.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

وفات حضرت زینب تسلیت...

سلام ب همه

نمیدونم چرا اما این وقت شب فقط خواستم بنویسم...

دلم داره میترکه خدااااااااااااا

داره چی به سرمون میره؟؟؟؟

داریم به کجا میریم؟؟؟فقط میدونم هرجا باشه دور از توئه

خدااااا منکه روسیاهمو گناهکار اما دلم میخاد زار بزنمممممم

این چند وقته از بس تو این فضاهای مجازی چیزای جورواجور دیدم حالت تهوع گرفتم....

فقط ب این رسیدم:

زن  بدون حجاب...

مرد بدون غیرت...

چی بنویسم ک دلم آروم شه؟؟؟

دلم برا عموی شهیدم تنگ شده خداااااااا

چرا تو‌خوابم نمیاد؟منکه انقد بهش نیاز دارم بخصوص این روزا

حالا میفهمم علت حساسیت های بابام برای تربیت ما...حساسیتش برا حجاب ما...حساسیتش برا حجب و حیای ما...حساسیتش برا نماز خوندن های ما....

خدایا شکرت بابت سایه ی این پدر...

خدایا شکرت بابت سایه ی مادرم...

خدایا بحرمت آبروی حضرت زینب اینا رو ازم نگیر...

واااااای چه حالی میده آغوش بابام...چند شب پیش یهو دلم پر شدم بدو رفتم مامانمو بغل کردم و پاهاشو بوسیدم...دیدم بابا داره نگام میکنه بدو رفتم سمت بابا ...

بابا محکم بغلم کردم و صورتمو غرق بوسه کرد و اشک ریخت...

اون لحظه از ته دل خداروشکر کردم که سایه شون بالای سرمه...

.

.

.

خدایاااااااااا به آبروی حضرت زینب ک امشب شب وفاتشون هست خودت کمک کن به همه ی جوونا...کمک کن بیشتر از این شرمنده بانو نشیم...بیشتر از این دل امام زمان رو نشکنیم...

خداااااا بدجور دلم گرفته...نمیدونم چی بنویسم ک سبک شم...

خدا الان با سکینه حرف زدم تازه از بیمارستان اومده بود...حال باباش بده...خدا سکینه داره درد کشیدن باباشو‌ میبینه و ذره ذره آب میشه...

خداااااااا میشه میشه میشه یه نگاهی کنی به دل سکینه؟

خداااااااا به آبروی حضرت زینب قسمت میدم خودت مریضا رو شفا بده بخصوص بابای سکینه رو...

سکینه گفت:مریم!بابام لابلای درداش گفت یا امام رضا....

دلم داره میترکه خداااااااا

.

.

.

خداااااااااا حلالم کن

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین 4 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 05:14 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

الهی امین واسه همه دعاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد