.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

می گویند...

 

مے گوینـد قِسمتـــ نیستـــ حِکمَتـــ استـــ

خدایـآ...

مـَن معنیِ قِسمتـ و حِکمَتـــ را نمے دانمــ

امـآ تـو معنےِ طاقَتــــ رآ مے دانـی ...

مـَگــَر نــه ؟؟؟  


-------------- 

پ.ن.1: 

فعلا تا پایان ترم نمیتونم در مورد پروژه هام حرفی بزنم... 

فقط موندم این چه بلاییه ک اساتید محترم دارن سر ما در میارن 

نمیدونیم باید خودمون رو واسه سمینار آخر ترم آماده کنیم یا پروژه های عملی هر جلسه یا گزارشات هفتگی هر کدوم با یه مبحث جدا؟؟؟؟؟ 

چند روز پیش همایش شبکه شرکت کرده بودم...دیگه اثری از اون ذوق و شوق و غش رفتن واسه شبکه نبود... 

کلا موضوع پایان نامه مو عوض کردم ب احتمال زیاد موضوعمو سخت افزاری + هوش بر دارم.....خدا ب دادم برسه آخر ترم تکلیف استاد راهنمام معلوم میشه اگه اوکی شد باید شروع کنم (انگار مجبورم کردننننننننن

---------- 

پ.ن.2: 

نمیدونم بعضی دوستان اسم وبلاگمو نمیخونن آخه؟! 

نوشتم: ارشد هوش مصنوعی! 

از مکانیک و معماری ازم سوال میپرسن؟! 

بعدش نمیدونم چرا فک میکنن من بیکار تشریف دارم؟! 

دوستای عزیز!در زمینه مطالعه و برنامه ریزی چند مطلب مفید تو وب موجود هست،باور کنید من وقت ندارم چه آنلاین(از طریق چت) چه از طریق تماس تلفنی با دوستان در ارتباط باشم و مشاوره بدم.فعلا بخاطر شرایطم در همین حد در خدمت دوستان هستم.اگه عمری بود و امکانات فراهم شد حتما از طریق دیگه ای ب دوستان راهنمایی و مشاوره خواهم داد. 

با تشکر 

-----------

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل 20 - آذر‌ماه - 1393 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام
کار خاصی نیست
فقط فایلی که میخای بفرستی بفرست فدات
خودمم تو یه سایتی پیدا کردم لینک رشته ها رو
اگه واتساپت فعال بود واست میفرستادم

سلام خانمی.باشه واست میفرستم همین الان الان!بزار تکلیف تبلتم روشن شه فعالش میکنم هرچند حوصله واتساپ رو اصلا ندارم

عسل 23 - آذر‌ماه - 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

دوستان محترم لطفا آجی مریمم اذیت نکنید
وقت نداره بهتون کمک کنه
بابا آجی مون گیر کرده تو هووووش ولش کنید

همگی موفق باشین

عصبی نشی مریم جون خودم جواب دادم دیگه کسی نمیاد وبت!!!!

عسل 25 - آذر‌ماه - 1393 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام دختر
کجایی تو؟؟؟
تبلت چی شد؟؟؟؟
به حضور فعالت تو واتساپ نیاز دارم!!!!(شوخی)

میبوسمت دختر بدقول،،،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد