.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

عصبیم همین...

سلام 

بدجور کفری و عصبانیم 

دلم میسوزه آدم دلسوز دیگه نیست 

برا انجام مقاله مون من و ماندانا به هرکی گفتیم جواب سر بالا داده 

اول از همه برا خودم متاسفم و دوم برای اونا که برای در اختیار گذاشتن علم و تجربه شون بخیل تشریف دارن  

از شدت عصبانیت اشکم در اومده...  

دلم نمیخاد منت هیچکی رو بکشم خداااااااااااا...

بزار این مسیر رو بریم کارشون دارم

------------------------ 

پ.ن.1: 

حلول ماه مبارک رجب رو خدمت تمام دوستان تبریک میگم در ضمن چون روز اول ماه مبارک رجب دوشنبه است دوستان میتونن از فردا ختم زیبای سوره ی واقعه رو شروع کنن...از تمام دوستان التماس دعا دارم 

----------------------- 

خدارو شکر روال مقاله خوب پیش میره 

تا خدارو دارم به هیچکس و هیچکس نیاز ندارمممممممم 

------------ 

پ.ن.2: 

میلاد امام علی (ع) رو خدمت همه ی دوستان تبریک میگم. 

روز پدر بر همه ی پدران گل ایران زمین بخصوص پدر ماه خودم مبارکککککککککککک.(خدایا امسال هم نتونستم با پول خودم واسه ی بابا یه کادوی خوب بخرم...کادویی ک از پول خود بابا باشه مزه نمیده خدااااااااااااا)

روز مرد رو بر مرد سیرتان(اونایی ک بویی از مردی و مردانگی بردن!) تبریک میگم... 

-------------- 

پ.ن.3: 

خدایا ب آبروی امام علی (ع) قسمت میدم نزار این یه ذره اعتمادی ک واسم مونده از بین بره...نزار با رفتار چند نفر،کلیت واسم زیر سوال بره  

-------

نظرات 1 + ارسال نظر
عسل 13 - اردیبهشت‌ماه - 1394 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟
میلاد مولود کعبه و روز پدر رو به خودت و خانواده گلت بخصوص بابای مهربونت تبریک میگم گلم
ان شاء الله سلامت باشین همه تون و
زیر سایه پدر مادرت خوش باشین همیشه

میبوسمت گلم
بوسه کدوم شکلک؟؟؟
ندیدم ی چی گذاشتم

سلام عزیزدلم.
عید شما هم مبارک
ان شاءالله تا زنده ای و نفس میکشی سایه ی پربرکت حاج آقا و حاج خانم بالای سرت باشن و باعث افتخارشون باشی
از راه دور میبوسمتتتتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد