.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ارشد7

سلام 

خوبید؟ 

زندگی خوش میگذره و بر وفق مرادتون هست؟امیدوارم ک باشه 

این ترم سیستم فازی،پردازش تکاملی و یادگیری ماشین(با یکی از اساتید خوب و با سواد ک همیشه آرزو داشتم دانشجوشون باشم) 

دارم فکر میکنم یکی از حوزه های سیگنال گفتار رو تو این سه درسم بکار ببرم. 

با ماندانا ب یه موضوع رسیدیم در واقع تشخیص جنسیت گوینده از روی صدای اون...اما با موضوع تحقیق ترم  قبلم فرق داره نمیخاستم شاخه شاخه بپرم برا همین میترسم انتخابم اشتباه بوده از طرف دیگه نمیخام فقط رو یکی از حوزه های گفتار کار کنم. 

قبلا آشنایی جزیی با سیستم فازی و برخی الگوریتم های تکاملی داشتم اما یادگیری ماشین برام تازه ست. 

برا سیستم فازی و یادگیری ماشین واسه پیاده سازی باید با متلب کار کنم و در کنارش نرم افزار wavesurfer ک هیچی ازش نمیدونم و دارم بکمک help اون از صفر شروع میکنم. 

برا یادگیری ماشین هم با استادم مشورت کردم و میخام از نرم افزار داده کاوی Weka استفاده کنم. 

از دوستان اگه کسی در زمینه این دو نرم افزار آموزش جامعی سراغ داشت ممنون میشم راهنماییم کنه و اطلاع بده.  

استاد یادگیری ماشین ازمون مقاله یا تحقیق نخواسته و گفته بخاطر وقت کم کلاس فقط میرسن مطالب خود درس ارائه بشن اما من و ماندانا میخاییم مقاله درس سیستم فازی رو جوری تغییر بدیم ک بتونیم از روشهای دسته بندی و خوشه بندی مرتبط با درس یادگیری ماشین توش استفاده کنیم اینجور درس یادگیری رو بهتر یاد میگیریم. 

ای خدا کاش دانشگاه ترم بعد درس شناسایی الگو رو ارائه بده...خیلی بهش نیاز داریم 

خوب و خوش باشید 

در پناه حق 

یا علی

----------------------- 

پ.ن.1: 

اینجا
صدای پـا زیاد می شنوم
امّا هیچکدام تو نیستی!
دلـــــــم ...
خوش کرده خودش را بـه این فکر
که شاید
پابرهنه بیایی ... 

--------------- 

پ.ن.2: 

انقد از دست برنامه ریزی گروه ارشد هوش مصنوعی کفری شدم ک نگوووووووووووو! 

مدیرگروه باید تو این حیطه تخصص داشته باشه یا لااقل از کسی در این زمینه بپرسه ک ترم اول بجای اینکه واحد های اساسی و پیش رو به ما بدن برعکس واحدهایی رو ارائه بدن ک بعد 4ترم تازه بفهمیم مفهوم درس ترم اولمون چی بوده؟ 

آخه شناسایی آماری الگو رو هنو ب ما ندادن و معلوم هم نیست ترم سوم ارائن بدن یا نه بعدش ترم اول اومدن شبکه عصبی ب اجبار ارائه دادن...الان دارم یادگیری ماشین پاس میکنم در حالی ک مفاهیم پایه این درس رو باید تو درس شناسایی آماری الگو یاد میگرفتیم... 

ترم اول بدون اینکه زمینه ای از مبحث سیگنال داشته باشیم شروع کردیم ب خوندن درس بازشناسی گفتار.خدا خیر بده استادمونو ک نصف ترم رو سیگنال ب ما یاد داد نصف ترم رو هم بازشناسی گفتار... برای تمرین کلاس هم مباحث بازشناسی الگو رو مطرح میکردن ک حالا دلیل این کارشون رو فهمیدم... 

همه ی سرو کار من تو مقاله ها با این مفاهیمه اونوقت من باید جدای از درسای خودم بشینم از صفر اینا رو بخونم 

خدایا خودت کمکم کن... 

------------- 

پ.ن.3: 

ترجیح میدهم تنهاباشم و با وقار، تا اینکه دررابطه ای باشم که بخاطرش لازم باشد عزت نفسم را قربانی کنم.
نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا 19 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
خوبی ؟
ماندانا جان کیه که جای من رو گرفته.
میدونم هرکسی هست مثل خودم مهربون ،سرحال و شادابه
چقدر از درس حرف میزنی ؟

سلام عزیز دلم آجی خوبم لیلا بانو!
خوبی عزیزم؟کاش میدونستی چقد دلم واستون تنگ شده
تو و امل و زینب!
راستی میدونستی زینب یه پسر خدا بهش داده الان3 ماهه ب دنیا اومده.چند وقت پیش باهام تماس گرفت.
امل هم ک یه پسر داره ایشالا خدا ب تو هم یه پسر ماه بده اگه دلش خواست بعدش ب منم یکی بده
ماندانا هم مث شما خوب،مهربون و خانمه!بنظرت من دوست بد انتخاب میکنم؟
فدات بشم فعلا دنیای من درس و دانشگاهه و با همینا خوشم
آرزو میکنم امسال ک سال اول متاهلیت هست شروع و آغاز سالهای پر از عشق و برکت و سلامتی برای خودت و خانواده ی گلت باشه.
دعا یادت نره لیلا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد