.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

آغاز سال ۱۳۹۵ مبارک و میمون...

سلام خدمت تمامی دوستان

آغاز سال جدید رو‌خدمت تمامی دوستان محترم تبریک‌میگم و آرزومندم سالی که در پیش رو دارید سالی باشه سرشار از تندرستی،نشاط،موفقیت،برکت و خبرهای خوش...

خیلی وقته ک اینجا ننوشتم جوری ک دست و دلم ب نوشتن نمیرفت اما از طرفی دلم پر بود از حرف...حرفای دل!!!

خداروشکر قسمت نشد و دوباره از حرفای دلم ننوشتم تا امشب ک دیگه حال و هوای دلم تغییر کرده...دلی ک دیگه اصلا مث قبل نیس از یه طرف آروم آرومه از طرفی سر در گم...

اولین روز سال جدید باورم نمیشد دعای تحویل سالی ک با اشک زیاد از ته دلم خوندم انقد زود برآورده بشه...حول حالنا الی احسن الحال...دلی رو دگرگون کرد ک سالها بود نمیدونست کدوم هواییه...

روز اول سال مریم موند و سالای جدید پیش رو و سالای سختی ک پشت سر گذاشته بود،سنگ صبورم تو این روزا دوست عزیزم عسل جون بود که تنهام نزاشت و پای درددلام نشست و اگه حرفا و راهنماییاش نبود انقد زود بلند نمیشدم...

الان یه مریم مونده با کلی ارزو و هدف  والا...هدفهایی ک براشون زحمتها کشیده و بابتشون ثانیه های عمرشو خرج کرده...

مریم مونده با یه خدای مهربون بالای سرش ک الان کسی جز اون نمیتونه دستشو بگیره که اشتباه نره...

خدای مهربون انقد حرفا دارم ک نمیدونم چرا پای سجاده م که میشینم زبونم بند میاد فقط سرمو ک بالا میبرم اشک میاد...

من سر از حکمتت در نمیارم اما نزار تو این حال بمونم و سالای بعدم رو هدر بدم

کمکم کن ثمر این درس خوندن هامو ببینم...ثمر توکل کردن به تو رو ببینم...ثمر دعاها و اشکامو ببینم...

الان وقتی دست رو دلم میزارم آرومه آروم آروم...

خدای خوبم،ناشکر نیستم که این رو‌خودت خوب میدونی...

خوشحالم تو این همه سال اگه سختی داشتم راهو غلط رفتم اما تو تنهام نزاشتی...تابستون پارسال درست موقع امتحانای پایان ترمم با وجود اینکه حالم خراب بود اما تو نزاشتی زحمتای طول ترنم هدر بره و با معدل بیست حالمو جا آوردی ...

الان هم یه هدیه همون جوری میخام یه هدیه که از ته دل بخندم...اشک شوق از چشام بیاد

لخظه ی تحویل سال هیچی برا خودم ازت نخواستم فقط گفتم خدایا تن سالم و دل خوش برای همه....بهترین قسمتها برا عزیزان و دوستانم

خدای خوبم،فقط تنهام نزار مث همیشه بزار حس کنم بودنت رو...من زندگی که تو  توش نباشی رو نمیخامممممممم

فقط بمون کنارمممممم...میدونم وقتی تو‌کنارمی نمیزاری ادم بدا نزدیکم شن...آدمای خوب رو بهم میرسونی

.

.

.

ببخشید خیلی پر حرفی کردم...

نوشتم شاید آروم شم 

اینکه خدا نوشته هامو بخونه و مهر تایید و اجابت بزنه...الهی آمین

حق نگهدارتون...التماس دعا

یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
عسل 18 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام عزیز دل، مریم گلی خودم،،
نبینم اینجوری باشی ها،،،
نبینم بی قراری کنی ها، تا من هستم دربست درخدمتم

ای بابا مگه چ کردم،، حق دوستی رو ادا کردم دوست خوبممممممم

آهای دوستمم میخامت،، نصف شبی زده ب کله ات، البته من بیشتر،،،،

خب دیگه برم لالا که فردا باید برم دانشگاه،،،

دوستدارم، دوسم داشته باش، وگرنه کشتمت،،،

میبوسمت گلم، شب خوشجلی داشته باشی و منو تو خواب ببینی،، اونوقت خوابت خوشجل تر میشه

چرت و پرت نگفتم، نصف شبه

سلام گلم
عزیزمی..خودت میدونی چقد دوست دارم.بهترینا برات آرزومیکنم و از خدا میخام.میبوسمت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد