.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دوست بدار....

کسی را دوست بدار که "دوستت دارد", حتی اگر غلام درگاهت باشد؛ 
و دست بکش از دوست داشتن کسی که "دوستت ندارد", حتی اگر سلطان قلبت باشد... 
فراموش نکن که "زمان" آدم وفادار رو مشخص می کنه نه "زبان".... 
دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست، اما برای ماهی زندگیست... 

برای کسی که دوستت دارد "زندگی" باش نه "تفریح"

                           دکتر حسین الهی قمشه ای 


نظرات 1 + ارسال نظر
ali 29 - مرداد‌ماه - 1394 ساعت 02:07 ب.ظ http://funyu.ir

من از این تنهایی

از این که دیر می آیی

از این که روزی به من بگویی

تو به من نمی آیی

...می ترسم

چرا نمی دانی تو

چگونه بی تو زمان میگذرد

بارها این را از خودم می پرسم

من می ترسم...می ترسم...


لااااااایک زیبا بود

به مام سر بزن خوشحال میشیم با نظرات خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد