.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دست نوشته هام....

دست نوشته هایم
را که دیدند،
پرسیدند
عاشقی؟
گفتم،نه
خیانت دیده ای؟
گفتم،نه
تنهایی؟
نه.....نه.......نه
پس این عاشقانه ها چیست،برای چه می نویسی؟
فقط لبخند زدم...
چه می توانستم بگویم...
من نه عاشقم...
نه تنهایم...
نه خیانت دیده ام...
فقط
بعضی اوقات
احساس میکنم
خیلی شکسته ام...!!! 
---------------- 
پ.ن.1: 
دلم از گرد و غباری ک تو هواست گرفته.... 
دلم از گرد و غباری که رو دلم نشسته گرفته... 
دلم از گرد و غباری که تو نگاه مردم شهر و کشورم نشسته گرفته...  
حرفای مردم مث همین گرد و غباریه ک ته گلو رو میسوزونه ته دلمو میسوزونه...
دلم گرفته بخداااااااااا 
--------------
نظرات 2 + ارسال نظر
عسل 8 - بهمن‌ماه - 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

صداقت یعنی از افق های به قصد رویت گذشتن...

میان کوچه های سبز احساس به دنبال قدم های تو گشتن...

نجابت یعنی از باغ نگاهت به رسم ؛عاطفه؛ یک پونه چیدن...

میان سایه روشن های احساس...

تو را از پشت یک آینه دیدن..!!!

مریم 11 - بهمن‌ماه - 1393 ساعت 10:19 ق.ظ

مریم جان سلام
خیلی شرمندم نشده تا الان اصلا وقت نکردم بیام بهت سر بزنم الانم اومدم بهت بگم خیلییییییی دعام کن جمعه کنکور دارم
خیلی استرس دارم
دور دوم کتاباهم خوندم ولی همه کتابارو اصلا نرسیدم بخونم
مریمی فقط من موقع تست زدن یه اشتباهی که دارم اینه دلم میخواد پاسخناممو پر از گزینه هایی که زدم ببینم اوناهم هم که شک دارم میزنم همینا باعث میشه رتبم خراب بشه.. چطوری باید تستارو جواب بدم؟ اگه کم بزنم یعنی خوب نیست؟؟
آجی دعااااااااااااام کن قلبت خیلی پاکه
دوستت دارم

سلام به روی ماهت مریم جان.فدات شم اصلا نگران نباش توکلت ب خدا باشه تو تلاش خودتو کردی باقیشو بسپار ب اون.در ضمن برای تست زدن یادت نره توی کنکور مهم درست بودن گزینه ست حواست باشه فقط وفقط به سوالاتی جواب بده ک صد در صد مطمئنی درست هستن یه سوال غلط کلی رتبه تو پایین میاره.اگه کم باشه اما همه درست باشن رتبه ت خوب میشه.توروخدا سوالو بدقت بخون ببین چی ازت میخاد بعضی سوالا مفهومی هستن اگه مفهومشو بفهمی با یه فرمول ساده جوابشو بدست میاری و نیازی ب محاسبات طولانی نداره.بازم تاکید میکنم سوال شک دار اصلا نزن...سوالی ک ب جواب نهایی نرسیدی اصلا نزن بخصوص برای سوالات ضریب بالاتر.واست دعا میکنم و ب خدا میسپارمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد