.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

نخستین سمپوزیوم ملی رباتیک و هوش مصنوعی

نخستین سمپوزیوم ملی رباتیک و هوش مصنوعی در تاریخ 6 اسفند 1393 توسط دانشگاه پیام نور و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اهواز برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.



تاریخ برگزاری: 2015-02-25T08:006 اسفند 1393
تاریخ برگزاری میلادی: 2015-02-25
برگزار کننده: دانشگاه پیام نور
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
محل برگزاری: اهواز
وضعیت کنفرانس: در حال پذیرش مقاله

تاریخ‌های مهم:مه 

لت ارسال اصل مقاله: 1393/11/22
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1393/12/1

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 17 - بهمن‌ماه - 1393 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام مریم جان.. خوبی گلم>
بالخره کنکور تموم شد
وقتی سولارو دیدم بنظرم راحت اومدن اما شک دار هم زیاد داشتم و همونطور که گفتی اصلا نزدم.
شک داراهم دقیقل سوالایی بودن که تا آخرین مرحله میرفتم ولی گزینه ها خیلی شک می انداخت .
از جلسه که اومدم بیرون چندتا دختر بودن رفتم سمتشون ببینم از نظر اونا چطور بوده اونا همه درس خون .یکی آزمونای پارسه یکی مرسان یکی سنجش کلاس خصوصی سیستم عانل ولی همشون میگفتن گند زدیم..فکرشم نمیکردیم سیستم عامل حفظی بیاد ساختمان و الگوریتم همه شک دار زدیم..
راستش مریمی حالم گرفت گفتم منکه نه کنکور آزمایشی رفتم نه کلاس خصوصی حتما خراب کردم شاید اونایی که فکر کردم درسته اشتباهه در بابر حرفای اون دخترا.
از طرفیم اصلا جرآت نمیکنم برم جواب سوالا بیاد نگا کنم..
خیلی میترسم مریم جان
توروخدا دعام کن ...همش استرس دارم ..چیکار کنم

سلام آجی جونم!
خدا قوت عزیزم...اصلا نگران نباش وقتی کلید سوالا اومد برو نگا کن وگرنه باید کلا بیخیال بشی تا اردیبهشت ک نتایج بیاد.سیستم عامل سال گذشته واسه ما هم حفظی اومده بود همینا در عین سادگیشون گند میزنن به رتبه ت.اما اصلا ب این فک نکن چون اون دخترا بد دادن حتما کنکور تو هم بد شده خیلیا هستن با بهترین امکانات نمیتونن رتبه خوب بیارن یه احتمال بده ک مث من استرسی بودن.همش دست خداست.تو زحمت خودتوکشیدی نتیجه با اونه.ایشالا بهترینا نصیبت شه آجی جووووووونم

مریم 18 - بهمن‌ماه - 1393 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام مریم جان.. ممنونم آجی .خدا از دهنت بشنوه
فقط سپردم به خدا
آجی یعنی چی گفتی اون دخترا خراب کردن یعنی کنکور منم خراب شده ؟ یعنی من فکر کردم درست زدم یعنی اشتباهی زدم؟
من حفظی های سیستم عاملو زدم نه همشو اونایی فکر کردم درسته

نه عزیزم.اصلا منظور من این نبود!منظور من اینه که اگه به فرض اونا هم خراب کرده باشن دلیل نمیشه ک جوابای تو هم اشتباه باشن.به این چیزا دیگه فکر نکن.فقط فقط تا اعلام نتایج خوش بگذرون.بیخیال دنیا!دنیا ارزش اینهمه غصه و استرسو نداره شاد زندگی کن.اشتباه منو تکرار نکن از زندگیت لذت ببر تا خدایی نکرده یه روز حسرت روزای هدر رفته ت رو نخوری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد