کارا کردید؟نمیدونم چند نفر از شما برنامه رو قبول دارید و چند نفر نمیخوایید با برنامه پیش برید؟! 

نمیدونم چندنفر از شما قبلا واسه کنکور سراسری داوطلب کانون فرهنگی آموزشی قلم چی بودید؟ 

اونایی که داوطلب این کانون بودن میدونن برنامه ریزی کانون تقریبا این شکلیه با این تفاوت که کانون واسه هر 2 هفته برنامه بهت میداد و خودت باید برنامه ریزی روزانه تو درست میکردی...یعنی واسه یه آزمون از هرکتاب(برا آزمون سراسری تعدادکتابا خیلی بیشتر از این حدی بودن که الان ما میخواییم بخونیم ولی حجمشون کمتر بود!)یه صفحه های محدود و خاصی رو تعیین میکرد و هردوهفته روز جمعه آزمون میگرفت.طبق برنامه ما برا یه آزمونایی فصل ها رو بصورت کلی ودرآخر کتاب رو بطورکلی میخوندیم. مااون موقع وقتی میخواستیم کل فصل یا کتاب رو بخونیم فقط از نکات برداشته شده طی آزمونای قبلی استفاده میکردیم و واقع مشاور ازمااینجور میخواست چون وقت دوباره خونی اونهمه مطلب رونداشتیم. 

خیلی از شما ممکنه بگید این برنامه ای که من نوشتم روزانه چندصفحه خوندنه و پراکنده خوانیه و نمیتونی با تمرکز درستو بخونی و به نوعی قاطی پاتی میشن...مطمئن باشید شما بااینجور درس خوندن مطالب رو قاطی نمیکنید.وقتی چند روز با برنامه پیش رفتید متوجه میشید و چاره ی این فراموشی مطالب مرور هرفصل بصورت مختصر و گذرا بعد از اتمام اون فصله. 

-----

این پست با توجه به تیترش پست خداحافظیه ولی نه واسه همیشه.ولی دیگه وقت آپ کردن به موقع و جواب دادن به کامنتها و سرزدن به وب دوستان گرامی رو ندارم.

خیلی دوست دارم ببینم نیمه خرداد که نتایج رو میزنن کدوم یک از دوستان واسه مرحله ی اول قبول شدن ...توروخدا هرکدوم مجاز شدید خبر بدید بخدا یه دنیا خوشحالم میکنید.  

من کامنتا رو هرچندوقت یه بار نگاه میکنم واگه سوالی یا خدایی نکرده مشگلی باشه حتما جوابگو هستم. 

-----

اگه عمرمون به دنیا باقی بود مهرماه بعد از اتمام این برنامه ریزی مطالبی رو تو وبم میزارم. 

درضمن اگه جزوه های شبکه های کامپیوتری استاد حقیقت و پدرام و یه جزوه ی خوب واسه درس مدیریت گیرم اومد لینک دانلودش رو میزارم. 

--- 

دوستان عزیز حتما سوالات کنکور ارشد 90 رو از همین وبلاگ از آرشیو مطالب دانلود کنن.حتما اگه حل تشریحی سوالات آزمون ارشد 90 گیرم اومد اونم واستون میزارم.  

----- 

آرزوی خوشبختی و موفقیت همه ی شما دوستان بزرگوار رو در تمامی مراحل زندگیتون دارم و از خدای مهربون عاقبت بخیر تک تک تون رو میخوام. 

---- 

یه خواهش ازتون دارم:لابلای درد و دلا و راز و نیازات با خدای مهربونت این حقیر رو از دعای خیرت محروم نکن...فقط دعا دعا دعااااااااااااا 

++++ 

دست از طلب ندارم تا کام دل برآید 

یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید   

++++ 

.....یا علی..... 

 

 


 پ.ن.۱:.....توجه توجه.... 

دوستای عزیز سایت"بنیاد شمس،دانلود جزوات دست نویس ارشد" فعلا تاچند مشکل داره و لی تا چند روز دیگه ان شالله درست میشه و میتونید جزوه های موردنیازتون رو از این سایت دانلود کنید.برخی لینکای دانلود پست"دانلود جزوه های ارشد"مربوط به این سایته و دلیل اشکال این لینکا سایت مربوطه ست.امیدوارم تا چند روز دیگه مشکل سایت بنیاد شمس حل شه. 

با تشکر ازدوستان

نظرات 22 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 19 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

نامرد.....

اولا سلام
قرارمون این نبود آبجی حدیث که ازدستم دلخور بشی
منکه گفتم واسه همیشه نمیرم.مث وب قبلیم حذفش نمیکنم و میخوام مطالبش واسه دوستام یادگاری بمونه و هروقت که تونستم یه مطلب مفید واسه دوستان میزارم ولی قول نمیدم که یه وقت شرمنده نشم

داداش مجید 19 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

حالا خوب خانم ارزومندی خوبه شما تلفنی در ارتباط هستید من چی بگم؟ ولی خب برای موفقیت ابجی گلمون باید کمی تحمل کنیم انشالله موقعی که موفق شد و ارشدش رو گرفت میتونیم کامپیوترامون رو بدیم بهش برامون برنامه ریزی کنه اول باید برای من یه برنامه حسابداری درست کنه تا این دخل و خرج مغازمون درست دربیاد ...

به روی جفت چشام...ولی داداش من دارم از برنامه نویسی فرار میکنم میرم آی تی ولی تمرین میکنم که یه برنامه ی حسابداری خوب واسه مغزه ی خان داداشم درست کنم بهت قول میدم وگرنه اسمم مریم نیست
ایشالله رو زبه روز برکت مغازه ت بیشتر از پیش بشه

حدیث آرزومندی 19 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

آقا داداش مریم خانوم چی بگم؟؟ چه شماره ای؟؟ وقتی گوشی همش رو سایلنته و بعد از ده سال تازه می فهمه یه اس ام اس اومده یا زنگی خورده دیگه این شماره به چه دردی می خوره!!؟؟؟

فاطمه 19 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

ااااااااااااااااا ناامیدی ندین به آبجیم دیگه
عزیزم راحت برو خوبم بخون.بی خیال همه چی
درس ارزششو داره
درضمن چراااااااااااااا از برنامه نویسی فرار می کنی
من عاشق برنامه نویسیم
خیلی حال میده رو یه چیز فکر کنی بعد نتیجه بگیری بعد اون همه پیگیری واااااااااای چه لذتی داره
موفق اشی همیشهههههههههههههههههه
برات بهترینا رو آرزومندم فدات شم

مرسی عزیز دلم
...
نمیخوام ناامیدت کنم امیدوارم تاترم آخرت همینجور عاشق برنامه نویسی باشی.منم مث تو با عشق زیاد زیاد رشته ی نرم افزار رو انتخاب کردم تا ترم سوم کاردانیم همینجوری مث تو بودم انقد کتاب برنامه نویسی تو قفسه کتابا جمع کرده بودم که بچه ها مسخره م میکردن.خداییش چون ریاضیم خوب بده استادام خیلی بهم امید میدادن و تشویقم میکردن ولی ...بی انصافی یکی از استادام باعث شد برای همیشه از برنامه نویسی متنفر شم ..میدونم کار اون استاد ارزش ناراحت شدن نداره ولی...دست خودم نیست...الانم یکم بهتر شدم در واقع برنامه نویسی تحت وب رو بیشتر دوست دارم هرچی به شبکه ربط داشته باشه رو دوست دارم

حدیث آرزومندی 19 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

نمی خواد شرمنده بشی. بد بد بد بد...
راستی امروز تو مراسم جات خالی بود

همینکه اونجا یه عزیزی مث تو یادمو کرده یه دنیا واسم ارزش داره

حدیث آرزومندی 20 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

شرمنده نتونستم سوالتو جواب بدم چون علی رغم اینکه میونم با شعر خوبه اما اینو نفهمیدم

دشمنت شرمنده عزیز دلم.
مرسی.منم چون میدونستم ازت این سوالو پرسیدم آخه واسه خودم هم مبهم بود.

مسعود 20 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 04:28 ق.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

به یاد بیاور مرا
و از یاد مبر
که انعکاس صدایم درون شب جاری ست
در این سکوت هراس انگیز
کاش
کاش می آمدی و می دیدی
بین این خفتگان بی فردا
بدترین درد
درد بیداریست.

کسی نمی داند
مرا ندیدی
دیگر نخواهی دید
کسی را
که تا آخر عمرش برایت (( ان یکاد عشق)) می خواند.

موفق باشی

لیلا 20 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

شاد بودن بزرگترین انتقامیه که از زندگی میشه گرفت آرزومه همیشه شاد باشی.

مریم 20 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام ماری جون امیدورم که تو کنکور موفق بشی

رادیوتراپیست کانسریته شده 21 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:22 ق.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

عزیزم دلم واست تنگ میشه
عشقم کار خیلی خوبی میکنی
بشین یه ساله رو قشنگ درستو بخون ایشالا یه نتیجه ی خوب بگیری
به یادتم
برات دعا میکنم
موفق باشی
راستی نمایشگاه کتاب نیومدی؟

مجید 21 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام
امیدوارم حالت خوب باشه ...

مسعود 21 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 07:32 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com

فروغ فرخزاد:

نمی دانم چه می خواهم خدایا ، به دنبال چه می گردم شب و روز

چه می جوید نگاه خسته من ، چرا افسرده است این قلب پرسوز

ز جمع آشنایان می گریزم ، به کنجی می خزم آرام و خاموش

نگاهم غوطه ور در تیرگیها ، به بیمار دل خود می دهم گوش

گریزانم از این مردم که با من، به ظاهر همدم و یکرنگ هستند

ولی در باطن از فرط حقارت ، به دامانم دو صد پیرایه بستند

از این مردم که تا شعرم شنیدند ، برویم چون گلی خوشبو شکفتند

ولی آن دم که در خلوت نشستند ، مرا دیوانه ای بدنام گفتند

دل من ای دل دیوانه من ، که می سوزی از این بیگانگی ها

مکن دیگر ز دست غیر فریاد ، خدا را بس کن این دیوانگی ها

ِ 22 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:14 ق.ظ

عزی نگراد خسته نبیستی این قد شر و ور باقته بیستی؟ کتی استراحت هم بکو.

اولا سلام.
واقعا واست متاسفم.شماهم یکم...

رادیوتراپیست کانسریته شده 22 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

فاطمه 23 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام آبجی عزیزم.خوبی گلم؟؟؟
خدا قوت
کی کنکور داری آبجی؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشالا که حتما موفق میشی
برات بهترینا رو آرزو می کنم
و برات قبول شدنتو دعا می کنم ایشالا که قبول درگاه حق باشه

قررررررربونت گلم

حدیث آرزومندی 24 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

می توانستم نباشم تا مجبور نباشم نگاهی به اطراف بیندازم
می توانستم نباشم تا کلا بیخیال دنیا می شدم
می توانستم نباشم تا مجبور نبودم چشم به روی دنیا ببندم
می توانستم نباشم تا دنیا اشتباه و گناهی را از من در خود نگه نمی داشت
و ...
اما می توانستم باشم و به راحتی نگاهی به اطراف می انداختم، می توانستم باشم و دنیا را بیخیال نمیشدم، می توانستم باشم و چشم به روی دنیا نمی بستم، می توانستم باشم و اشتباه نمی کردم و...
می توانستم باشم ولی فقط خوب باشم، فقط خوب...

لیلا 25 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
خوبی؟زنده ای؟
خبری ازت نیست؟
شروع کردی به درس خوندن؟

لیلا 25 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام
مریم جون نمیدونستم
انشاالله به زودی زود خوب بشه .
وبهترینها رو برای تو و خانواده ات آرزو می کنم.

[ بدون نام ] 27 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

چرا اینجا گل نداره ؟ باشه انشالله ارشد قبول شدی یه سبد گل سفارش میدم فقط حیف که نمیشه پستش کرد

لیلا 27 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

دوست واقعی کسی است که دست های تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند.

me 28 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://mk80ux.blogfa.com

سلام
در راه کنکور ارشد موفق باشید.
اگه کتاب خوبی دیدید هم معرفی کنید.
یادت نرود که یاد تو در یاد است!
پایان.

مسعود 28 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

من نمی دانم که چرا می گوینداین یکی ممتاز است ان یکی معرکه نیست.
وچرا هیچ کجا فرصت درس برای نفر اخر نیست.
رتبه ی ۲۰۰۰۰چه کم از رتبه ی ۱ دارد.
تست را باید زد .
درس را باید خواند.
کار ماشاید این است که در حسرت دانشگاه شناور باشیم.
پشت دروازه ی ان همه اردو بزنیم.
دست دردست هم دهیم به مهر .
غم بیکاری را کم بکشیم.
که ما شاید این است.
که سرباز شویم .
سرمان بتراشند ازته.
خوش باشیم که ما خوش تیپیم .
صبح ها همراه خورشید بیدار شویم.
همراه باد ونسیم پادگان را بدویم.
بگذریم من خوب می دانم.
سرنوشت ما همه بسته به یک عدد است.
رتبه ها در کنکور .
آی مردم .
زندگی را نکشانیم میان اعداد.
همه باید زنده باشیم .
کار ما اینک چیست ؟
کارما شاید این است.
که دعایی بکنیم.
ای خدا
تو رسان یک عددی .
یک مددی .
به جوان هایی با سر نوشت عددی.
-----------------------------------------

سلام
امیدوارم موفق باشی در راه کنکور ارشد
منتظر بازگشت پیروزمندانه شما هستیم.
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد